*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

Kp 1/36, yk 2 :wave:

Ansku83: Oi kuule! Et ole ainoa, joka tätä kysyy. :D Saan kuulla päivittäin töissä samoja kysymyksiä ja ihmettelyjäkin osakseni kertoessani, että on kaksi lasta :D Olin esikoisen synnyttyä täyttänyt 18 keväällä, hän syntyi joulun alla.
 
Hapis: :( jaksuja ja halaus:hug:

Mulla heitti tää kierto ihan häränpyllyä. Yleensä kp24 niin nyt tulikin ovistikkuun plussat vasta kp 14, eli enteilee 28 päivän kiertoa niinkuin oli aluksi muutaman kuukauden heti pillerien lopettamisen jälkeen. sitten se muuttu 24 ja pysyu siinä sen 4 kk. Nyt ollaan siis palattu alkuun... peitto on kyllä heilunu :D
 
Hei, saapikos joukkoon hypätä? :)

Nyt ois kp 12/30-33 yk 2 tai 3, taitaa olla 2 ja ikää 22v ja toinen haaveissa

Hyppään joukkoon ja katotaan koska menkat alkaa, edelliset heitti häränpyllyä ja vielkin tutkitaan mahdollista tulehdusta kohdussa. : / Ei olla viel uskallettu petipuuhissa olla, jahka huomen on lääkäri ja katotaan mitä sanoo ja sitten alkaa tiehä yritys :LOL:

Jahas, poika heräs hurjilta tunnin unilta! :headwall: Tietääkin siis kitinä iltaa :(

Nii ja evis onnea paljon :hug:
 
Nyt on pää ihan sekasin! :confused:

Netin laskureitten (3 viimisistä kuukautisista laskettuna) mukaan ovis ois "pitäny olla" tiistaina. Yleensä halut on kohillaan oviksen aikoihin mut nyt ei oo kyl kiinnostanu yhtään :|
Eilen oli sitte ovisoireina limat ja pupuiltiin. poikkeuksetta aina puolesa välisä kiertoa on myös maha kipeä, joka siis oviksesta kertoo kans. Ja nyt ei ole ollu :O yleensä kipu kuiten aina muutamaa tuntia myöhemmin nuista limoista.

Mistä tämä siis kertoo? :confused: koska se ovis sitte niinkö oli tai on tai jotaki?? :D vai eikö sitä sitte ollu..? ääh, auttakaaaa minua :D
 


Maanantai 13.6.2011



Kuumeilijat

Nimimerkki......yk.....................kp...............ikä...............toiveissa

Carda...........yk4..............kp51/28-30..........27................. 3.
Sinin.............yk2..............kp44/34...............28................. 2.
Loretta.........yk2..............kp40/~29............31.................. 2.
Tirtsa............yk9..............kp28/32-34.........26.................. 2.
suurperheellinen...yv2........kp31/??..............??.................. 7.
Ansku83.......yk6..............kp25/30-32..........27................. 1.
Ninnan..........yk1..............kp25/30...............33................. 5.
Nippe78........yk6..............kp23/24.................32................. 2.
Vattunen.......yk6..............kp22/35-38...........21................. 2.
Katie85.........tjot...............kp21/??.................26................ 1.
-OLIVIA-........yk5...............kp19/28-30............26............... 1.
LiLy_..............yk4..............kp19/??..................19............... 1.
_TiNy_............yk4..............kp19/25-28...............24............. 2.
castanja.........yk1...............kp19/26-28..............30.............. 3.
Mandeliini.........yk2..............kp19/??..................27............... ?.
Maisa77..........yk1...............kp16/28.................34............... 3.
KyyneltenHymy...yk2...........kp16/30-33............22............... 2.
Mamman muru...yk4.............kp14/33-46..............30............. 2.
-Karpalo-......yk8/tjot...........kp12/28-31..........28................. 1.
hapisikatakamura...yk2........kp8/28-30.........30................. 4.
Adalemina.....yk2..............kp7/36...............23.................. 3.
Miinä..............yk2/3............kp?/??..................30............... 2.
Padmerine......yk?..............kp?/??...................??............... ?.
neitipippuri.....yk1...............kp?/??..................30............... 1.
LepikonHeta....yk1..............kp?/??...................31.............. 3.

