Kuvia plussatesteistä

mur-mur Älä vaivu synkkyyteen, mä sain samanmoisia nipinnapin nähtäviä viivoja sen ekan haamulaisen jälkeen, mut jostain kumman syystä iltapäiväpissasta tuli aina vahvempi viiva kun aamupissasta ja 2pvä ekan haamun jälkeen digi näytti raskaana 1-2, joten älä luovuta.. :D :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Voi, iso kiitos teille kaikille tsempeistä ja onnitteluista haamuisen vahvistumiselle!:kiss:

Mie vaan pelkään pahinta..tuollainen vaan tälle aamua..

..ja sitten puikkotesti, kuva otettu testiajalla - herkkyys 20mIU/ml(juuri ja juuri sain pisukkaa rakosta tiristeltyä, että sain dipattua)

..ja tämä kuvanen testiajan jälkeen(n. 20min)


Kyllä nuo viivaset ovat juuri niin surkean vahvuisia, että tiedän jo mitä tuleman pitää..:'(

Tänään siis joko dpo11 tai dpo13..
Sulla ei mielestäni vielä mitään hätää.
Katsos millainen testitulos mulla oli dpo18:
Aijaa.com - haamu pp18 - 8275736.jpg
Ja olen todellakin raskaana. :)

Älä vielä luovuta! Tsemppiä! :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaunis edelleen teille:kiss:

Mymosa - kyllä siinä puikossahin seisoo haaaaalea punertava viivanen, en vaan saanut kameralla vangittua..viiva tuli vielä oikein siihen reunaan.
Nyt samainen testi on tummentunut jo jonkin verran.:)

Dippasin sitten vielä herkän David-liuskan - juuri ja juuri eroittuva viivanen kun oikeasta kulmasta osaa kattoa..miulla aiemminhin herkät tehneet noin - ei näy juurikaan mitään.:confused:
..ja dippasin vielä 20mUI/ml herkkyyden David puikonhin:whistle:Juuuh, hullu mikä hullu!:p..
Siihen tuli samanlainen haalea viivanen,(testiajalla) kuin aamupäivän dippaukseenhin.

Ekan dippasin: 6h rakossa olleeseen pisukkaan..seuraavat(2) n. 3.5-4h..ja nyt viimoiset(2) n. 2.5h

..on dippauksia kerrakseen..woe woe:D

Ekat ja tokat ei siis mihinkään "liru" pisuun..ja nestettähin olin juonut vain vajaan puoli kuppia kaffetta.

Sintu
- koetanhan mie olla optimistinen..hiton vaikiaa kyllä on!
..kattellaan nyt viikonlopun yli..jos tuon kummempia viivasia ei tule..se oli(taas)siinä:'(..mutta jos viivat vahvenee - ihuna olis:rolleyes::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tänään plussattu eka kertaa seuraavanlaisin tuloksin :heart: Aika haaleeta mutta selvä viiva, vain yhden testin olen tehnyt, nyt oletettavasti dpo21, dpo 14 nega vielä, viikon maltoin odottaa seuraava testausta hyvin tuloksin :)



Murmur minä nään haamun kaikissa testeissäsi! :) elä vaivu synkkyyteen, yhden Sintu74:n kanssa samaan, sulla vasta aika vähäiset dpo!! Viivojen vahvistumisia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Täällä ollaan vieläki ihmeissään eilisestä plussasta. Ajatukset pyörii koko ajan samaa rataa. Aattelin vielä ihan varmuuden vuoksi testata huomen aamulla samallaisella CB+ testillä ja sitten ku se CB digi tulee niin sitten silläki.. Ihan varmuuden vuoksi.... :D Sitten pitäis vissiin soitella neuvolaan päin.. :whistle:

Missä vaiheessa te olette soittaneet neuvolaan?
Jos/kun nyt oon raskaana niin viikkoja pitäis olla menkoista laskien 6+1. Mulla kylläkin on piiitkä kiero, noin 40 päivää. Eikö pitkä kiero vaikuta jotenki niihin viikoihin?

