rehellisesti.. sattuuko eka kerta??

• Viestiketjun aloittaja "taina"
  • Ensimmäinen viesti
....
no riippuu onko immenkalvo tallella ja onko sitä koskaan edes ollutkaan. jos olet käytellyt ikäsi esim. tamppooneja, voi se olla jo sen verran venynyt ettei varmaan satu. jos vilkaiset alakertaasi peilillä, näet onko se kalvo tallella. vilkaise sitten uudemman kerran seksiä harrastettuasi ;)

meak
Ei sattunut eka kerta, mutta toka kerta sattui vähän. Ekalla kertaa mies oli huomaavainen ja hellä, toisella kerralla ei tajunnut että pitäis olla vieläkin varovainen. (tosin en tajunnut minäkään)

No mulla sattu. Siis teki oikeasti niin kipeää että teki mieli kiljua. Ja tuli sitä vertaki. Mut exä ei ollu mikkään maailman helläkätisin rakastaja, kaukana siitä. Jos se ois vähän nähny vaivaa minun lämmittämiseksi nii ei ehkä ois sattunu. Ja mulla vaikutti se jännityski paljon, en ollu ihan valmis niihin hommiin henkisesti....

"lahja"
Kyllä se sattui aluksi ja enpä ainakaan minä osannut ns "nauttia" siitä kerrasta kauheesti, vaikka eise nyt mitään kauheetakaan ollu. Verta tuli mulla melko paljon, iso läntti lakanassa.

Siitäpä se sitten lähtee, ite rentoutuu ja seksi tulee tutummaksi pikkuhiljaa.Kukaan ei oo seppä syntyessään.

"vierailija"
[QUOTE="...";24116050]Kait sitä kumppani vois edetä vähän rauhallisemmin, niin ei sattuisi.[/QUOTE]

Minulla ei edes ensimmäiset kerrat onnistuneet kovan kivun takia ja kumppani otti kyllä hyvin rauhallisesti ja kuivuudestakaan ei ollut kyse. Meni useampi yrityskerta ennenkuin koko yhdyntä ylipäätänsä onnistui. Sittemmin ei ole enää koskenut :)

Voisit keskustella tulevan miehesi kanssa siitä. Kerro, että sinua pelottaa ja jännittää. Kyllä hän varmasti haluaa ottaa sinut huomioon ja olla tosi tosi varovainen ja hellä. Alussa hiukan sattuu, mutta kyllä se siitä helpottaa ja muuttuu sitten ihanaksi asiaksi! :)

..
Minulla ei onnistunut eka eikä toka kerta. Kolmas kerta onnistui, sattui ihan hirveästi ja verta tuli kuin härän sarvesta. Jos kolmaskaan kerta ei olisi onnistunut, olisi varmaankin pitänyt mennä lääkärille leikeltäväksi. (Mitäköhän papereihin olisi tullut merkinnäksi? :snotty:)

Tiesin tiukkuuteni jo teininä, joten en edes yrittänyt päästä neitsyydestäni ennen kuin olin seurustellut pitkähkön aikaa ekan poikaystäväni kanssa. Teinibileissä kuljin ylisiveän maineessa, kun ei kukaan tiennyt totuutta.

"vieras"
Sattui sairaasti ja vertakin tuli ihan riittävästi. Pisti kyllä miettimään, että viitsiikö tätä enää uudestaan tehdä... Pari seuraavaakin kertaa sattui vielä, sitten helpotti :)

:)
[QUOTE="vierailija";24116075]Minulla ei edes ensimmäiset kerrat onnistuneet kovan kivun takia ja kumppani otti kyllä hyvin rauhallisesti ja kuivuudestakaan ei ollut kyse. Meni useampi yrityskerta ennenkuin koko yhdyntä ylipäätänsä onnistui. Sittemmin ei ole enää koskenut :)[/QUOTE]

Sama homma. Onneksi oli välittävä ja hellä silloinen poikaystäväni :) Kivusta huolimatta minulla on oikein miellyttävät muistot ensimmäisistä seksikerroistani.

"mai"
Ei se nyt aivan kauheasti sattunut, joskaan ei ihan niin miellyttävää ollut kuin myöhemmillä kerroilla. Verta tuli muutama pisara. Kyllä se hyvin menee, kunhan tunnelma on kiihottunut ja sopivan rento :)

"taina"
[QUOTE="mai";24116132]Ei se nyt aivan kauheasti sattunut, joskaan ei ihan niin miellyttävää ollut kuin myöhemmillä kerroilla. Verta tuli muutama pisara. Kyllä se hyvin menee, kunhan tunnelma on kiihottunut ja sopivan rento :)[/QUOTE]

voinko etukäteen tehdä jotain jotta se ei sattuisi? mieheni tietää, että tämä on minun ensimmäinen kertani ja hän tekee parhaansa että on mahdollisimman hellä ja huomaavainen. :) mitä hän on jo muutenkin kaikilla muilla elämän alueilla.

"Jani"
Jos se on ensimmäinen kerta sille sulhollekin, voisi kai häntäkin ohjeistaa, ettei survaise kerralla pohjaan kuin urheiluautoa ajaessa. Ja että seksiin kuuluu paljon muutakin ennen varsinaista yhdyntää.

"taina"
[QUOTE="Jani";24116194]Jos se on ensimmäinen kerta sille sulhollekin, voisi kai häntäkin ohjeistaa, ettei survaise kerralla pohjaan kuin urheiluautoa ajaessa. Ja että seksiin kuuluu paljon muutakin ennen varsinaista yhdyntää.[/QUOTE]

tämä ei ole mieheni ensimmäinen kerta.

liduf
Ei se aina satu. Riippuu siitä, kuinka "kireä" immenkalvosi on. Tätähän voi itse tarkastella, vaikkapa käsin.

Verenvuoto johtuu immenkalvon repeämisestä, sillä vaikka kyseessä on varsin ohut kalvo, siinä on verisuonistoa. Jos immenkalvo peittää vain osan emättimen aukosta (vaihtelee siis synnynnäisesti mutta myös ulkoisten seikkojen, kuten tamponien käytön, vuoksi), se ei välttämättä repeä ollenkaan, vaan venyy vain pois tieltä. Tällöin ei vertakaan vuoda.

Kannattaa tosiaan puhua sulhon kanssa asiasta. Yhdyntä ei pitäisi olla ensimmäinen asia, kun (hää)vuoteeseen kaadutaan, vaan hellä lämmittely ja koskettelu. Myös miehesi voi tunnustella sormin, kuinka tiukalla ollaan eli kuinka varovainen tulee olla. Yhdyntäpuuhissa yhtä tärkeää kuin miehen erektio on naisen kostuminen. Varaa vaikka pyyhe lantionseudun alle, jos verenvuoto huolestuttaa - toivottavasti ei vallan tapa erotiikkaa... (itse käytän pyyhettä joskus kun kuukautisten aikaan tulee tarve ;) )

Onnea häihin, hääyölle ja avioliitolle!

Yhteistyössä