Kuvia plussatesteistä

sunni
Sunni tuo tuli oikeestaan heti - jotenkin se ei näytöllä näytä värilliseltä vaan harmaalta... siihen tuli ensin ihan tumma ohut pystyviiva, joka haaleni - testin tekemisestä kuvan ottamiseen meni pari tuntia....

mutta sunni sun testissä on selvästi kaks viivaa! ihan värillistä! mikä kp tai dpo sulla oli menossa?

ja nyt tarkemmin lukiessa sulla on siis menkat kohta pari päivää myöhässä... minä innokas lukija :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Sunni, kyllä noissa jotain on. Mulla on kuopuksesta sellanen kokemus, että tein testin kun kuukautiset piti alkaa -nega. oli jo kp 30/27 kun tuli sellainen haamu, että JUUR ja JUUR näin sen... ja kyllä se vaan plussa oli! Et joskus voi myöhäänkin näkyä kyllä. Kannattaa aamupissasta tehdä testi myös. Toivottavasti vahvistuu!

Vomppis, kyllä sullaki jotain siinä testissä näky mun mielestä!
 
Viimeksi muokattu:
sunni
Eijeiii tuota voi mitenkään plussaksi sanoa, ei millään. toinen viiva vain kapea ja toinen tommonen halju kans :/
pakko tulla vahvempaa. mutta pelkään tädin tulevan ennen sitä vahvempaa :(
itkunen päivä ollut heräämisestä asti, oli asia mielessä mikä hyvänsä niin kyyneleet jo valuu, ihan käsittämätöntä, varmaan enteilee tädin tuloa :(
 
Sunni Noissa on ihan selkeesti mun silmille haamu jossa vähän väriä! :wave: :)

Ja elä huoli, ei aina pärähtä heti selvää plussaa kun menkat päivän tai pari myöhässä! Mulla meni siihen reilu viikko esikoisen kanssa, että alkoi jotain näkymään. Seki on niin yksilöllistä miten nopeesti se raskaushormoni nousee ja näkyy sit testissäkin. :)
Kyllä aika varma olen, että raskaana olet , ei siihen muuten mitään punaista väriä tulisi.
 
sunni kulta kyllä siellä pikkinen on ainahin kovasti yrittämässä tarrata kohtuiseen:)
..ei se muuten punertavaa viivasta testi antaisi.:heart:

Toivon kovin, että täti-hupakko pysyis loitolla, hus hus:stick: ja ihuna, vahva punaviivanen sieltä uudesta dippauksesta tulisi esiin!
 
Viimeksi muokattu:
sunni
Mur-mur olet ihana! Sanasi lämmittävät aina ja tuo hymyn :) Kiitos <3

Tänä aamuna tein pregcheckin ja siihen tuli 5min kuluessa paksu haamun hamulainen mutta mielestäni ei niin "vahva" kuin noissa eilisissä erottui, mutta ihan kuin punaväriä tuossakin olisi. Mikä kumma lie kun aamupissoista en ikinä saa niin hyviä viivoja kuin iltapisuista. Mutta kuulema sitä joillain muillakin ollut.
Toivotaan tosiaan että täti pysyisi poissa ja jännittävillä mielin nyt ekaan selvinpäiseen Juhannukseen suunnistan.
Tosin luulen että roikun täällä koneella kun live-elämässä näitä jännityksen aiheita eli raskausasioita ei voi oikein kenellekään puhella...

Mutta Oikein mukavaa Juhannusta kaikille!!
 
Sunni Kyllä mä noissa haamun näen. Mulle ei esikoisesta tullut koskaan nouhin liuskoihin ton vahvempaa viivaa, vaikka viikon päästä ekasta haamusta sain Clearbluen puikkoon tosi vahvan plussan (tein siis silloin samasta pissasta vikan liuskan pois kuljeksimasta, eikä tullut silloinkaan liuskaan tuon kummenpaa!) Kannattaa hakea vaikka se digi, niin ei tarvi arvuutella. Mäkin uskoin vasta sitten kuin näin tekstin -raskaana 1-2 :)
 
sunni
Kiitokset ihanat kannustuksesta :) <3
Jännittää ihan hulluna. Nyt illalla oli viiva jo vahvempi..huiiiiii...
Saa nähdä onko huomenna tai sunnuntaina jo selkee, vaikka toi minkä äsken sain, on vahvin plustesti jonka olen ikinä saanut :)
Mutta pysyykö kyytiläinen kyydissä onkin jo toinen seikka...jota ei uskalla edes ajatella.
Mutta onpahan jännittävin Juhannus ikinä <3




Mahdotontako rohkistupas nyt sinäkin jo uuteen testiin, ihan varmasti viiva on vahvistunut :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
sunni
Tänään meinasin Juhannuspäivän kunniaksi ( :D ) käydä apteekissa ostoksilla, josko jo ostaisi sen digitaalisen..
Onnea Mahdotontako dippaukseen ja heti sitten kuvan kera tänne !!!

sunflower onnea sinulle myös :) :)
 


Täällä tehty tämmöinen haamulainen päiväpissasta äskettäin, kp 38/38-42.
Huomenna jos hakis uuden testin ja maanantaina varmistelisi.

En saanut kuvaa pienemmäksi enempää, pahoittelut tilan viemisestä:)
No höh, olisinhan voinut tuon linkittääkkin,,
 
Viimeksi muokattu:
sunni
Heipä hei taas (!!)
Pakko oli äsken pissata tikkuun,että näin onko yhtään vahvempi kuin eilen, on se... Eli tää alkaa varmistua todeksi.... iiiiikkkk..... nyt tietty pelottaa ihan sairaana pysyykö kyytiläinen kyydissä....

Aijaa.com - 8236614.jpg



Emmuska onnea!!! Selvä haamu! Mitkä päivät sinulla menossa?
 

Yhteistyössä