Kadonneet

LuvLucy..........tjot..............kp?/??...................23.............. 1.
Mlii..................yk?..............kp?/??....................27............. 1.
Pänä...............yk21?..........kp?/26-34..............28............. 1.
ShootingStar*...yk?...........kp?/??.....................31............ 4.


Tauolla

MinyMom........yk13.............kp?/26-28.............26............... 2.




Piinailijat

Miinä.....................dpo14
Ansku83................dpo2




Haamuilijat/RKTT




:heart: Plussanneet :heart:

Kesäkuu 2011:


Ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
Huhtikuu 2011: MarsuJaSiskit 4.4., AnPellina 19.4., Sokruli 22.4.
Toukokuu2011: platina 23.5.




Taustalla

Lara--, Lilli88, Nasu81, satuh83, Matte07, tsintsin, Moonbride, Mandala





Listaa päivittää: Ansku83

Linkki Plussataan yhdessä ennen kesää -sivulle: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1930270-plussataan-yhdessa-ennen-kesaa-3-a/

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*RKTT=raskaana kunnes toisin todistetaan


 
Viimeksi muokattu:
_TiNy_ samanlaisia ovis-pohdintoja täälläkin. Minulla kun ei ole kierron pituudesta hajuakaan. Luulisin myös, että ovis saattoi olla maanantaina. Minullakaan eivät seksihalut nousseet, tuntui ennemminkin mahassa ikävältä koko ajan. Siinä iltapäivällä tuli kyllä kiihottumisliman näköistä vuotoa. Mutta olin luullut, että ovislima olisi selkeästi paksumpaan? :confused:
Onko teillä muuten, palstalaiset, oviksen jälkeen tullut KOKONAAN kuiva kausi? Siis, että yhtään mitään ei vuoda. Minulla kuitenkin jonkinlaista, mutta aika pientä, vuotoa on koko ajan ollut "oviksen" jälkeen. Ehkä tiistaina ihan aamulla täysin kuivaa.
No, eipä kai tässä auta kuin odotella ja bongailla, tuleeko vielä ovista vai oliko se sitten tuo. Maanantaina on tosin miehellä työmatka edessä, joten täytyy toivoa, että oli. ;)
Mutta vähän hullua, kun ei edes tiedä, että milloin sitä olisi järkeä sitten testailla mahdollista raskautta! Ehkä joskus juhannuksen alla sitten...
 
Moi.

Täällä ei tikuilla oviksia tikutella, ite tiedän aika hyvin koska ovis on. Sillon lima lisääntyy ja on 3päivän pahoinvointia ja sillon tekee kaikista vähiten mieli mitään :/

Mutta onnea tikuttelioille ja vahvoja viivoja teille :)

Tääl saatiin eilen lääkäriltä petipuuha lupa :D Tulehusarvot on laskussa ja vasen munasarja aristaa, mutta ei kuitenkaan mitään hälyttävää. :) Ja sain uusia labroja ens torstaille.... Josta tulikin mieleen!! Mulla otetaan torstaina hcg verestä, siinähän siis voi näkyä jos on hedelmöittyny täs kieros. Eli siis äkkiä vällyjen väliin isännän kanssa :LOL: Lääkäri halus ottaa uuden hcg mittauksen kun valkovuoto on runsasta, siittä vois päätellä et olisin raskaana ja kohdunkaula oli piilossa (just ja just sai näkyviin ja yls sinne sisätutkimuksessa) ja se oli kii ja alaspäin kallellaan. Mitähän lie meinaa?! :whistle:

Ja ainakun istun koneelle poika alottaa huuto serenaadin :wave:
 
LepikonHeta
Miekin ilmoittaudun tähän ryhmään :)