Tsemmiä mur-mur ja onnea SiSa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hömelö;24195737:
Tänään plussattu eka kertaa seuraavanlaisin tuloksin :heart: Aika haaleeta mutta selvä viiva, vain yhden testin olen tehnyt, nyt oletettavasti dpo21, dpo 14 nega vielä, viikon maltoin odottaa seuraava testausta hyvin tuloksin :)



Murmur minä nään haamun kaikissa testeissäsi! :) elä vaivu synkkyyteen, yhden Sintu74:n kanssa samaan, sulla vasta aika vähäiset dpo!! Viivojen vahvistumisia :)
Onnittelut ekasta plussasta! :flower:
Kuinka kauan yritystä takana?
 
mymosa
mur-mur no hyvä jos niihin livenä jotain tulee, mun näyttöön vaan ei puikkoihin mitään tullut. Ehkäpä se siitä vahvistuu, kyllähän sen jo viikonlopun jälkeen luulisi olevan vahvistunut.
 
mymosa - niinpä, viikonloppu jo näyttää suunnan..
..kyllä mie olen valmistautunut ihan siihen hipaisuunhin vain, semmoisia ne pari viimestähin tärppiä olleet(rv4+4/rv5+6)
..toki toivon kovin..:)

Laittelen siulle täältä plussapuhkuja:heart::heart::heart::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
mur-mur, toki toivoo :) Ja peukkuja pidellään.
Tiedän itsekin tuon hipaisun, kaksi kertaa tehnyt haalean haamun joka sitten muuttunut negaksi.
Seuraavaan kiertoon sitä pitäis taas kerätä itsensä, kun "tosi" yrittäminen alkaa taas.
 
mymosa - Onnekasta oviksen mettästystä, tuottakoon se ihunaista hedelmää!:):heart:

Miulla oli -09 tärpistä tullut keskeytynyt keskenmeno se vaikein..pikkisen sydänäänethin jo näin kertaalleen..sitten rv8+3 lääkärin kertomana kylmä totuus - ei lyö enää pieniäisen sydän:'(
Sairaalassa lääkkeellinen tyhjennys, joka meni onneksi hyvin.
..heti ei asia ns. kolahtanyt, vasta viiveellä.

Nuo kaksi lyhykäisempää tärppiä(elokuu ja lokakuu 2010) on kirpaisseet tietenhin hetken ja sitten vain olen jatkanut..
..nyt kyllä alkaa todellinen raja yrittämisessä tulla miulla vastaan ja ikähin - 3.8 46v mittarissa.

..elossa on aina välistä kovin kipiöitähin asioita..ja sitten o n n e k s i niitä onnen pipanoitahin!
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
mur-mur, kiitos! sitä todella tarvitaan, kun tuomio tuli, ettei spontaania ovulaatiota tapahdu joka kerta, joten seuraavaan kiertoon tueksi tulee clomit.. :( Terot jää pois ja pelkäänpä, ettei menkkoja sitten tule ilman niitä..
 
Sintu74 kiitos :) 11kk takana yritystä, ei minkäälaista tärppiä sen aikana mutta nyt eka :heart: ongelmana ollut pitkät ja ep. säännölliset kierrot. Nyt viime menkoista laskettuna rv6+2 :) testailen vielä lähipäivinä muilla testeillä ku tosta davidista huonoja kokemuksia monella.
 
Aamupisukasta(ylin)ja iltapäivä..

..miusta tuo iltapäiväinen on hieman vahvempi..:)
Toivon niin kovin jo huomiselle viivasen vahvistuvan..
(mies toi kaupoilla käydessään Pregcheck puikon ja pari liuskaa;))

Vielä vertailun vuoksi Torstain iltapäiväpisusta..

..sorry iso kuvanen, ei ollut enää tallella omissa tiedostoissa - kopsasin tuolta pinostani, jossa kuumeilen..
 
Viimeksi muokattu:
Mitä mieltä ootte, onko vielä mahdollisuutta plussaan, tänään aamulla testasin negan ja tänään dpo 14, lääkäri käski siis testailla alunperin vasta maanantaina, mutta ajattelin että kyllä se tänään jo näkyisi jos olisi näkyäkseen... Voiko se vielä muuttua kahdessa yössä vai olikohan tämä kierto tässä?
 
mymosa
^omalle kohalle mietittynä en elättelis toiveita plussaan enää. Riippuen tietenkin milloin menkkojen pitäis alkaa ja testaisin jos ei ala. Ja voin kertoa inhoavani ylikaiken sanontaa, niin kauan on toivoa kun ei menkat ala :D

Toki onhan noita tarinoita myöhäisistä plussista.
 

Yhteistyössä