Joku yrittää kurkkia postiluukusta asuntooni sisään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MillaVanilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MillaVanilla

Aktiivinen jäsen
25.06.2010
1 972
0
36
Rasittavaa. Kuulen kun luukku aukeaa, ja sitten kun olen avaamassa ovea, luukku tipahtaa takaisin kiinni, eikä oven takana näy ketään. Kolmasti jo koittanut narauttaa sen kurkkian, tuloksetta.

Alankohan tulla hulluksi, vai miten saisin sen kurkistelijan kiinni?

[QUOTE="vieras";24142132]oletkos varma, ettei johdu talon paineistuksesta, jos kerrostalossa alipainetta, voi postiluukut heilua :)[/QUOTE]

Toivottavasti tuo olisi syy, jos vaihtoehdot ovat: kurkkija tai oma hulluus. :)

Jos oikeasti näet luukun avautuvan niin äkkiä katsot sinne luukkuun. Mitä siellä näkyy? Jonkun kasvot, käsi vai joku keppi millä luukku avataan? Tai jos ei näy mitään niin kannattaa miettiä oletko sekoamassa. Jos saat heti ulko-oven avattua eikä ketään näy missään eikä ääniä kuule niin taidat kuvitella koko homman.

Eikö sulla ole väliovea?
Ärsyttävää tommoinen. Mä kyttäisin siinä eteisessä niin kauan että luukku taas avattaisiin. Sitten päästäisin siitä luukusta kauhealla paineella Super Soakerilla jotain ällöttävää nestettä luukun läpi. Luultavasti se menisi päin kurkkijan naamaa, mutta ainakin sen päälle.
Etikka olisi aika hyvää, parasta olisi varmaan jos viitsisi mädännyttää silakoita ja laittaa sitä mätävettä sinne vesitykkiin. Yök!
En edes yrittäisi avata ovea koska siinä vaiheessa se availija tietty häipyisi.

• Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
[QUOTE="hmm";24142153]Jos oikeasti näet luukun avautuvan niin äkkiä katsot sinne luukkuun. Mitä siellä näkyy? Jonkun kasvot, käsi vai joku keppi millä luukku avataan? Tai jos ei näy mitään niin kannattaa miettiä oletko sekoamassa. Jos saat heti ulko-oven avattua eikä ketään näy missään eikä ääniä kuule niin taidat kuvitella koko homman.[/QUOTE]

Käsi siellä näkyi, ja katosi heti kun lähestyi. Nyt oonkin kannettavan kanssa passissa oven vieressä, eli heti näen jos joku koskeelin luukkuun. Nyt se pentele ei kuitenkaan ole koskenut siihen luukkuun.

Väliovi löytyy, mutta parin metrin päästä, eli se ei ole ihan kiinni ulko-ovessa.

Nyt taas se aukesi, meni kiinni ja kuulu miehen naurua. Kun kurkistin oven taakse, siellä oli kaksi naapurin jätkää, joista toinen on muuttanut viikko sitten taloon. Vähän päihtyneenä toinen selitti: "mä haluun tutustuu mun naapureihin". Että sellasta... Mut onneks en kuvitellut!

Ovat kyllä lapsellisia tyyppejä, jos käyvät räpsyttelemässä salaa ihmisten postiluukkuja sillä syyllä, että haluavat muka tutustua naapureihin.
Eiköhän olisi järkevämpiäkin tapoja.

[QUOTE="vieras";24142264]No hyvä että selvisi, mutta vähän ikävää tollanen häiriköinti joka tapauksessa.[/QUOTE]

Näin jälkikäteen kun miettii, niin aika naurettava koko juttu. :) Mut iski se pelko jossain vaiheessa, varsinkin kun asuu yksinään, eikä ollut ketään keltä olisi voinut varmistaa että joku oikeesti kurkkii sieltä, eikä vaan luule omiaan.

Nyt taas se aukesi, meni kiinni ja kuulu miehen naurua. Kun kurkistin oven taakse, siellä oli kaksi naapurin jätkää, joista toinen on muuttanut viikko sitten taloon. Vähän päihtyneenä toinen selitti: "mä haluun tutustuu mun naapureihin". Että sellasta... Mut onneks en kuvitellut!

Onpas inhottavia naapureita. Itse potkaisisin sen luukun sormille kun seuraavan kerran tulevat kurkkimaan.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Yhteistyössä