Kuvia plussatesteistä

Täällä vielä ihmetellään toissapäivästä plussaa. Olo on edelleen tosi epätodellinen. Tänään oli siis pakko testata toistamiseen (töitten jälkeen). Ensin kauhistuin kun siihen tuli - mutta heti perästä selvä +! Tuon tummempi sen + ei taija muuttuakkaan.. Vielä meinaan kumminki sillä CB digillä mitata ennen neuvolaan soittamista (vaikka eihän sinne voi soittaa viikonloppuna... :) )

Aijaa.com - 8325161.jpg
 
Sunflower11
Hui murmur, tuli kylmät väreet. Onnea :) Sinun juttujasi lueskellut kun olet aina niin ihanasti muita kannustamassa ja neuvomassa! Toivon koko sydämestäni että teidän vuoro on NYT! Toivottavasti pieni pitää tiukasti kiinni :heart:

Sinisilmä91
on kyllä vahvasti raskaana, onnea!
 
  • Tykkää
Reactions: mur-mur
Sä olet mur-mur RASKAANA kunnes toisin todistetaan.Ihanaa:heart:

Meillä mies nauro että naiset on hulluja kun sanoin että kulta tuu kattoon viivoja tänne.

Sinisilmä91 Todella hieno plussa.


Shenda ja muru 25+6

No niin..pakko munkin omat on laittaa helmikuulta
Ja silloin tuli tehtyä testejä ihan huvikseen päivittäin....oli ihana katsoa sitä kun testiviiva rupee piirtymään heti siihen tikkuun:LOL:

Ja miehelle raivosin että me tarvitaan parempi kamera että saa hyviä lähikuvia tikuista:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Oliskohan ollut dpo 16 tai 17 kun noi testit tehty...en edes muista enää.
Ja mulla oli 11 päivää alkionsiirrosta HCG 94 eli ei mikään kauheen korkea mutta niin vaan raskaus on jatkunut ihan normisti.
Ja mulle kuitenkin siirrettiin 5 päivän ikäinen blasto.Siirto oli maanantaina ja aika äkkiä rupes viivaa piirtymään vahvenpana ja vahvenpana testiin.
 
Oliskohan ollut dpo 16 tai 17 kun noi testit tehty...en edes muista enää.
Ja mulla oli 11 päivää alkionsiirrosta HCG 94 eli ei mikään kauheen korkea mutta niin vaan raskaus on jatkunut ihan normisti.
Ja mulle kuitenkin siirrettiin 5 päivän ikäinen blasto.Siirto oli maanantaina ja aika äkkiä rupes viivaa piirtymään vahvenpana ja vahvenpana testiin.
Sullahan oli ihan hyvä arvo tuo 94 11 päivää alkionsiirrosta.
Mulla arvo oli 14 päivää siirrosta vain 43 ja raskaana minäkin edelleen. :)
Sintu74 ja masukki 6+3
 
Viimeksi muokattu:
Keskenmenoko?!

Yöllä klo 1 aikaan kävin pissalla, pönttöön lurahti verta... ei mitenkään paljon, mutta tarpeeksi jotta sen huomasin. Paperiin pyyhkiessä ihan verenpunaista. Laitoin siteen.
Kun seuraavan kerran heräsin klo 8 aikaan ja kävin vessassa, ei siteeseen ollut tullut mitään... pönttöön ei näkynyt eikä tuntunutkaan lorahtavan verta, mutta paperiin jäi kun pyyhin, ihan punaista verta... ei hyytymiä tms.
Minulla ei ole ollut mitään isompia vatsakipuja, mistä voisi päätellä keskenmenoa. Sellaista menkkamaista juilimista on kyllä ollut jo sen 3:n viikon ajan.
Yöllä huomasin sellaisenkin asian, että rinnat ovat entistä aremmat.
Mitähän tämä vuoto nyt mahtaa olla?! Huolestuttaa... : /

Sintu74 & masukki 6+4
 
Sintu - toivon kovin, että pikkinen nyt vain jaksais tarrata OIKEIN LUJAA kiinni!:heart::heart::heart:
..nuo vuodot on kyllä aina peloittavia..toivon sydämestäni, että oli vain pikku kerta vuoto:hug:(miulla näin plussatessa-09 - kerran holahti pöksyihin.)
 
Testiajalla..

..ja testiajan jälkeen n. 30min.


Kyllä ei miun liuska ainakaan aamupisusta ole vahvistunut:( ..aavistuksen ehkä kun vertasin eiliseen..(puikkoja ei enää jemmassa..)
..dippaan kohta iltapäiväpisukasta - heräilin tänään vasta klo. 11.30(nukahdin 03.00..väsyttää|Oja päätä särkee)

Tässä nyt se iltapäivädippaus(testiajalla otettu kuvanen)..

..pikkasen se on vahvempi, kuin aamuinen testiajalla otettu..vai onko teidän silmiinne?
 
Viimeksi muokattu:
sunni
mur-mur nyt koitahan levätä ja rauhoittua, lopeta ressaaminen :)
Jaa tee iltapisuista, mulla oli AINA vahvimmat viivat iltasella kuin aamulla :)


Puhallan koooooooooovasti plussapuhuria sinne ja onnittelen jo varovaisesti :)
 
sunni, Shenda:) - juu, ei aamupisusta tule kuin haaleita viivasia(ainakaan näin alussa)
..en vaan voi mitään tälle stressaamiselle ja tiedänhän miee HYVIN, että HCG tuplaantuu n. 48-72h välein:)..s i l t i k i n sitä vaan vertailee ja pähkäilee niin että korvissa soi!:whistle:..;)

Ps. Iltapisusta ajattelin tehdä digin(rohkelikkona!:O)..jos vain mies jaksaa minua lähteä kuskaamaan Apoteekkiin - reppana vähän kipiä(huonoa oloista ja lämpöä..liekkö "raskaana":D)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Isot peukut nyt että pieni pysyy matkassa mukana!!! :heart:

Sintu Toivottavasti on nyt vaan harmitonta alkuraskauden vuotelua! Jos limikset on jostain syystä ärtynyt ja vuotaa tai jotai sellasta! :D Tsemppiä! Mut eiks se oo et niin kauan ku ei koske ni vuodon ei pitäisi olla vaarallista....toivotaan ainakin näin!! d=)b
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Huldasharks;)..:kiss:
..niiiiiin, mutta nyt onhin vain olleet liuskat(aamu/iltapäiväpisukat)vertailussa:saint:..
..ja uskon mie - NYT JO, että aamu sellaisesta En saa niin vahvoja viivasia!:rolleyes:


Sillä digillähin tulee(JOS tulee) vain: "Raskaana 1-2vko"..vaik-ka salaa tietty toivon, että "Raskaana 2-3vko"
..jos TUO tulee - lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon rauhoittuvani dippaulun suhteen..ainahin muutamaksi hetkeksi..

..oikiasti..JOS ei olisi keskeytyneitä taustalla, en tällä viisii sätkyilis!:|
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä