_tiny_: voi hitsin hitsit sentään :/, mutta kannattaa kokeilla niitä ovistikkuja, sitten ainakin näet että ovuloit ja tietää tarkalleen sen hedelmällisimmän ajan
.
neitipippuri: kyllähän se kirto voi olla vähän sekasin pillereiden jälkeen
, voi olla että ens kierto onkin jo paljon tasasempi.
castanja: voi hitsit sentään, mä täällä pitelen peukkuja niin maan piruust
, otas nyt se jussiplussa!!! itselläni on kans ihan raskausolo ja tänään taas ei, blaaah... saan kyllä pitkittyneen oviksen takia odotella sen viikon vielä ennen testiä.
Kyyneltenhymy:: mikäs kiertopäivä sulla on? ja todella paljon peukutan plussaa sulle
Omaa napaa: piti sellasta kysyä , että jos se ovulaatio tosiaan oli edellispäivä ja harrastimme silloin petipuuhia, eilen ei ,kun oli paha selkärankareuma kohtaus, mutta tänään aamulla sit vielä touhuttiin ennen miehen töihinmenoa, niin ehtiikö ne nuijapäät sinne vielä odottelemaan?
Minulla alkaa seinät kaatua päälle, olen koko kesän lomalla kotona lasten kanssa ja ilman autoa,ei oikein pääse minnekään (pyöräretkille kyllä), todella puuduttavaa ...
sit jotain muuta aihetta ku yritys: mitäs te kaikki harrastatte?
minä itse harrastan noita meidän perulaisia (ratajuoksua sekä näyttelyitä, kävelyä ja maastojuoksua päivittäin (ovat mun henkireikä) sekä joskus uintia...
(kopsasin tänne toisesta ketjusta)