<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Täällä on nyt ynnäilty asioita yhteen ja mietitty, että mitäs hittoa. Tajusin tuossa äskettäin, että kaikki nää viimeviikkojen kummallisuudet johtuu tuosta mielialalääkkeestä joka pitäis purkaa pois, muttakun en saa sitä purettua typerien oireiden takia :( ja kystahan minulla päätti posahtaa kun sain sen kipukohtauksen, ainakin epikriisin mukaan.
 
Laretzki


The Esikoisesta Haaveilevat MA 27.6.2011




Ansku83..............27..................kp 39/30-32................yk 6
Ninni^^.............24...................kp 37/34.....................yk 3
Hey.....................22.................kp 34/26-65................yk 4
-pansku-.............23..................kp 34/58.....................yk 1




Gabrielle..............29...................kp 28/29.....................yk 5+4
syysmyrsky...........22..................kp 28/36....................yk 11+3
inieh....................23................kp 25/?......................yk 2
Away..................27.................kp 22/30.....................yk 2
Pikkumyy87.........24..................kp 21/29-38................yk 3




mirkkunen_............22............kp 13/29-30.......................yk?
lemonade...........26...................kp 13/30-50................yk 11




Emby^...............24..................kp 9/28.....................yk5
Epa_88................22.................kp 8/30-33................yk 4+3
tiuhti_.................21..................kp 3/25....................yk 10
viida....................25.................kp 2/29......................yk 1+2

Candicen..............21............kp?/28-50......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr
Ansku83
Tnya
felina






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
 
Laretzki
Tein tän päivityksen vielä tässä aamupalaa odotellessani, mies paistaa munia ja pekonia meille :p Vaikkakin on hieman epävarma olo, että onko nälkä, vai huono olo tuosta tuoksusta...Tänään lähetään vähän Oulussa käymään, mies käy silmätutkimuksissa ja itse ajattelin shoppailla hiukan stockalla. Käymään myös taas siskon miehen luona käymässä. Oltiin juhannuksena niiden mökillä Kalajoella, ja selkesti tää miehen siskontyttö 3v. on päässyt lievästä vierastuksestaan mua kohtaan kun olisi pitänyt käydä pyyhkimässä vessakäynnin jälkeen :D.

Työnimikin tälle hommalle tuli keksittyä eilen just ennen nukahtamista, sitäkin oon meinaa pohtinut kun kaikilla tuntuu olevan sellainen, mutta kyllä se oma löytyikin sieltä, vaikkakin erittäin sisäpiirinen :D
 
Pillerit loppuivat! :D Alustavasti oli puhuttu, josko menossa ollut pillerilaatta olis viimeinen, ja ennen juhannusta keskusteltiin ja päätettiin, että kyllä, se on viimeinen. Nyt sitten vain oottamaan, miten kierrot asettuvat. Pillereitten jälkeenhän hedelmällisyys pitäis olla korkealla, mutta harmikseni joudun viettämään aikaa paljon muualla. Kotona voisi kyllä joku viikonloppu tms. piipahtaa, mutta kun ei yhtään tiedä kierrosta, kuinka sekaisin on. Ja tuleeko edes ovulaatiota. Mutta jotenkin niin onnellinen olo, paremmat mahdollisuudet nyt on, kuin pillereiden kanssa. :cool:

Shoppailua olisi tarkoitus harrastaa täälläkin. Kävellen lähden matkaan, niin tulee mukava parin tunnin lenkki + kaupoissa kiertelyt siihen päälle.
 
Meme ja Lare ja Kuumeilija Mua ei ainakaan haittaa yhtään vaikka käytte täällä höpöttämässä! =) Kiva kuulla kuulumisia ja ekoja oireita jne. Te ootte plussanne ja tulevat vaavit ansainneet! Nauttikaa ja hehkuttakaa!! Mä olen onnellinen teidän puolesta :heart:

tiuhti On ollu ikävä :heart: Kiva kun tulit takasin!! Pahoittelut silti yk 10 alkamisesta!! :hug:
 
Kiitos kaikille teille rakkaat murut onnitteluistanne ja kauniista sanoistanne :heart: Työ ootte niin ihania ja hyväsydämisiä! Tiedän omasta kokemuksesta, että uudet plussauutiset saattavat kouraista syvältä ja aiheuttaa kateutta, mutta siitä huolimatta te ihanat kanssasisaret olette tukeneet ja jaksatte olla iloisia meidän plussanneiden puolesta. Onko teille ok, jos mä pyörin tällä palstalla vielä jonkin aikaa? On hiukan orpo olo siirtyä toiselle puolelle, vaikkakin siellä olisi tuttuja. Ajattelin käydä tutustumassa odottajien pinkkaankin, mutta ihan vielä en uskaltaudu kirjoittamaan sinne. Jos kaikki menee hyvin, alan kirjoitella siellä ehkä viikon päästä. En vaan haluaisi innostua liikaa ja jos käykin samoin kuin viimeksi. Mutta sanokaa murut ihan suoraan, jos teitä häiritsee se, että kirjoittelen täällä aktiivisesti vielä! :D

tiuhti_
Mitä sulle kuuluu? Miten vatsa on parantunut? Mitkä on fiilikset YK10:stä? Mitenkäs remontti edistyy vai onko jo valmista? Tuli paljon kysymyksiä kerralla :D Mulla on ollut muru sua ihan kamala ikävä :'(

syysmyrsky Huomasin, että minulle on tullut yksi uusi viesti, koetan ehtiä lukemaan sen ennen töihin lähtöä :D Mä alotan tänään sen uuden työn, mutta kieltämättä kyllä se työaika vähän ahdistaa... no mutta ei ois pitkä pätkä ja rahaa tarvitaan tähän talouteen, tälläkin hetkellä kaikki laskut kasaantuvat samalle kuulle :kieh: En oo unohtanu sua muru :heart: Täällä monista on tullut minulle hyvinkin läheisiä, vaikkakin nettikavereita, mutta laadukasta sellaista! Mä ainakin aion pyöriä myös tässä pinkassa, vaikka siirrynkin joku päivä (en siis uskalla siirtyä ihan vielä, etten joudu pettymään, jos menee kesken tai sattuu jotain muuta ikävää), joten mä olisin kyllä myös täällä höpisemässä sun kanssa :D Älä muru lähde ainakaan kokonaan pois, ethän?? Jos kuitenkin päätät lähteä pinkasta pysyvästi, niin kirjoitellaanhan jatkossakin yksäreitä? En haluaisi menettää tätä nettiystävyyttämme :heart:

Memelisa Hui kamala, mä jo ihan säikähdin! Ja ihan takulla on säikäyttänyt sinutkin se aamuinen vuoto, mä olisin ihan paniikissa kans. Ja kuitenkin viimeksikin keskenmeno alkoi samalla tavalla. Onneks en oo nyt kyttäillyt housuja koko aikaa, että tuleeko ruskeaa tuhrua tai verta :D Pikkuhousunsuojaa olen kyllä varuilta pitänyt koko ajan ja siitä näkee sitten hyvin, jos jotain sattuisi valumaan. Ihana kuulla, että testiviivan tummuus on tuplaantunut :heart: Kyllä siellä muru kaikki on hyvin, mä uskon niin! Ja nyt voit muuten vähän "ilvailla" sille gynelle, joka sulle vähän aikaa sitten sanoi, ettet muka voisi raskautua ilman clomeja :LOL: Voi vitsit muru, sä olet kyllä rautainen mimmi :heart: Mä tein kans eilen uuden testin, tällä kertaa liuska, ja kyllä se mun mielestä oli hiukan tummempi kuin lauantaiyönä kotiin tullessa. Ajattelin ostaa vielä yhden puikkotestin, ihan vaan sellasen Pregchecin (niillä olen nyt testaillutkin) ja dipata pissaan perjantaina tai lauantaiaamuna. Mä oon varmaan ihan hullu, mutta mä haluan omin silmin nähdä, että se testiviiva tulee yhtä tummaksi kontrollin kanssa. Se antaa mulle mielenrauhaa, muuten mä en usko tähän kaikkeen! En oo laskeskellut mahdollista laskettua aikaa. Yhdelle parhaista ystävistä kun kerroin tästä plussasta, niin hän meni samantien nettiin laskurille laskemaan :LOL: Laskettiin sekä viimeisten menkkojen että mahdollisen oviksen mukaan laskettua aikaa (tai siis ystävä laski siellä luurin toisessa päässä :D) ja se meni muistaakseni helmikuulle vai oliko peräti maaliskuulle, en ihan tarkkaan muista. Jomminkummin helmi- tai maaliskuun alku- tai keskivaiheilla olisi LA (vikojen menkkojen mukaan alkukuu ja oviksen mukaan laskettuna kuun puoliväli). Tiedätkö Memelisa miten ne viikon lasketaan alkuraskauden ultraa varten? Mä kun haluaisin mennä alkuraskauden ultraan ja sikiön voi nähdä aikaisintaan n.6vkon tietämillä, samoin sykkeen voi kuulla tuolloin. Lasketaanko tuo kuusi viikkoa viimeisistä menkoista vai oviksesta???

