J
"jessu"
Vieras
Se oli vitsi by the way![/QUOT
Hyvä kun selitit, muhun ei tollanen huumori ole kolahtanut sittten tokaluokan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä kun selitit, muhun ei tollanen huumori ole kolahtanut sittten tokaluokan...
Mä haluan käydä kaupassa rauhassa ilman pitkin poikin riekkuvia mukuloota.
Ehei, nyt et ymmärtänyt pointtia. En mä ole sitä mieltä että mun lapsia pitäis palvoa, eivät he ole mitään maailman seitsemänsiä ihmeitä. Tarkoitin vain että rennomminkin voi ottaa, näkee noita tosikkoja muulloinkin, ilman lapsiakin. Miksi se hymy on joillekin niin mahdoton tehtävä, tai edes se nutturan löysäys...
Mitä ihmeen keskustelua sun avauksen oli tarkoitus herättää? Typerä pikkunätti hölynpölylänkytys. Eli kaikki jotka silmäilivät pilttejäsi hyväksyvästi ovat kunnon ihmisiä ja ne jotka eivät niin niitä voi soimata tiukkapipoiseksi ja rusinaksi? Ok....
Niin, kun ne lapset eivät ole pikkuaikuisia, eikä niiden tarvitse aina käyttäytyä kuin armeijassa. Meidän lasta kyllä opetetaan käytöstapoihin ja kuriin, mutta ei 2-vuotiaalta voi täydellisiä tapoja opettaa. Että tule vaan käskemään mun lasta, mä kerron kyllä sitten, että voisit pitää huolta ihan vaan omista asioistasi.
Ei mua hymyylytä lapset joilla ei ole käytöstapoja ja huutavat palosireenin tavoon.
Tämä aloitus oli jotenkin itseään kehuva ja täysin sisällötön. Yleensä en tällaista edes kommentoisi. :x
Ja nyt kun täällä taas jälleen kerran SporttisMama tahdot haukkua Riepua hänen virheestään (joka kyllä minustakin oli ajattelematonta ja typerää, mutta niinhän me kaikki joskus :headwallniin voin kertoa sinulle pari faktaa.
Olet täällä kertonut mitä miehesi tutkii työkseen. Veikkaan, että googletuksella tai vähintään parilla puhelulla saisi miehesi nimen. Toki olet myös kertonut täällä lukuisia pikku tietoja itsestäsi. Ei mene pitkäänkään, kun luultavasti paljastat täällä jotain mitä et sanoisi omalla naamallasi. Jos joku tahtoisi sinua kiusata (mitä en yhtään epäile), niin varmasti myös sinun "palstamaineesi" ja jopa oikea elämäsi saataisiin sekaisin..: /
Hyvää kesän jatkoa, ja vähän rajaa tohon asioihin puuttumiseen!![]()
No ei. Just tota mä ihmettelen; pitääkö aina olla niin tosissaan?!? Täällä pitää ilmeisesti riidellä tosissaan ja haukkua, sättiä ja loukkaantua että se on AITOA keskustelua. Eikö joskus vois olla vaan ja höpöttää? Ihme meininkiä...
Noo.. kyllähän täällä höpötetään ja pidetään hauskaa ja paljon, mutta tää aloitus nyt vaan oli monen mielestä typerä. Yritä nyt selvitä sen asian kanssa.
No mut mitä sitten, ei tätä oo mikään pakko lukea saati kommentoida. Sit voi mennä jutustelee jonnekin missä on oikeesti hauskaa ja rakentavaa![]()
Juu, ei sinunkaan ole pakko vittuilla muille![]()
Elä nyt ota vittuilunaKyllä on vakavaa porukkaa...
Menikö ohi? En tarkoittanut tuota vaan muuta. Taidat itse olla aika vakava, osuiko kipeästi kun sun aloituksesta ei tykätty?
Mä haluan käydä kaupassa rauhassa ilman pitkin poikin riekkuvia mukuloota.