Hormoonikierukka poistettuun 9.5. Nyt odotellaan ensimmäisiä kuukautisia tulevaksi ihan näinä päivinä ja pääsee yrittämään tosissaan :D elikkäs ikää 31, kiertopäivitys heti kun näkee ekoista tätipäivistä vilahduksenkaan. 3.lapsi olisi toiveissa ja virallista yk1 pukkaa siis heti kun täti tulee :D
 
Hei, ehkäpä minullakin siten se ovis oli, koska juuri tuota huonovointisuutta tuntui. Kai se on aika yksilöllistä, vaikka moni onkin raportoinut nimenomaan seksihalujen kasvua. Siksi itse jäin pohtimaan, että mahtoikohan olla vai ei. :)

Tsemppiä sinullekin yritykseen!

Moi.

Täällä ei tikuilla oviksia tikutella, ite tiedän aika hyvin koska ovis on. Sillon lima lisääntyy ja on 3päivän pahoinvointia ja sillon tekee kaikista vähiten mieli mitään :/

Mutta onnea tikuttelioille ja vahvoja viivoja teille :)

Tääl saatiin eilen lääkäriltä petipuuha lupa :D Tulehusarvot on laskussa ja vasen munasarja aristaa, mutta ei kuitenkaan mitään hälyttävää. :) Ja sain uusia labroja ens torstaille.... Josta tulikin mieleen!! Mulla otetaan torstaina hcg verestä, siinähän siis voi näkyä jos on hedelmöittyny täs kieros. Eli siis äkkiä vällyjen väliin isännän kanssa :LOL: Lääkäri halus ottaa uuden hcg mittauksen kun valkovuoto on runsasta, siittä vois päätellä et olisin raskaana ja kohdunkaula oli piilossa (just ja just sai näkyviin ja yls sinne sisätutkimuksessa) ja se oli kii ja alaspäin kallellaan. Mitähän lie meinaa?! :whistle:

Ja ainakun istun koneelle poika alottaa huuto serenaadin :wave:
 
Neitipippuri : Mieki luulen kyl et sulla on varmasti ollu se ovis sillon. Mie ainaki pitäny aika tärkeänä nuita limoja just, jos ne on ni todennäkösesti myös se oviski :) ja nehän kyllä vähenee heti sitte, toisinaan mulla ihan kokonaan ja toisinaan tulee vähäsen, riippuu ilmeisesti vaan kierrosta.
Mulla nyt kyllä nii outo kierto ku yleensä laskuri,limat ja kivut sattuu samalle päivälle, ja nyt ne oli kaikki eri päivinä :O et tiiä sit mistä se kertoo, mielenkiinnolla oottelen kyllä sit niitä menkkoja (jos ne tulee) et selviää mikä oli se oikea päivä :) ehkä tässä sitte taas oppii itestä jotaki uutta :D
Varppi menee tämä vajaa kaks viikkoa niihin menkkoihin nopeaa ku tuli eilen poltettua nahka nii pahasti ettei täsä ole mielesä kyllä mitään muuta ku rasvatuubi ja särkylääke :D
 
Heipat!

Onnittelut evis plussauksesta! :)

Täällä sitten kai kp1. Perjantaina alkoi pienen pientä ruskeaa tuhrua, todella vähäistä. Tuhruttelu ei ole mulle kovin tyypillistä ja silloin kp 29, joten hiukka pisti ihmettelemään (ja salaa toivomaan että jos) :LOL:
Eilisestä lähtien pahoinvoiva olo, ja joka päivä päikkärit (ei normaalia myöskään) mutta järkevästi ajatellen nämä helteet sen varmasti on saanut aikaiseksi. Tänään alkoi vähäinen hennon punainen limainen vuoto... eikä minkäänlaisia oireita. Normaalisti alamasu kipeä ensimmäiset kaksi päivää niin, että ei voi erehtyä siitä että täti tullut kylään, ja vuotokin runsasta alkumetreiltä lähtien.

