*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

LepikonHeta
:wave: Täällä tuli täti käymään eka kertaa seitsemään vuoteen =) Vuodosta päätellen ainakin limakalvot riittävän paksut :whistle: Elikäs kierron saa nyt päivittää kp 1/30-36.
 
Hirveästi en oo ehtiny kirjotteleen, kun suunnitellaan asunnon myyntiä ja etsitään samalla uutta kotia. Toivon mukaan uus koti löytyis pian.=)

Mulle voi päivittää kp2/44. Täti siis viimein tuli kylään niinku ehdin jo enteilläkin kun kierto vaan venyi ja venyi. :| Saa nähdä miten käy seuraavan kierron, kun lähtään ens viikolla reissuun ja ovis on varmaan silloin kun ollaan reissussa eikä meillä hirveästi tuu olemaan privaattiaikaa miehen kans. Ajattelin kokeilla ovistikkuja ja täytyy sit vaan olla kekseliäs ajan ja paikan suhteen mikäli ovis tulee.:whistle:

LiLy_ Aika lyhyt kierto sulla kyllä sit oli!:O Tää on kyllä välillä niin tähtitiedettä, kun kierron pituudet vaihtelee koko ajan. Tsemppiä uuteen kiertoon!=)
 
Sinin ja LepikonHeta, onnea uuteen kiertoon! =)
Kävin eilen ostamassa apteekista sellaisen herkän testin (mitä sieltä nyt löytyi, eipä ollut kovin iso valikoima). Huomenna aamulla sitten testailen, vaikka voikin olla vähän aikaista, dpo 11 siis.
Tuli muuten jo viime yönä nähtyä oikein kunnolla plussatestiunia, heh heh... Taitaa hieman pyöriä tämä homma alitajunnassa. Saas nähdä, miten ensi yö menee!
 
neitipippuri en yhtään tiä voipiko jo plussa näkyä. Pojan aikaan plussasin joskus 3+ viikoilla ja siel ei edes sillon näkyny mitään ultrassa!! :D

Tääl pähkäilin että ma meen labraan.. En oo kipeä, joten tulehus on parempi ja pystyn odottamaan sen arvon kahtomista. Okei, ei ehittäs enää pojan kanssa labraan!

tädin yllättäneille :hug:
 
Moi pitkästä aikaa!
Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille!
Mä en ole hirveästi kerennyt kirjoittelemaan, mutta lukemassa olen käynyt...
Koskakohan tän uuden ketjun ensimmäinen plussa tulee... :)

Ovis on mulla varmaan tullut nyt vasta tosi myöhään eli kiertokin siis taitaa venyä. Olin sairaana tuossa, niin olisiko se voinut vaikuttaa ovulaatio ajankohtaan. Luulen että ovis oli viimeistään maanantaina eli lasken sen mukaan dpot. Eli kp21/dpo3 olisi tänään menossa. Jos ovis olikin jo aiemmin niin sekään ei haittaa, koska saimme hyödynnettyä viime viikonlopunkin hyvin... Nyt yritän olla tarkkailematta oireita, koska mulla on ollut kaikkia mahdollisia oireita, kaikissa viime kierroissa. :)

Plussatuulia kaikille!
 
Onnea huomiseen testailuun neitipippuri. Mä plussasin esikoisesta juurikin dpo11, että voi hyvinkin näkyä jo.

Että meneekin tämä eka kierto ja kierron alkupäivät hitaaaasti. Nyt siis vasta kp 6/28 jos siis kierto on normaali pillerien jälkeen. Sitä tässä jännäilenkin alkaako kroppa toiminaan vai ei. Ovista en meinaa tässä kierrossa tikuttaa. Ensi kierrosta sitten tosissaan yritystä, vaikka en pistäisi pahakseni jos tästä vahingossa tärppäisikin.


++++++++:whistle:
 
:attn: Oisko ketään innostunutta päivittäjää??? :attn: Miul on sen verra nyt noita töitä ettei ehi, eikä oikein enää jaksa päivän päätteeks istua koneella! =) Voin yrittää tän kuun jotenki hoitaa, mut ens kuun alusta olis virka vapaa viimeistään!
 
