Eka kerta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna88

Vieras
Olimme eilen ekaa kertaa silleen poikakaverini kanssa.
Se oli samalla mun eka kertani. Homma oli tosi jännittävää, mut jäi vaan lyhyeks. Melkein sisään ja sit laukes täristen.
Kundikaverini on vuoden mua vanhempi.

Miten teidän eka kertanne ovat onnistuneet. :snotty:

no huhhuh. on siinä ihmemies mäk kaiveri. no sellast sattuu kun nussii tuttuu. menkää kakarat kotiinne harjottelee touhuja. eihän siitä tuu mitään jos jannu pamahtaa samantien. menikö kenties liian aikaisin töiihinkin? :laugh: :laugh:

Mun kokemus:

Olin 16-vuotias. Seurustellut poikaystäväni kanssa 2 kk. Muistot jo ajan kultaamat.. Tais olla aika tuhtaamista. Kesti kyllä kauemmin. Tai sitten aika vain tuntui pitkältä. Ei hallinnut esileikkejä, ts. oli liian hätäinen sisääntunkemisen kanssa. Ei sattunut, ehkä kirpaisi hieman. En erikoisemmin nauttinut. Parantui kyllä huomattavasti ajan myötä. Ilman kortsua kun oltiin ekan kerran sain klamydian. (kokeisiin ehdottomasti ennen kuin luottaa pelkkiin pillereihin..)

Suhde jatkui kuitenkin kaikesta huolimatta. Aikaa kului ekaan orgasmiin varmaan 7-8 kk.

Kyllä poikaystäväsi kestävyys varmasti paranee ajanmyötä. Voittehan ensin helpottaa pahimmat paineet ja lämmittää hänet uudestaan. ;) Tuon ikäisethän ovat varsinaisia hormonihirviöitä..

Kannattaa käydä testeissä ennenkuin ilman kumia päästelee. Kaveri kävi yökylässä baarissa tapaamansa mimmin luona. Sairastu vuosi sen jälkeen ja todettiin positiiviseksi. Käyttäkää järkee...

Nimimerkillä:No Glow No Love