Kai se on :headwall: ja todettava vaan, että täti tuli taaskin kylään... :kieh:

Yritys numero 10 siis alkakoon, harmitus, mutta nyt on taas nostettava pää pystyyn.

Tsemppiä kaikille plussaukseen!!!
 
neitipippuri mäki oon luulu et oviksen aikaan olis hehkeimillään, täällä pahimmassa tapauksessa halitaan pönttöä :/

tirtsalle pahoittelut tädistä :hug:

Tääl vois enteilä pian ovista! Limaa tulee joka suunasta ja syömisen jälkeen etovaa oloa! Ei siin muuta, eilen petipuuhissa alko koskeen alamahaan nii pirusti et pakko oli lopettaa kesken :(
Ja arvatkaa mistä löysin ihteltäni punkin!!!! :stick: Alapään karva alueelta!! :ashamed: Oli just tarttunu kii, ei ollu ehtiny verta imeä. HYI!
 
Moikka :wave:

Mahtuuko mukaan?
Meillä esikoinen on syntynyt 08/2010 ja toista pikkuista kovasti kuumeillaan. Pillerit jätin pois vasta viime viikolla ja tarkoitus olisi aloittaa yritys seuraavien menkkojen jälkeen. Toivottavasti tulevat ajallaan, sillä olen syönyt pillereitä heti ensimmäisten menkkojen alettua synnytyksen jälkeen. Esikoista kun alettiin yrittämään, niin kierto palautui heti lähes kellontarkaksi pillereiden pois jättämisen jälkeen.

Esikoinen sai alkunsa yk 4 ja kovasti toivon, että pikkukakkonenkin meille suotaisiin ja plussa tulisi ennen syksyä tai viimeistään silloin. Olisi ihanaa saada kevät/alkukesänkesän vauva :heart: Ei olisi sitten syksyn pimeät heti ovella, kun mä huomaan olevani väsynyt heti kun tulee aikaisin pimeää.

Mut voisi lisätä taustailijoihin ainakin nyt aluksi. Ja nyt siis yk 0, kun ei vielä aktiivista yritystä ole. Katsotaan jos ensikuussa päästäisiin jo tositoimiin sitten ;)
 
Hei ja tervetuloa LepikonHeta, Sipsunen, KyyneltenHymy ja muut! Itsekin olen tosi uusi täällä, mutta kiva, että porukka kasvaa koko ajan. =)
Tirtsa, oletko varma, että täti sitten tuli? Harmi! :|
Itse olen menossa nyt päivässä 19 tai 20. Ihan ärsyttää, kun tuntuu, että kehitän itselleni oireita koko ajan. :kieh: Tänään kuvioon tuli alaselkäkipu ja tuntuu kuin mahassakin polttelisi/möyrisi. Toisaalta 5 vuoden pillereiden syömisen jälkeen ei ole ihme, vaikka hormonit nyt sekoilisivatkin oikein kunnolla...
Uutta ovulaation tapaistakaan ei ole toistaiseksi näkynyt. Kaipa se on sitten juhannuksen aluspäivinä syytä testailla, kun alan olla kiertopäivissä 30 tienoilla. Menisi nyt tämä 1. kierto, niin saisi jotain hajua sen pituudestakin! Tai no, tietysti mieluummin niin, että muita kiertoja ei tulisikaan, mutta se taitaa olla jo vähän liian utopistista ajattelua näin ekalla kierrolla pillereiden jälkeen. :D
Niin joo, KyyneltenHymy, miten ihmeessä sä olit saanut punkin sinne??!! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hei, mä täällä taustalla haamuilen.. :) Kuivasta kaudesta: mulla on yleensä aika selkeästi kuivaa ovulaation jälkeen, joskus vain yhden päivän verran, tai sitten lima muuttuu erilaiseksi.

