Vaativuus seksin suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsterström
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä nyt jaksa. Tiedät varmaan, että sitä saa mitä tilaa. V-R on tilannut ja toiminut toimittajana :D

Toisaalta voisi kysyä, että puhuuko moni kaverilleen vastaavasti IRL, tyyliin kaveri sanoo että "höh, sillä ei seissyt eka kerralla", niin kitarisat lepattaen huudatte kaverille "JSSAP, homma kunnon mies, tuskin ikinä moiselta saat hyvää seksiä" jne jne. :laugh:

[QUOTE="vieras";29081680]No kun sinä poljet sitä elämäsi rakkautta, joka makaa kuin koppakuoriainen selällään, niin...

Eli puhutko sinä tällä tavalla myös IRL? Ja mitä mieltä sun tyttöystäväsi ja elämäsi rakkaus on siitä?[/QUOTE]

Tällä palstalla tuntuu olevan nyt muotia olla epäromanttinen ja realistinen. Kyllähän se käy. Mutta jos joku kokee olevansa jotakin muuta, niin on surullista, että siihen pitää puuttua.

Ihmisiä ja suhteita on erilaisia. Minulle on aika hankala ihan vain puhuakin monesta asiasta tuntemattomammille ihmisille, ja seksin harrastaminen ilman tunnesidettä... No, ei tunnu hyvältä ajatukselta.

Se ei edes sulje pois sitä, etteikö jokin tilanne voisi teoriassa tuntua kiihottavalta. Minulle on kuitenkin todella tärkeää hankkia luottamusta kumppaniin ennen tärkeiden asioiden, kuten rakastelemisen, aloittamista.

Äläpäs nyt viitsi viisastella pikkuinen. :) Vaimo-Rakas käyttää itsekin tomeraa kieltä seksiasioissa joten miksi ei vastata samalla kielellä? Turha tätä on vääntää sellaisesksi, että rivokielinen nainen on vain ihanan rohkea kun taas vastaava mies on sika!

Koko ketjun ala-arvoisuus lähti sieltä kun AP:ta alettiin turhaa teilaamaan syylliseksi sen takia että oli jätetty vain yhden seksikerran jälkeen, siis liittyen seksiin. Aina mahdoton keskustella fiksusti kun juttu lähtee sille raiteelle, että "aivan oikein sulle AP, olit kumminkin se syyllinen ja kyräilit. Sait tarpeesi mukaan".
:laugh:

Ai on Vaimo-Rakkaan syy, että vierasmies käyttää ala-arvoista kieltä kun puhuu seksistä ja naisista?

Mä ainakin ymmärrän, ettei seksi uuden kumppanin kanssa ensimmäisellä kerralla yleensä ole teknisesti mikään huippusuoritus, mutta kiiman/huuman puolesta pitää olla.

Eli jos tulee sellasia tunteita kuin "hyi, toi haisee", "maistuu pahalle" tai jopa odottaa, että homma ois ohi, niin en mä jaksa tuhlata aikaani moiseen tyyppiin.
Eikä noita asioita huomaa ennen seksiä. Seksissä sen sitten huomaa, jos toinen onkin oikeasti seksuaalisesti epäsopiva.

• Tykkää
Reactions: Data ja Phoebsi
oon tosta eri mieltä, ei uroshirvikään tutustele naaraaseen viikkosotalla vaan hoitaa hommansa sen kummemmin kyselemättä

ihme muuleja täällä :headwall:

Mitä syytä tässä on ruveta muuleja morkkaamaan?

Ei muuli ole synnynäisesti kyvytön tai haluton; se on ainoastaan steriili kahden eri lajin (aasiori ja hevostamma) risteytymänä, sukupuoli vietti on muuten täysin normaali. Muulioriit tosin tavallisesti kastroidaan, jotta ne muuttuisivat helpommin käsiteltäviksi, mutta ei niiltä tähän suostumusta kysytä.

[QUOTE="nuuh";29082289]Hyi, katkeruus haisee tänne asti tolta pillunussihässiipolkeereikärunkkuvierasmieheltä. Antakaa sille p*llua.[/QUOTE]

niinvainkun sille ryökäleelle ei kelpaa

liekkö liian väkevä lääke

[QUOTE="vieras";29083520]Turha teille on mitään perustella, kun ette kuitenkaan usko.[/QUOTE]

Niin.. No kato kun tosielämän ja tarun ero on just se, ettei tosielämää tarvitse erikseen "uskoa" ;)

Itsevarmuus on minulle kiihottavin piirre miehessä älykkyyden lisäksi. Itsevarmalla miehellä seisoo heti ja jos ei seiso, osaa suhtautua asiaan niin, että se ei jää naista häiritsemään.

On niitä muunkinlaisista miehistä tykkääviä, olisko osunut väärä nainen kohdalle?

Ihan kuin vaan, mutta kyse on nyt siitä että tollasta vittuilua mitä tietyt nimimerkit käyttää niistä jotka haluaa seksihommissa vähän odotella ja katsella, ei tarvitse kenenkään kuunnella.

[QUOTE="nuuh";29082289]Hyi, katkeruus haisee tänne asti tolta pillunussihässiipolkeereikärunkkuvierasmieheltä. Antakaa sille lääkettä.[/QUOTE]

Miten helvetissä keskustella sunkin kaltaista aivokuolleiden kanssa? Etkö sä saatana ymmärrä lukemaasi? Lue ketju!