Laretzki ja Memelisa Oletteko varanneet aikaa neuvolaan? Mä ajattelin varata vasta ensi viikon aikana, nyt olen paljon varovaisempi kuin tammikuussa enkä hätäile. Inhottavaa joutua sitten perumaan aika, jos meneekin kesken. Keskenmeno ei ihme kyllä nyt pelota ollenkaan, mutta just tällasissa asioissa kuten neuvola-ajan varaaminen, teen sen hiljakseen ja varoen.

Laretzki Sulla ihan selvästi hormonit nyt jyllää :D Hyvä hyvä!
 
Laretzki Kehtaatko laittaa mulle linkin sinne odottajien puolelle? Niitäkin on niin monia ja haluan kuitenkin sinne samaan pinkkaan, missä muutkin täältä siirtyneet ja siirtyvät ovat / menevät!

viida Kiitos muru :heart:

felina
Sulla alkaa nyt sitten jännät ajat! Se on mielenkiintoista nähdä, miten oma kroppa reagoi pillereiden lopettamiseen :D Mä olen kans kuullut, että heti pillereiden lopettamisen jälkeen hedelmällisyys on korkealla, mistä lie johtuu? Paljon tsemppiä tulevaan!

ON Viime yönä taas valvottiin tämän turvotuksen kanssa :kieh: Kaiken kukkuraksi vatsa oli vähän sekaisin ja sain ravata vessassa useampaan kertaan. Onneksi aamusta sain sitten nukuttua pitempään. Meinaan pitkä työpäivä tulossa 13-02. Toivottavasti viihdyn uudessa työssä :D
 
"kuumeilija" En kyllä pääse ilveilemään sille lääkärille :( koska mähän söin tässä kierrossa todella minimaalisen pientä klomifen määrää. Normaali 50mg/pv on todella pieni määrä ja me mun gynen kanssa sovittiin et kokeilen pois tuon klomifenin 25mg/pv eli todella pienellä määrällä, lähes olemattomalla. Mut oon jotenki sata varma et sillä on vaikutusta tähän raskauteen. Mä epäilen et mun oma hormonituotanto ei riitä raskauksien ylläpitämiseen, mut pienen klomifen määrän avulla raskaus tuntuu alkavan aina! :heart: Mut onneks tuota vuotoo ei oo sen jälkeen enää tullu, joten kyllä se vaan näyttää siltä et seksistä se johtuu.

Viikot lasketaan viimeisten menkkojen alkupäivästä. Mulla menkat alko viimeks 23.5 niin tänään ois laskujen mukaan rv6. Mut tiiän et mulla oli myöhänen ovis niin uskon et tuosta pitää ottaa viikko pari pois. Eiköhän tuo digitesti kerro vähän tarkemmin ku sellasen saan ostettua. Ite uskon et oon raskausviikolla 4.

Mä varasin heti plussattuani ekan neuvola-ajan. Onneks soitinki ku meiän sama neuvolatäti ois ollu lomalla sillo ku meiän normaalisti pitäs mennä käymään. Nyt päästään jo kolmen viikon päästä loman alkamisen kunniaksi 15.7 ja samalla viikolla meen varmaan edellisenä päivänä varhaisultraan, sillon oletetusti raskausviikkoja se 7. Hui kuulostaapa tää aika menevän tällä kertaa todella nopeesti, viimeks tuntu et aika ei liiku olleskaan ja nyt tuntuu et kohta ollaan jo ekassa ultrassa+neuvolassa :O