Mulla on sinänsä jännä tilanne, että teoreettiset mahikset raskaudelle on olemassa, mutta ne on kyllä hyvin pienet. Ovulaatiosta 4-5 päivää taaksepäin peitot heilui, ja siitä seuraavana päivänä päätimme sittenkin siirtää "vauvantekoa" (yllättävä työtilanne). No, en tosiaan ajatellut mitään, ennen kuin ovis tulikin päivää aiemmin, eli kp 13, tai mahd. jo kp 12. Kp 16, eli 3-4 päivää oviksesta tuli pikkareihin ihan tippa rusehtavaa limansekaista, mutta kiinnittymysvuodoksi taitaa olla liian aikaista. No, jännään nyt vähän taas puoliteholla, ja tosiaan tervetullut olis vauva, vaikka jo nyt tulisi. :)
 
Heips!
Tervetuloa uusille!
Käyn täällä kyllä lukemmassa juttujanne, mutta en juurikaan ehdi itse kirjoitella.
Monena päivänä on tullut mieleen että tämä itsensä (kropan) seurailu/tarkkailu on kuin tähtitiedettä. Just ku kierrot on pari kuukautta ollu samanpituiset, niin yhtäkkiä taas heittää jopa viikolla..
 
Heippa kaikille!
Mut voi varmaan siirtää piinailijoihin!
Ovista en ole tikutellut enkä voi varmuudella sanoa onko sitä ollut,
mutta kiertopäivistä päätellen se oli nyt vkonloppuna.
Täällä laitettiin simppoja uimaan ke, pe,la ja su :whistle:
Saas nähdä miten käy!
Jotenkin tuntuu et tänään olis ollut koko ajan "märkä", johtuiskohan ne niistä ovislimoista?
Ja jos näin on niin pitäiskö vielä heilutella peittoja tänään vai riittäisköhän viikonlopun heilutukset...
On tää vaan jännää aikaa!!!
 
neitipippuri en tosiaankaa tiä miten se sinne livahti :LOL: Kyl mulla housut on jalas kun pihalla oon :D Oiskohan kissojen mukana kulkeutunu sänkyyn ja siit sit tullu : /

Maisa toivotaan et simpat ui oikeeseen aikaan kuusta! :rolleyes:

Tänää meinasin juosta päivystykseen kun tuolt tulehtuneen puolen munasarjoihin viils, onneks kipu lakkas. Nyt pitää rennosti ottaa tänään ettei tuu oikeesti päivystys keikkaa.. :headwall: Mut ehkä miestä voi silti pitää hyvänä :whistle:
 
Pikainen päivitys:
Mulle voi päivittää kp2/32-34. Kierto jäi normaalia hieman lyhyemmäksi, mutta pääseepähän uuteen kiertoon. Mulla alkaa tosissaan kärsivällisyys loppua kun niiiiiiiiin toivoisin vauvelia tänne ja niin kyllä mieskin. :) Jospa tää kymppi yritys kerta sitten tuottais tulosta... Jos jotain positiivista viime kierrosta niin ovistikut todella bongas oviksen ja nyt tiedän että niihin on luottamista. Mutta vaikka kuinka käytettiin ovisaika peiton heilutukseen niin EI, EI tuottanut tulosta. Pirskatti, että kyllä osaa masentaa. Tiedän itsekin, että ajatukset pitäis jättää vähemmälle, mutta mitenkä niitä oikein voi toisaalle siirtää... Niin kova kun vauvakuume on, niin ei ne ajatukset muualle ui... :headwall:
Yritän ajatella positiivisesti, mutta harmittaa niin kovasti...
Tässä tämä "pikainen" päivitys :)

