Tosi hienoa: juuri, kun sain viestin kirjoitettua, niin se katosi!
Mutta uudelleen siis!
Ansku83 minun, ja uskoisin että monen muukin puolesta, voit rauhassa keskittyä duunihommiin, äläkä ota mitään paineita listan päivittämisesti. Itse olen ainakin ihan tyytyväinen, että saan täältä käydä lueskelemassa, missä vaiheessa kukin on eikä etusivun listan ajantasaisuudella ole niin väliä. Ja iso kiitos päivittämisistä tähän saakka! :flower: Ja käythän kuitenkin kertoilemassa kuulumisia!
Kangurulle myös minulta tervetuloa joukkoon! :wave: Ja
Lorettalle ihanaa, plussarikasta kesäloman alkua!
KyyneltenHymy toivottavasti plussa tulee, nyt sitten yhdessä jännäillään tosiaan.
Olen törmännyt samaan ongelmaan kuin
Adalemina, eli nuo miehen työmatkat ja myöhäiset iltavuorot ottavat kyllä pattiin. Meillä muutoin on heiluteltu peittoja jo ennen pillereiden pois jättämistäkin parin päivän välein aina koko kierto, mutta nyt nuo "missatut kerrat" miehen työn vuoksi harmittavat vielä enemmän.
Mies tosin lähinnä tjottailee (niin kuin "virallisesti" me kumpikin), mutta itse olen kuitenkin halunnut maksimoida onnistumisen mahdollisuudet jo heti näin alusta alkaen, vaikka en miehelle olekaan sen kummemmin pitänyt melua omista ovistarkkailuistani, jne. :saint: Mutta ehkä ne ovistikut sitten lähtevät käyttöön täälläkin ensi kierrosta, jos tällä kerralla ei tärppää...