Lisäksi soittelin taas tuohon radiel-tutkimusryhmään, otan taas siihen osaa ku se tukee hyvin sit tätä terveydellistä puolta, yritetään pitää tää mun paino kurissa seuraamalla askelmittarin kerryttämiä askeleita, liikuntaa ja ruokailutottumuksia. Tehdään erilaisia verikokeita, jolla kehon toimintaa seurataan, mm maksa-arvoja, kolesteroleja yms. Tekee oikeesti mulle tosi hyvää :) Lisäksi saan liikuntakortin millä pääsen espoon sisällä uimahalleihin ilmaiseksi uimaan + liikuntaharjotteisiin :) Kortti luvattiin mulle lähettää jo tällä viikolla :)

Mulla nää pelkotilat vaihtelee. Sydämessä tiedän et kaikki menee hyvin, mutta nuo seksin jälkeiset vuodot hypäyttää sydämen aina kurkkuun ja oon jo valmis juoksemaan ultraan tarkistamaan et kaikki on kunnossa. Pitänee kysyä lääkäreiltä et onko jotain voidetta emättimeen, joka vahvistaa niiden limakalvoja, en nimittäin haluais olla ilman seksiäkään koko raskautta. Mut en halua sitäkää et aina seksin jälkeen oon paniikissa :D Mulla on näköjään vähän vaikeeta :D

Mä en oikeesti meinaa uskoo tätä todeksi et mun sisällä kasvaa taas joku pieni ihme :heart: Tää ku ei tunnu niinku missään eikä oireitakaan oo. Toivottavasti olis yhtä helppo raskaus loppuun asti :heart:

Kertonu ei olla kerrottu oikeestaan kellekkään, enkä tiiä miten meinataan kertookkaan. Kahdelle ystävälle oon kertonu. Toinen on mun tuleva kaaso ja toinen on mun hyvä ystävä töissä. Ennen lomaa ajattelin kertoo yhelle meiän asiakkaista, jos sopiva hetki tulee. Lomalla ajateltiin kertoa isovanhemmille ku ne on meiän jaksamisesta niin huolissaan, muut saa tietää sit joskus ehkä sit ku maha näkyy ja nähdää :p Pomolle ajattelin puhua vasta loman jälkeen, sillo oon jossain rv 10-12 Tuo miehen sisko ja sen mies taitaapi olla oikeesti viimesiä, jotka saapi kuulla. Jos siitä ottaa herneet nekkuusa (niinku varmasti käy) niin eipä oo mun ongelma, me kerrotaan tasan sillon ku meistä tuntuu hyvältä :) Tässä asiassa ei kyllä sukulaissuhteilla oo merkitystä. Suuremmassa merkityksessä on se et ketkä seisoo meidän vieressä :)

Ihanaa kun Tiuhti_ tuli takaisin, mullakin on ollu sua ikävä :heart: Mä niin toivon et säkin pääsisit pian tuonne odottajien puolelle, sä oot sen niin ansainnu! :heart:

Ja muut sanoo reilusti jos häiritsee et me "odottajat" tänne vielä jutustellaan, lupaan itseni kohdalla ainakin vähentää tätä hehkutusta ja keskittyä sit teiän tsemppaamiseen :)

Soleigh mulle tarjoteltiin kans tossa reilu kuukausi sitten mielialalääkettä ku mieli oli todellakin tuon keskenmenon jälkeen maassa. En sit ruvennu sitä syömään ku halusin tavallaan saada asiat pään sisällä järjestykseen, enkä silleesä siirtää niitä. Mut tää ei ollu se pointti, vaan se et kuulema sellasiakin lääkkeitä on olemassa, jolla ei ole haittavaikutuksia raskauden kannalta, merkkiä en muista mutta kannattaa kysellä lääkäriltä, niin ei tartte kokonaan purkaa lääkitystä. Tsemppiä, toivottavasti tilanteeseesi löytyy tasapainottava ratkaisu :)

Huhhuh, tulipa romaani ja paljon omaa napaa... sorry :ashamed:
 
No johan niitä plussia nyt tulee, onnea Lare!! Nyt tarrasukkia matkaan! :heart:

Mä jännään jo että jos ne menkat ei tosiaan ala kp 30 viimeistään ni testaan.. En oo testejä tilannu joten pitää apteekissa käydä.. Miehen kans puhuttii jussina et kyl se vauva nyt sais jo tulla ja musta alkaa tosiaan tuntua siltä pikkuhiljaa et sekin toivoo sitä ihan tosissaan! :) Ku alkuunhan se ei oo puhunu asiasta mitää ja nyt se ihan ite otti sen puheeks.