No niin, aamulla tein testin ja nega sieltä tuli. :mad:
Täytyy siis nyt odotella kiltisti tuonne juhannuksen tienoille. Silloin alkaa ainakin olla täynnä se keskimääräisen kierron pituus (kun en tosiaan omastani tiedä näin pillereiden jälkeen). Hyvin epätodennäköistähän se on, että ekasta kierrosta tärppäisi, mutta vielä voi toivoa. Ja ehkä näiden "oireiden" kuvittelu rauhoittuisi nyt hetkeksi. :D
Tsemppiä kaikille muillekin jännityksen keskellä ja plussatuulia!
 
Eilen taas yritin kotikoneelta kirjoitella, mut pätkäs mokkula taas:kieh:
Eli nopeesti päivitystä tästä työpaikalta.
Ovista on koitettu metsästää, mutta vielä hailakoin tuloksin. Tuntuma on että taas varmaan venyy kierto tonne 40 "paremmalle" puolelle koska vielä ei oikein tuntemuksia ole.
En tiedä sitten tapahtuukokaan noissa tuon mittaisissa kierroissa edes ovulaatiota, ja sekin tíetty tässä hieman pännii.
Esikoisesta kierrot heitteli myös epäsäännöllisinä ja pitkinä, mut plussasin kp 38. Ovistesti oli kyllä näyttänyt jo plussaa muutaman päivän tota ennenkin. Tiedä sitten...
Ärsyttäviä nämä alkukierrot kun mitään ei tapahdu;)
Ja pahoittelut negasta neitipippurille. Jussi-plussaa siis odotellessa:)
 
Ihan alkuun paljon plussatuulia kaikille! Täällä ilmoittautuu ensimmäistä yhteistä lasta toivova (minulla yksi lapsi jo ennestään). Yritystä nyt takana reilu puoli vuotta ilman tärpin tärppiä. Alkuun mentiin mututuntumalla oviksen suhteen ja oltiin aina liian aikaisessa, kierto oli 30-38. Sitten alettiin tikuttaa ovista. Tässä kierrossa ovis bongattu kp19. Tuosta viikon päästä oli kovat kivut vatsassa, luulin kiinnittymiseksi. Lisäksi ravasin koko ajan vessassa, valkovuoto oli tosi runsasta (niin myös aiemmassa raskaudessa heti alusta alkaen) ja purskahtelin itkuun milloin mistäkin. Toivoin niiiiin kovasti. Mutta nyt täti päätti pilata päiväni vierailulla vasta 12 päivää oviksen jälkeen.

Meillä on edessä testeihin ilmoittautuminen, miehelläni on hieman omituinen tilanne, joten olemme päättäneet lähteä testeihin, vaikka yritystä onkin takana vasta reipas puoli vuotta.
 
neitipippuri joskos se plussa sielt viel tulis, jos vaan testasit liian aikasin :)

kanguru toivotaan et se plussa sielt viel aikanaan pärähtäs ja onnea testeihin menoon!

Tääl tosiaan ovis tuli ja meni, ohan noit peittojakin heiluteltu. Ovis ei meikäläisellä oo nii hääviä aikaa, tosiaan kamalaa pahoinvointia koko ajan : / Nyt taas olo hyvä, mitä nyt tuo limailu jäi päälle..
 
Tervehdys sekä uudet että vanhat kuumeilijat! :wave:
Enpä ole itsekään täällä ehtinyt käymään. Ei näköjään ole tullut vielä plussia, toivottavasti niitä tulee pian - ja paljon!! Pakko hehkuttaa: mulla alkoi kesäloma! Tästä eteenpäin neljä viikkoa lomailua edessä. =) Ja sitten "asiaan". Kiertoni venyi 35-päiväiseksi, mutta lopulta kuukautiset alkoivat. Nyt kp 10/35(?). Koska en ole ovistestejä tehnyt, olen ilmeisesti ajoittanut pupuilut liian aikaiseen vaiheeseen - blääh. Nyt viisastuneena ja greippimehun voimin uuteen yritykseen! ;)
 
Tänne ei kuulu sen enempiä. Uutta kiertoa kohti mennään, mutta yritystä hankaloittaa tietysti se, että miehellä sattuu olemaan nämä kesäajat aikasta kiireisiä työpaikalla. :| Tietystikin, jos oikein positiivisesti ajattelee asiaa niin se ei haitanne - saapahan luontoäiti hoitaa tasauksensa loppuun ja syksyllä sitten pärähtää plussa, eikö kuulostakin hyvältä? ;)