PLUSSATUULIA +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Maisa77 simpoille uintionnea! Tirtsa: voi kurjuus! Toivotaan plussaa tähän kiertoon. :heart:
Heh, pakko jakaa täällä eräs hassu juttu. Näin viime yönä unta, että joku ojensi mulle kimpun pieniä, vaaleanpunaisia kukkia (vaaleanpunaisessa paperissa). :flower: Tuli heti sellainen ajatus, että oliskohan sitä raskaana.
Eli meikäläisen mielikuvitus laukkaa nyt jo aivan liian villeillä urilla. :D Ja nyt on kuitenkin menossa vasta ensimmäinen yrityskierto. Apua, mitä tässä tulee, jos vaikka vuosikin kuluu ennen tärppiä! Musta tulee varmaan ihan totaalinen "sekopää". :rolleyes: Nytkin jo tunnen kaiken maailman alaselkäkipua ja outoa makua suussa, jotka todennäköisesti on vaan ihan puhdasta mielikuvituksen tuotosta.
Olin ajatellut odottaa juhannuksen alle testausta, mutta pakkohan se on kai käydä apteekista sellainen herkkä testi ja testata ihan piruuttaan jo tän viikon pe. :p Enpä olisi ikinä uskonut (vielä edes viime kuussa), että tää raskautumisen jännääminen voisi todella olla näin JÄNNÄÄ. Sitä vaan ajatteli ottavansa ihan coolisti, ja joskus sitten testailevansa, jos ei menkkoja kuulu, jne... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
neitipippuri eikös oo kamalaa pähkäämistä :D Ite kans viimekierrossa jaakasin ja jaakasin, taisin kyllä ollakin raskaana (uskoisin). Tää kierto menny rennommin, mut silti luen tääl koko ajan muitten oireita :D Mones päivä sul on jussin alla menossa jos testaat? Ite just laskin et pitää jättää testaus jussin jälkeen, mutta toisaalta on kosteat grilli bileet tiedossa suvun kanssa.. hmm.. kahtellaan mitä teen! Ei tekis mieli juhannuksen jälkeen testata, oon sillon 500km päässä miehestä ja se ei saa olla jännäämässä.. Eli tääl varmaan ootellaan pitkään ennenku mitään tehään.

Tääl on ovis, varmistin itselleni asian juuri. Limaa vaikka muille jakaa ja oksettaa jos syöpi. No, uihan noita simppoja matkassa.

Te viisaat jotka tiedätte hcg arvoista, jos nyt on ovis voiskos hcg arvo nousta jo maanantaille?
 
KyyneltenHymy paljon onnea oviksesta ja siitä, että simpat on oikeaan aikaan liikkeellä. ;)
Tällä hetkellä minulla on menossa kiertopäivistä n. 20/21. Ja ovis (ainakin luulisin, eikä "parempaakaan" ole toistaiseksi tullut vastaan) siis viime maanantaina. Tänä torstaina tulisi oviksesta 10 päivää. Juhannuksen alle osuisi n. kiertopäivä 30, ja oviksesta olisi silloin jo n. 17 päivää. Ja kierron pituudesta minulla ei ole hajuakaan, joten siksi ajattelin, että tuo kp 30 voisi olla ok testauspäiväksi.
Mutta ei tässä varmaan kuitenkaan jaksa niin pitkälle odottaa... Muistaakseni minulla ei olisi ollut joskus silloin yli 5 vuotta sitten mitään huomattavia oireita (nipistelyä, kipuja) paljon ennen menkkoja tai niiden välissä. Mutta toisaalta silloinpa ei niin itseään tarkkaillutkaan, ja mistäs sitä tietää, vaikka olisi tosi lyhyt kierto ja menkat alkaisivat jo vaikka tällä viikolla. : /
Eli yritän olla liikaa intoilematta (niin kuin alkuperäinen suunnitelma oli. En tiedä, mikä muhun on iskenyt! :D )
 
Heippa kaikille, tulin vain päivittää pikaisesti tilanteeni; tänään aamulla alkoi suht runsaana vuoto (kun viime aikoina täti on tullut aina muutaman päivän tuhruttaen ) eli kierto jäikin sitten kumman lyhyeksi! Kp19 oli sitten tuo kierto..... näinköhän edes ovuloin ollenkaan.. No mitäpä tuosta kun ei ollut edes tärppi haaveita kun mies edelleen matkoilla... No jospa sitten tässä kierrossa kerkeis, miestä odotan juhannukseksi takaisin kotiin. :)
Plussatuulahduksia puhaltelen sinne kaikille :heart:
 

Yhteistyössä