Huomenna meen muuten taas lääkäriin. Olin jussina taas päivystyksessä ku henki ei vaan kulje vaik on astmalääkkeet. Sain sitte maskin kautta lääkettä ja reseptin avaavaan lääkkeeseen. No eipä auta, välillä vieläkin menee hengitys ihan tukkoon ja silloin ei voi ku vetää piippua naama punasena ja koittaa rauhottua. Ja sit sen lisäks, mua vaivaa hirvee kutina! Siis joka paikka kutisee ja heti jos vähänki raapasen ni siihen tulee iso punanen turvonnu jälki. Mä oon jo diagnosoinu itelleni kaikenmaailman syöpää jne.. Ei oikein voi hellekuteita käyttää ku oon täynnä punasia raitoja joka puolelta.

Ja kaiken lisäks! Heti ku kattelin et jes, vapaata tiedossa ja keli on hieno, ni soittiko sit mun pomo tänää mulle! :O Halus mut heti ku mahdollista töihin, lupasin mennä ylihuomenna koska huomen on työkkäri jne.. Eli ei tarvii toimettomana lojuakaan, mut sisälle joudun pois auringosta.. :/ Eikä mua tosiasiassa kiinnosta kyl tippaakaan ne työtkään. Olin jo asennoitunu niin etten joudu enää ikinä menee sinne. No mut rahaa se tietää! :)

Kuis ihmisten jussi meni? Meillä oli 15 hengen kotibileet (kutsuin vain 4) ja naapurit eilen ohimennen mun veljelle motkotti että "siskos sitte mekkaloi koko yön". :kieh: Ei sit voinu tulla silloin yöllä sanomaan suoraan, vaa pitää jälkeenpäin sit mäkättää. Mut ihme kyllä kukaa ei soittanu poliiseja, vaik kahtena yönä meil meni aamukuuteen :D Vähän mua silti nolottaa ku en oo tajunnu hiljentää musiikkia tai ihmisiä :ashamed:

Siinä sitä omaa napaa taas. Nyt tää neiti lähtee pihalle.
 
Hei kaikille!

Täällä ihania uutisia <3 Onnea kaikille!

Täällä jännättiin jo, että nyt ois tärpännyt kun oli oireita ym. mutta tänään sitte menkat alko! Eli mulla on nyt sitte kp1. ELi huomiseen listaan saa laittaa kp2. Voi olla kyllä että en enää täällä paljon ees käy. Rupee vaan niin tympäseen. Eihän meillä nyt oo ku yk4 mutta silti sitä jotenkin alkaa jo vaipua epätoivoon...vaikka ei varmaan pitäis. Anteeksi negatiivisuuteni...mutta tää päivä on nyt vaan tosi huono!!
 
Ninni Pahoittelut tätistä!! Sullakin näkyi tää kierto venyvän... Täällä sama, kaks päivää menkat oli menkat myöhässä niin kyllähän siinä jo ehtii jo toiveet nousta pilviin kun aina on ollu säännöllinen kierto. Ja mulla ainakin kp1 on pahin itsekuritus päivä mutta sen jälkeen jo helpottaa. Mulla vasta 1+2 kierto lähti käyntiin mutta tulee kuitenkin ajallisesti kohta puoli vuotta pillereiden lopettamisesta. Välillä tympäsee mut on se sit sen arvosta kun saa sen oman kapalon kainaloon =) Älä siis vielä vaivu epätoivoon!! Kyllä ne tärpit meillekin suodaan :hug::heart:
 
voi murut :heart: ootte te ihania kun kaipailette, kyllä mä oon teitä käyny silti kurkkiin täällä ;)

"kuumeilija", asunnon luovutus olis torstaina :) asuttiin kaksi ja puol kuukautta pois sieltä.. meillä oli iso vesivahinko.. ihanaa päästä omaan kotiin :heart: massu on normaali taas, välillä ripaska lentää, mutta se on normaalia mulla :D onneks ei oo massu kipee! mites teidän remppa? me rempattii ite kans lattioita ja muuta samalla kun kerta oltiin poissa alta kokonaan.. tuli ihan uusi kämppä :D

viida, pahoittelut tädistä :hug: kyllä mullaki oli toiveet korkeella vaikka tiesinki ettei varmaan tärppää.. mutta taas olin niin niin niin valeraskaana loppukierrosta :ashamed:

inieh, plussaonnea :heart:

Ninni :hug: tuttu tunne, mutta nyt vaan pää pystyyn ja kohti uutta kiertoa :)

tervetuloa uusille :wave: olkkoon taipaleenne lyhyt!!! eli äkkiä odottajiin!

täällä vuodetaan 4 päivää ku seula :O koskaan, ei edes pillereitä syödessä oo verta tullu näin paljoa, eli se niistä niukoista kuukautisista :D mut parempi näin! mä ihan masennuin jo niistä menkoista :( olis voinu kyllä jo tärpätä... noh :) nyt jo kp4 ja etiäppäin mennää!!

loma loppuu kohta :( keskiviikkona töihin.. bläääähhhhh...
 
hei auttakaa tyhmää :confused:

jos mun menkat alkaa kp26 aamulla, niin onko mun kierron pituus silloin 26 päivää vai 25 päivää??? :ashamed: oon ihan sekasin.. siis ennen mä oon ajatellu sen niin että koska ne alkaa kp26 niin mun kierto on 26 päivää, eli samalla se muuttuu kp1.. nyt mulla on ennen ollu sillee et kp24 on alkanu tuhru ja kp25 hanat auennu, mutta nyt ne alkoi kp26 aamulla ihan kunnolla :D eli se sekoittaa mut.. pöh, hölmö minä :ashamed:
 
tiuhti Onnea omaan "uuteen" kotiin pääsystä =) Ja hyvä että maha on rauhottunu! Kaikilla tuntuu että ois ollu menkat nyt juhannuksena myöhässä?? Outoo :D Ja sama homma, oon kyllä niin potkinu ja ruoskinu itteeni kun pitää noita valeraskaus oireita kehittää :kieh:

Mietin muuten ihan samaa kun tiuhti, eli mullakin taitaa oikeesti olla kierto sen 28 päivää, kun se seuraava muuttuu sit kp1? Jossain toisessa ketjussa joku tätä selitti jollekin ja mä olin ihan et whaaat?? :O Onpa noloo :ashamed:
 
Voi että ootte ihania, kun osaatte sanoa juuri ne oikeat sanat!

viida, joo mulla on ei onneks nyt venynyt kierto niin pitkäks kun viimeks. sillon oli kp 48. Huh! Se vasta piinaa oli! Kuinkahan monta testiä kerkesin tehdä :D Mulla tosiaan nää on vasta kolmannet "luomu- menkat" pillereiden lopettamisen jälkeen. Ja pillereitä kerkesin syödä sellaset 8-9 vuotta. Käytittekö te viida, jotain muuta ehkäisyä sitten ton puolen vuoden aikana? Voi olla että oot kertonut mutta mulla on mennyt ohi?

tiuhti, sinä se aina jaksat olla niin ihailtavan positiivinen. :) Joo kyllä tämä tästä vielä. Täytyy vain uskoa että kyllä se itelläkin joskus tärppää. Olin jo niin epätoivonen että kävin lukemassa lapsettomuus-hoidoista ym. Joo tiedän, ihan tyhmää mutta jotenki olo oli niin kurja että pitihän sitä vielä vähän pyöriä lisää itsesäälissä. Jotenkin tuli niin kurja olo kun mieskin oli tosi pettyneen oloinen. Vaikka ei sitä kunnolla ääneen edes sanonut niin sen vain näki. Sanoi kyllä että oli jo vähän salaa kerennyt toivoa. :(

Ja noi kp:n laskemisista mistä kysyit tiuhti, niin mää oon aina ajatellut että jos menkat alkaa kp 26 aamulla niin sun kierron pituus on kp25 eli se päivä jolloin menkat alkaa niin on kp1.
 
Laretzki
Tän takia täältä on just niin vaikee lähtee, ihanan aktiivinen pino :). Hirvee määrä tullut taas tekstiä tänne kun olin päivän humputtelemassa. Pitäs varmaan koettaa käydä kattoo muitakin odottajien pinoja jossain vaiheessa, että onko muualla mitenkä aktiivista...

tiuhti Komppaan Ninniä tuos kp:den laskemisessa, noin mäkin olen sen ymmärtänyt menevän.