Kyse ei ole nyt siitä mihin joku kykenee, vaan siitä että teilataanko joku tyyliin "siitäs sait kun luultavasti kyräilit" jos eka kerta ei mennyt putkeen. Tai että "ei sussa varmaan ollut sitä jotain" kun tulit jätetyksi.
Ja toinen on ne väännöt jos mies ei halua seksiä heti niin akat kuorossa huutaa että JSSAP ja laita impo kiertoon :laugh: seuraavassa lauseessa vouhkataan, että olis kiva kun se mies ajattelisi ja olisi tunteellinen eikä aina vaan pillun perässä jne. :laugh: toki noita voi olla yhtäkin aikaa, mutta mikä helvetin oletus se on, että hommat menee aina niin, että akka heittäytyy selälleen ja mies polkee kuin apina sitä vielä tuntematonta akkaa? :laugh: jos näin ei tapahdu niin miehessä on jotain vikaa?

Paskatykki laulaa täältä aina kun sitä kaivataan.

Ei voi kuin nauraa sulle. Sulle on siis vittuilua se että toiset pystyy ja kykenee.

OMG! Siis sana pillu! Jos kyseessä on seksi, niin miten pitäisi kirjoittaa? "yhtyikö miehesi lintuusi"? tai annoitko sille "sitä"?

Mitäs te miehiltänne saatte? Peenistä? siitintä? pippeliä?

[QUOTE="Vieras";29081883]Ensimmäinen "pillu" tuli vierasmieheltä ennen Vaimo-Rakkaan läsnäoloa tähän ketjuun...[/QUOTE]

Mitä meinaat tolla, että seksi ei suju? Että ei seiso, vai ei muutenkaan suju?

Mulle ei olis ongelma, jos ekalla kerralla jännittäis ja ei seisoisi. Mutta kyllä siinä kaiken muun pitäisi tuntua mukavalta -suutelun, koskettelun, silittelyn. Miehen pitäisi olla musta kiinnostunut ja innoissaan. Vaikkei seisoisi, niin voihan sitä hyväillä suulla ja sormilla... Jos sellainen ei miestä edes kiinnostaisi, niin taitaisipa jäädä siihen ekaan kertaan.

Jaa ja miksi? No koska olin monta vuotta parisuhteessa, joka alkoi huonon seksin saattelemana. Seksi ei paljon parantunut ja 8 vuotta myöhemmin mies tunnusti, ettei minua niin hirmuisesti edes halunnut. Daa, olisin voinut jättää väliin mielummin! Seksi ei ole kaikki kaikessa, mutta kyllä se silti hyvään parisuhteeseen kuuluu.

Oikesti on tavattoman mielenkiintoinen tapaus tämä Vierasmies. Rehellisesti voin sanoa etten ketään sinkkua tiedä jota ei vieraat haluta/sytytä. Päinvastoin... Varsinkin miehet.
Ja juu, kyllä minä tiedostan kuka on minusta seksikäs ja tiedostan senkin kuka olisi potentiaalinen petikumppani JOS olisin sinkku. Olen uskollinen kuitenkin. Vaikka parisuhteessa onkin niin sokea ei voi olla kukaan, tai valehtelee.
Ja tiedätkö, me ollaan useasti miehen kanssa tästä aiheesta puhuttukin! :) Viimeksi viime viikonloppuna lueteltiin seksikkäitä ihmisiä :D

Sulla taitaa olla sitten aika suppea lähipiiri? Mä ainakin tunnen useita ihmisiä (itseni mukaanlukien), joita ei sytytä kuin ihmiset, joita kohtaan on tunteita. En mä ainakaan voi olla ihastunut kehenkään vieraaseen. Esim. pelkkä hyvä ulkonäkö ei minua saa syttymään, siihen tarvitaan paljon muutakin. Eikö tuttavapiirissäsi ole ketään, joka ei harrastaisi yhden illan juttuja? Olethan itsekin sanonut, ettet suhteessa ollessasi tunne vetoa muihin miehiin ja että jos ero tulisi eteen, et silti haluaisi ehkä koskaan enää toista miestä? Miten tuo nyt niin kauheasti eroaa siitä, etten minä tahdo seksiä kenenkään vieraan kanssa?

Itsevarmuus on minulle kiihottavin piirre miehessä älykkyyden lisäksi. Itsevarmalla miehellä seisoo heti ja jos ei seiso, osaa suhtautua asiaan niin, että se ei jää naista häiritsemään.

On niitä muunkinlaisista miehistä tykkääviä, olisko osunut väärä nainen kohdalle?

Ehdottomasti väärät naiset osui kohdalleni. Nykyinen puolisoni ymmärsi asian alun alkaen ja osasi suhtautua sen mukaan todella hyvin.

• Tykkää
Reactions: Data
No hieno homma. Sitä en ymmärrä miten maailmassa on vielä niin älykääpiön tasolla olevia aikuisia kuin ovat ne naiset jotka silmät pullolla huutavat jos miehellä ei heti seiso? Voisi olla maailmassa paljon eroja ja kiukkuisia naisia kun miehet heittäisivät kerrasta naisen käytävään jos kerran jäisi pillu kostumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja hipsterström;29087033:
Ehdottomasti väärät naiset osui kohdalleni. Nykyinen puolisoni ymmärsi asian alun alkaen ja osasi suhtautua sen mukaan todella hyvin.

Yhteistyössä