Mutta sitten toisaalta taas harmittaa, kun on asennoitunut täyteen skarppiin jo heti alkukierroista niin sitten tulee "vastaiskuja". No katsotaan nyt, eihän sitä koskaan tiedä! :)
 
Tosi hienoa: juuri, kun sain viestin kirjoitettua, niin se katosi! :mad:
Mutta uudelleen siis! Ansku83 minun, ja uskoisin että monen muukin puolesta, voit rauhassa keskittyä duunihommiin, äläkä ota mitään paineita listan päivittämisesti. Itse olen ainakin ihan tyytyväinen, että saan täältä käydä lueskelemassa, missä vaiheessa kukin on eikä etusivun listan ajantasaisuudella ole niin väliä. Ja iso kiitos päivittämisistä tähän saakka! :flower: Ja käythän kuitenkin kertoilemassa kuulumisia!
Kangurulle myös minulta tervetuloa joukkoon! :wave: Ja Lorettalle ihanaa, plussarikasta kesäloman alkua! KyyneltenHymy toivottavasti plussa tulee, nyt sitten yhdessä jännäillään tosiaan.
Olen törmännyt samaan ongelmaan kuin Adalemina, eli nuo miehen työmatkat ja myöhäiset iltavuorot ottavat kyllä pattiin. Meillä muutoin on heiluteltu peittoja jo ennen pillereiden pois jättämistäkin parin päivän välein aina koko kierto, mutta nyt nuo "missatut kerrat" miehen työn vuoksi harmittavat vielä enemmän.
Mies tosin lähinnä tjottailee (niin kuin "virallisesti" me kumpikin), mutta itse olen kuitenkin halunnut maksimoida onnistumisen mahdollisuudet jo heti näin alusta alkaen, vaikka en miehelle olekaan sen kummemmin pitänyt melua omista ovistarkkailuistani, jne. :saint: Mutta ehkä ne ovistikut sitten lähtevät käyttöön täälläkin ensi kierrosta, jos tällä kerralla ei tärppää...
 
Viimeksi muokattu:
Ansku mua ei ainakaan haittaa jos et kerkiä listaa päivittämään. Mä en oikeestaan edes niitä listoja lue, seuraan vain toisten kirjoituksia. Joten ei huolta :)

No niin, mä tilasin Raskauskeijusta liuska ovistestit ja niiden plussan varmistamista varten Clearbluen digin. Sitten tilasin vielä muutaman liuskamallisen raskaustestin. Eli "raskain asein" olen kohta varustautunut. Esikosta tärppäsi heti kun varmistin oviksen digillä. Samaa toivon tietenkin tapahtuvaksi toistamiseen :saint:

Testien pitäisi olla täällä viimeistään keskiviikkona. Eli ehtisi vielä tähänkin kiertoon testailla, kun olettaisin oviksen olevan juhannuksen aikoihin ellei kroppa ole sitten ihan sekaisin raskauden ja pillerien jäljiltä.

Joo, mun ei pitänyt testailla tästä kierrosta eikä pitänyt olla varsinaista yritystäkään, mutta polttaa, polttaa niin vietävästi :LOL: Tämänhän piti olla kropan palautumiskierto. Saa nähdä pystynkö hillitsemään itseni...
 
Viimeksi muokattu:
Sipsulle onnea oviksen ehtimiseen!

Ansku ei oo väliä tuol listan päivittelyllä, en sitä koskaan edes muista kahtua :D Oman kierron ku tietää ja senki muistaa yleensä aikahyvin ite :)

Tääl mietitään et oiskos ovis nyt vasta?! Toistapäivää taas pahaa oloa, mutta ei limailua. Tais se viimeviikkonen olla ovis.. Mistäs näistä tietää! Täs tunnin sisällä oon piikitettävänä, pitää kahtoo jos tänää jo koittas saaja labra tuloksia päivemmällä, näkee mitä se hcg sitten sanoo :D Veikkaan kyl et se on alle 5! Mut kiva on tietää myös tulehusarvotki, onko tulehus helpottanu :)
 
Ansku: ei haittaa vaikka ei päivitystä tulekkaan :), ainakin mulla on almanakassa omat kiertoni ja merkinnät niistä. työn iloa ;) ja ihanaa kesää.
minä olen melko epäileväinen et tärppäis tässä kierrossa, oli toi keskenmeno viimekierrossa ja aika sekasin on elimistö vielä... josko tulis sitten se huhtivauva, ois sama kuukausi ku mulla. Minua alkaa jo pikkuhiljaa ahdistaa tää koko raskaustouhu, olen niin malttamaton luonteeltani ja kaiken pitäisi tapahtua tässä ja nyt, mieluiten heti.
 