Hitto muuten, että tekee pahaa tuon miehen puolesta kun tunnun olevan kuin persiiseen ammuttu karhu. Tuntuu ettei mitään pysty neutraalilla äänellä sanomaan, vaikka kuinka yrittäisi ja mies sitten totta kai hermostuu kun koko päivän tiuskii..Toivon ihan oikeasti että tää homma tasottuu tästä kohta puoliin. Ja toivon että mies alkais taas koskee muhun, mä haluan vipinää tonne sängyn puolelle!! Täytyy sanoo sille että kai se tajuu, etten mä vielä mee rikki.
 
viida, juhannustaikoja ;) en tiiä.. mä ainaki jännäsin menkkoja paljon :D noh.. joskohan tää 10 tois tulosta? ;) mehän jännätää samoihin aikoihin loppukiertoa!

Ninni, se masentaa ja ihan helvetisti ku näkee punasta wc ollessaan, suututtaa, vihastuttaa.. mut aina sitä vaan jaksaa nousta sieltä ylös ja alkaa suunnittelee uutta kiertoa :) Chiba ja t84, jotka aikasemmin oli tällä palstalla, ovat oiva esimerkki siitä kun aina vaan jaksaa nousta ylös ja vielä kannustaa muita jaksamaan! nyt vaan turha ressi pois :) ja ajattelet nyt alkukierron jotain muuta mukavaa, oot vaikka poissa palstalta ja siltä tuntuu :) tsemppiä :heart:

Lare onneks mä en tykkää pekonista :D

ja voi luoja mä ikävoin Chibaa ja t84! tsemppiä teille, käytte kummiski lukemassa :D ;) ootte mielessä :heart:

mä oon aina aatellu et kierto on niin pitkä ku menkat alkaa, eli jos menkat alkaa kp26, kierto on silloin 26 päivää.. :ashamed:

öitä flikat :heart:
 
viida Kiitos muru linkistä :D Mä en oo uskaltanut käydä vielä vilkaisemassa odottajien puolella :ashamed: Tällä kertaa teen kaiken rauhallisesti hätiköimättä ja stressaamatta!

Memelisa Mä en uskalla nyt harrastaa seksiä ollenkaan :( Tammikuussa kun harrastettiin seksiä varovaisesti kylläkin, niin aikalailla sen jälkeen olikohan seuraavana päivänä alkoi se vuoto. Se on mielessä liian paljon, niin nyt en sitten uskalla edes harkita seksiä. Pitää asiasta keskustella gynen kanssa tai neuvolassa, mutta sinne asti en yksinkertaisesti uskalla sekstailla, oon varmaan liian varovainen tai hullu :ashamed: Mullakin ovis on mitä luultavammin ollut myöhäisessä vaiheessa kiertoa, joten saapi sitten vähentää pari viikkoa raskausviikoista, jos laskee siis viimeisten menkkojen mukaan. Mulla edelliset menkat alkoivat 20.5., joten tämän viikon perjantaina tulisi se 6vkoa täyteen miinus pari viikkoa, eli 4vkoa voisin olettaa raskausviikkoja olevan kasassa. Ensi viikolla sitten neuvola-aikaa varalemaan :D

inieh Hittolainen sun pomon kanssa :kieh: Heti soittelemassa, kun joku jäänyt lomalle :kieh: Seuraavan kerran jätä vastaamatta puhelimeen kokonaan :LOL: Saanko kysyä millä alalla olet, olitko sinä siellä päiväkodissa jollakin tuella? Mulla muuten vähän samanlaiset fiilikset työn suhteen... aloitin eilen uuden työn, joka työnä on ihan ok ja mukavaa puuhaa, vaikkei vastaakaan täysin mun koulutusta ja etenkään mun suuntautumista. Työaika ahdistaa jo nyt... mä teen ilta- ja yötyötä 100% ja nyt kolmena ekana päivänä teen 13h päiviä... Musta tuntuu jo nyt, ettei mulla ole elämää, en ehdi nähdä miestä ku nukkuvana ja aamut menee sitten nukkuessa ja eväitä tehdessä ja sitten taas töihin. Töissä on muutamia hommia, joissa joutuu esim. nostamaan hieman painavampaa ja ajamaan isommalla autolla. Ja mä tietty pelkään, ettei nyt vaan itselle ja sikiölle käy mitään... kun en koskaan ennen oo ajanut niin isoa autoa ja painavan nostelua mun tulee välttää muutenkin tän selän takia. No, rahaa tietää ja viisi viikkoa teen vaikka hammasta purren, mutta en kyllä jatka sen jälkeen. Työaika ei sovi mulle ollenkaan mikä tuossa työssä on! Tsemppiä sulle muru työn kanssa, tsempataan nyt toinen toisiamme!

