H
"hmm"
Vieras
Tälläinen tilanne. Minun ex-mieheni on "taiteilija". En ikinä ole pitänyt hänen tekemästään taiteestaan. Ei miellytä minun silmää. Meillä on yhteinen lapsi. Viime talvena mies piirsi lapsestamme muotokuvan. Jonka sitten pisti lapsen tavaroitten mukana meille. Lapsi kertoi että se pitäisi seinälle laittaa. Minusta kuva on erittäin ruma. Enkä sitä seinälleni halua. Nykyinen miehenikään ei ex-mieheni piirrustuksia seinilleen tahdo. Lapsi ei kuvaa muista, paitsi kun tulee isältään. Silloin sanoo "isin mielestä se mun kuva pitää laittaa seinälle". Mutta muuten lapsi ei kuvaa muistakkaan. Nyt lapsi sai isältään kortin, isän kesäloma reissusta. Kortin viimeinen lause: "Äitille tiedoksi "minna" haluaa piirtämäni muotokuvan johonkin esille!!"
Minun mielestäni minun ei sitä tarvitse laittaa. Mielestäni minulta olisi etukäteen pitänyt kysyä haluanko koko kuvaa kotiini. Ja mielestäni me aikuiset päätämme mitä kotimme seinällä on. eikä 3v lapsi. Jos lapsi kyselisi kuvan perään usein, niin sitten harkitsisin. Tai jos olisimme exän kanssa hyvissä väleissä. Mutta välit on aika huonot ja ero oli riitäinen.
Mitä mieltä te olette? Mitä tekisitte?
Minun mielestäni minun ei sitä tarvitse laittaa. Mielestäni minulta olisi etukäteen pitänyt kysyä haluanko koko kuvaa kotiini. Ja mielestäni me aikuiset päätämme mitä kotimme seinällä on. eikä 3v lapsi. Jos lapsi kyselisi kuvan perään usein, niin sitten harkitsisin. Tai jos olisimme exän kanssa hyvissä väleissä. Mutta välit on aika huonot ja ero oli riitäinen.
Mitä mieltä te olette? Mitä tekisitte?