Arkaluonteinen "seksiongelma"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo

Vieras
En ole koskaan saanut orgasmia pelkässä yhdynnässä, sormien on aina pitänyt olla mukana pelissä. Nykyään kuitenkin mulla kestää vielä kauemmin orgasmin saaminen, eikä mies jaksa mua enää tyydyttää "käsi väsyy", "sormet puutuu", "emmä jaksa enää" :(
Nyt mua on ruvennut hävettää ja nolottaa koko asia, seksiä ei meillä enää harrasteta. Mies ei ymmärrä miksi, vaikka olen sanonut monta kertaa. Silti vaan kinuu ja kinuu ja mä tunnen itteni ällöksi.
Mitä helvettiä mun pitäis tehdä?? :(

Ootko sanonut miehelle, että sua hävettää koko juttu? Kyseessähän on sinun ongelmasi, niin voisitte keksiä yhdessä keinoja sen ratkaisuun. Tuossa edellä jo ehdotettiin hieromavälinettä ja se on tosi hyvä sellaisille, joiden on vaikea saada orgasmia. Tiedän, että on tosi hankala ottaa esille joskus seksiasioita, vaikka olisi muuten kuinka hyvä ja "avoin" suhde. Meillä puhuttiin ja laitettiin asia huumoriksi ja se auttoi, varsinkin seksileluja oli helpompi kokeilla. :)

Olen kyllä kertonut, että hävettää ja tuottaa mulle paineita. Nyt viime vuoden aikana on vaan orgasmi kadonnut kokonaan. En enää halua seksiä, kun se on niin hemmetin vaikeeta. Meillä on noita vibraattoreita ja klitoriskiihottimia ym. Mies niitä haluaa usein käyttää ja haluaa, että mäkin saan tyydytyksen, mut lopputulos on aina pettymys.
Eli apua ei löydy :(

Näyttää siltä, että olet kierteessä. Et nauti koska et saa orgasmia, ja mitä enemmän olet stressannut/stressaat asiasta, sen vaikeampi sitä on saadakaan. Hankala tilanne. Saatko silloinkaan jos hoidat homman itse?

• Tykkää
Reactions: Nyynä
[QUOTE="Tuntematon";24091658]Näyttää siltä, että olet kierteessä. Et nauti koska et saa orgasmia, ja mitä enemmän olet stressannut/stressaat asiasta, sen vaikeampi sitä on saadakaan. Hankala tilanne. Saatko silloinkaan jos hoidat homman itse?[/QUOTE]

Peesi!
Täällä myös yksi joka ei oel koskaan saanut yhdynnässä orgasmia ilman sormia, mutta olen oppinut hyväksymään sen. Mulla oli tossa välissä yli vuosi kun en saanut koskaan miehen kanssa ja kaikenlisäksi teeskentelin että muka sain. Sitten lopetin sen ja olen pikku hiljaa taas oppinut saamaan orgasmeja :)

paineita? Jos muutaman kerran päätätte, että tällä kertaa ei haeta sulle orgasmia, kuitenkin jonkin aikaa voi leikkiä sillä vibraattorillakin ym leluilla. Saattaa rentouttaa tilannetta, eikä ole painostusta kummaltakaan asiaa kohtaan. Toisaalta mietin, että voisi olla hyvä keskustella jonkun terapeutin kanssa asiasta ja löytää syy-yhteys miksi et enää voi rentoutua. En usko, että "käsi väsyy", "sormet puutuu", "emmä jaksa enää"-kommentit ainakaan lisäisi minun rentouttani ja halua antautua partnerilleni.

Tulipa mieleen tutkimus, jossa huomattiin naisilla jotka käyttävät voimakkaita vibraattoreita herkkyys kynnyksen laskeneen genitaalialueella, eli tarvittiin suurempi stimulaatio orgasmiin. Ei tarvitse kysellä tuon tutkimuksen lähdettä, en millään muista koska ollut tapetilla. Mutta itse olen kyllä myös huomannut tuon todeksi.

[QUOTE="vieras";24091716]Tulipa mieleen tutkimus, jossa huomattiin naisilla jotka käyttävät voimakkaita vibraattoreita herkkyys kynnyksen laskeneen genitaalialueella, eli tarvittiin suurempi stimulaatio orgasmiin. Ei tarvitse kysellä tuon tutkimuksen lähdettä, en millään muista koska ollut tapetilla. Mutta itse olen kyllä myös huomannut tuon todeksi.[/QUOTE]

Tunto parantuu parissa viikossa, näinkin siinä todettiin.

Mulla itelläni on ulkomailla suosittu hitachi magic wand ja parempaa en oo löytänyt. :D
Toimii ihan lihastenhieronta laitteenakin.

Itse en ssaa orgasmia miehen kanssa koskaan, saati sitten yhdynnässä käyttämättä sormia..miten te siinä edes onnistutte??? :o Kertokaa jooko, oishan se kivaa :D Itse pystyn saamaan vaikka useita orgasmeja päivässä, eli ongelma ei ole siinä...en edes nauti yhtään siitä jos mies koskee sormillaan alakertaani, se tuntuu vaan liian "rajulta" ja jotenkin sellaiselta "sörkkimiseltä", en osaa paremmin selittää :D Ja ongelma ei ole nykyinen mies, sama on ollut kaikkien kanssa ja tämä sentäs yrittää kovasti, suuseksi tuntuu jopa ihan mukavalta...

[QUOTE="Heh";24091890]Itse en ssaa orgasmia miehen kanssa koskaan, saati sitten yhdynnässä käyttämättä sormia..miten te siinä edes onnistutte??? :o Kertokaa jooko, oishan se kivaa :D Itse pystyn saamaan vaikka useita orgasmeja päivässä, eli ongelma ei ole siinä...en edes nauti yhtään siitä jos mies koskee sormillaan alakertaani, se tuntuu vaan liian "rajulta" ja jotenkin sellaiselta "sörkkimiseltä", en osaa paremmin selittää :D Ja ongelma ei ole nykyinen mies, sama on ollut kaikkien kanssa ja tämä sentäs yrittää kovasti, suuseksi tuntuu jopa ihan mukavalta...[/QUOTE]

täysin samaa mieltä sun kanssa :D :D

En minäkään saa yhdynnässä, enkä miehen sörkkimisellä... ja aika harvassa on ylipäänsä että saisin yhdessä säätäessä, vaikka se hyvälle tuntuukin. Yksin varsin helposti. Minusta ne väristimet on ihan hanurista, tunto menee koko värkistä kun niitä käyttää. Eli parempi on sormilla ;)

Yhteistyössä