Täytyy ihan kommentoida tätä sun ulosantia. Sulla on kirjoitusvirheitä, yhdyssanavirheitä ja teksti kuin teinillä. Vaikka et tod. näk. sellainen olekaan. Siinä on jo sulle paljon parannettavaa... eli ulosantisi on huono. Ja opettajaksi ei sellainen kelpaa. Lisäksi luin tuossa muutaman kommenttisi (en koko ketjua) ja sinulta puuttu nöyrä asenne, joka varmasti on olennainen opettajan työssä. Eli haastattelijat ovat varmasti olleet ihan oikeat!Melkein joka kevät eri yliopistoon... tänä vuonna tuli sit surkeimmat pisteet koskaan tosta yhestä haastiksesta Yx tai oikeestaan 2 tulosta vielä uupuu :x mut toivo mennyt kait sit jo niistäkin jos ton yhen haastiksen perusteella en saannut es minimi pisteitä et voisin tulla valituksi :x miksi miksi miksi....mä tiedän että mä olisin paras ope koskaan!!!
Mistä ihmeestä sä voit sen jo tietää?Alkuperäinen kirjoittaja pistäs mieleen;24096777:Mutta jos joku päivä olet opettaja niin muista että se vanhempainillassa oleva isä joka sulle hymyilee, ei ole susta kiinostunut " sillai "
Ahahhaa Enköhän mä nyt ole mennyt naimisiin ennenkun valmistun opeksiAlkuperäinen kirjoittaja pistäs mieleen;24096777:Mutta jos joku päivä olet opettaja niin muista että se vanhempainillassa oleva isä joka sulle hymyilee, ei ole susta kiinostunut " sillai "
Voi sinne sekaan tuikata jotain väkevämpääkin sillä mä vain laitoin glögiä kun tälläsellä mamma mammutti palstalla monet voi olla a b s o l u t i s t e j a ja muutenkin aika kalkkiintuneita No vitsi vitsi IT´S A JOKE kyl absoltutismi on ihan jees maailman katsomuskenaSinisulalle paljon onnea varasijasta ;D Ihan jo glögin maun maistan kun odottelen tarjoilujasi!
*REPS* Sulkasadon kanssa tämä on varmaan ihan potentiaalinen (kauhu)skenaario...Alkuperäinen kirjoittaja pistäs mieleen;24096777:Mutta jos joku päivä olet opettaja niin muista että se vanhempainillassa oleva isä joka sulle hymyilee, ei ole susta kiinostunut " sillai "
ne on kuules ihan oikeassa.55. varasija!!! Mä en jaksa oikeesti enää Mix joittenkin toisten pitää päättää onko musta opeks vai ei??? Ne on väärässä!!! Tänään niiiiiiin pas*ka olo että tunnen itseni ihan -100 % surkeeksi ja huonoksi ja kelpaamattomaksi ihmiseksi :´´´´´(
Lukaisehan muutama tuon aloitus, voit ehkä muuttaa mielipiteesi, yksikin on: "Missä iässä olette kertoneet lapsellenne, missä se on pantu alulle"Hei, onpa ilkeitä ihmisiä täällä, no toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Älä vielä luovuta! Ei se koulutuskaan tee hyvää opea, mutta toivottavasti vielä pääset sinne jos todella haluat! Open koulutus on kyllä todella laaja ja hyvä! Hei mitä jos pyrkisit johonkin steinerkoulun opeksi? Siellä on ihan oma koulutus. Ja älä luovuta!
Jos minä olisin kymmenen vuotta yrittänyt päästä opiskelemaan jotain alaa enkä olisi päässyt, niin kyllä mä luovuttaisin ja yrittäisin keksiä jotain muuta. En sentään haluaisi vielä seuraavia kymmentä vuotta yrittää päästä kouluun, koska siinä ajassa olisi ehtinyt lukea jo monta muutakin ammattia ja luoda työuraa. Sinnikkyys on hyvästä, mutta kyllä jossain vaiheessa jo pitäisi uskoa, ettei se ole oma juttu.Älä vielä luovuta!