Ninni^^ Tiedän tunteen, tuon epätoivon tunteen siis. Vaikka ei olisikaan yritystä takana kuin vähän aikaa, niin silti se on aina isku sydämeen, kun täti tulla tupsahtaa paikalle kutsumatta :kieh: Tyhmä täti ja vieläpä väärä osoite! Paljon voima:hug: sinulle muru! Ja tänne saa purkaa tuntojaan, niin negatiiviset kuin positiivisetkin!

tiuhti_ Meillä laminaatit on paikoillaan ja hyvältä näyttää :D Listoja piti laitella ennen juhannusreissuun lähtöä, mutta miehellä tuli vatsa niin kipeäksi, ettei sitten tehtykään. Eli listaojen laitto olisi vielä edessä. Kyllä se vaan kummasti uudistaa, minustakin tuntuu, että on kuin uusi asunto! Ihana kuulla, että sun massu on palannut normaaliin elämään :D Toivottavasti se ripulikin helpottaa pian! Saisi myös tuo vuoto vähentyä sulla! Kohtahan sä pääset jo uuteen yritykseen, nyt muru pää pystyyn :heart: Sä oot kyllä niin uskomattoman hyväntuulinen ja positiivinen kaikesta huolimatta, pidä tuosta asenteesta kiinni! Nauti vielä lomasta kaikin rinnoin :D Mites sun veljen jalka voi tällä hetkellä? (nyt en kyllä oo varma, oliko se sun veli, jolla meni se jalka just ennen sun loman alkua? anteeksi, jos muistan väärin!) Mun mielestä kierron pituus lasketaan niin, että kun vuoto alkaa, se on KP1 ja edelliseen päivään loppuu edellinen kierto! Eli jos sulla menkat alkoi KP26 aamulla, niin mä olettaisin kierron pituudeksi silloin 25pv, koska tuo KP26 alkaneet menkat on jo KP1 eli uusi kierto on jo alkanut.

ON Eka työpäivä vai pitäisikö sanoa työilta ja työyö oli ja meni. Ihan mukavaa hommaa, vaikkei täysin vastaakaan mun koulutusta ja etenkään suuntautumista. Asiakkaat on tosi mukavia ja tulen toimeen heidän kanssaan. Soitin kymmenen maissa illalla miehelle kotiin ja hän kertoi katsovansa telkkaa sohvalla koira kainalossa. Siinä vaiheessa mä repesin itkemään, siis mitä ihmettä :confused: Tuli niin kaiho olo, että mä haluan kotiin... tuö työaika ei oo mun juttu, koska mulle on tärkeetä perheen kanssa vietetty aika. Nyt nähdään miehen kanssa niin, että mies nukkuu kun mä tuun töistä kotiin. Viisi viikkoa pitäisi jaksaa, eihän se nyt pitkä aika ole. Sen teen vaikka hampaita kiristellen. Jatkosta en sitten tiedä. Mutta katsotaan mitä päivät tuo tullessaan! Viime yönä heräilin jatkuvasti ja vähän turvotuskin oli riesana, etten saanut hyvää nukkuma-asentoa. Nyt onneksi hyvä olla. Minä palailen taas huomenissa lukemaan tänne ilmestyneitä tekstejä, nyt eväiden tekoon, koiran kanssa ulos ja töihin. Mukavaa tiistaipäivää murut :heart:
 
Niin se vain kävi meillä että suru ja stressi vei meistä voiton ja tiet erkanevat :'( Kummatkin toivotaan että kipinä vielä joskus löytyy mutta aika näyttää.

Toivon teille paljon vauva onnea! Ootte ollut ihan huippu tuki,mutta tää poistuu nyt joukosta :(
 
syysmyrsky Kovasti voimia ja jaksamisia sinulle :hug: Toivon kovasti että saatte vielä asiat selvitettyä ja jatkaisitte yhteistä matkaa! Ehkä pieni etäisyys tuo teidät vielä lopulta yhteen entistä vahvempana.
 

Yhteistyössä