Moikka :) Mahtuisko sitä tänne mukaan piinaileman?? :saint:

Meillä ei varsinaista yritystä ole, mutta ei ehkäisyäkään useinmiten, eli kait me sit "tjottaillaan" :whistle:

Minulla on 2 lasta ennestään ja miehellä 1, yhteisiä ei ole (vielä;)) Täällä siis olisi 3 (4) haaveissa.. Minulla kovakin vauvakuume mutta miestä en ihan täysillä ole mukaan saanut vielä..

Tätä "tjottailua" on nyt 3:s kierto menossa, nyt kp 14/28-30, ovis taisi olla eilen, kivuista päätellen.. Talletuksia on tehty kp 11, 12 ja 13 että ainakaan siitä ei jää kiinni, jos raskaus ei alkaisi.. Siihenhän kun vaikuttaa niin monet muutkin asiat.. Mut näillä mennään=)

Plussatuulia kaikille :)

Juu ja olen siis 30v
 
Viimeksi muokattu:
Heippahei! Tervetuloa kaikki mua uudemmat! ;)

Täällä meneillään 26/26-28, vaikka tässä kierrossa onkin ollut ehkäisy käytössä muuten paitsi just sillon 4-5 päivää ennen oletettua ovulaatiota. Eli mahdollisuudet on hyyyyyvin pienet, mutta jännätään nyt kuitenkin.. ;) Oireita ei oo erikoisemmin,muuta kuin väsymys ja kärttyisyys. Valkovuotoa on ollut aika runsaasti, ja tosiaan se ihan pikkuinen rusehtava vuoto 3-4 päivää oviksesta. Jalkoja on pakottanut monta päivää kauheasti ja kurkussa kovasti limaa (en muuten kipeä). Kuukautisfinnejä ei ainakaan vielä oo tullut. :)

Mutta, jos ja kun nyt ei tärpännyt, niin ensi kierrosta lähdetään luultavimmin ihan tosiyritykseen.
 
Heippa uusille :wave:

Jännät on päivät täällä ku menkkoja oottelen huomiselle : / tosin siitä oviksesta ku en ihan kärryile päässy millon oli ja oliko ollenkaan.. että mahollista on että alkaski vasta keskiviikkona. Nyt on hyvin ollu kyllä kierto 26 päivää jo alkuvuodesta joka kuukausi et sen mukaan mennään ja huomenna katellaan, hui!
 
Heipsan kaikki!

Tervetuloa uusille!
Pahoittelut negoista. Ja onnea plussista! Ja Tärppionnea kaikile! Minun pitää kaikki tähän laittaa näin kerralla kun en muista mitä kenellekkin oi käyny.
:headwall:

Ei koneelle pajon ehdi kun lapset ovat kesälomalla :) tänään piti tulla vain tänne tarkistamaan kiertopäivät :)
Ja jos oikein laskin niin tänään olisi kp 32/28. Tai enhän minä tuota kiertoa tiedä kun tämä oli ensimmäinen kierto pilereiden jälkeen. Ihan huvikseen menin sitten testin tekemään ja ikinä en ole saanut noin tummaa viivaa tikkuun. Siis juurikin SE viiva :) ja pari tuntia rakossa olleeseen. Että kai tässä sitten pieniin päin oleskellaan. Itse en oikein voi uskoa että asia on näin. Kun ovista muka oireiden perusteella arvuuttelin ja silloin oli peitot hyvin rauhassa :D

Outoa kipua alavatsalla on. Just niinkuin menkat akaisivat. :/

Kuvaa voisin laitella testistä jos vain saan onnistumaan :)

Ninnan ja sekopääolo
 
Miinä
Joopajoo,.. testi näytti tk:lla tänään miinusta :( pettymys tosi suuri niin mul ko isännäl.. yritys 3 vai olikohan se 4 käynnistyy,... ov jussin tienoilla joten neuvolan mammaa myöten peukut pystyyn..alkaa kyl oleen aikas hajalla taas vaikka tosiaan kauaa yritystä takan ole
 

Yhteistyössä