voisitko alkaa seurustelemaan romanin kans?

• Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En ole tuo jonka serkulle kävi köpelösti mutta kokemus täältäkin: eli naispuoleinen ystävä seurusteli romanimiehen kanssa ja he saivat lapsenkin. Eron tultua lapsen isä oli edelleen väkivaltanen ja komensi ystävääni kuin ns. tyttöystäväänsä. Eroon ei pääse, ikinä. Ystäväni on saanut lukemattomat kerrat turpaansa ja on koko ajan ns valvovan silmän alla vaikka miehellä on ollut uusia tyttöystäviä. Erosta on nyt n. 2v. Lapsi yhdistää aina.
Pakko kysyä että mitä ystäväsi on tehnyt asioiden eteen? Onko hankkinut lähestymiskieltoa, tehnyt rikosilmotuksia?

en ole tuo aikaisempi....
Olen nähny joitakin tosi ikäviä eroja meidän 'valkolaisten' kesken mutta tuo romanimiehen asenne että hän todellakin omistaa ystäväni on jotain mitä en olisi uskonut ellen olisi tätä itse nyt nähnyt. Ja oon huomannu että ei sille minkään mahda, kukaan. Ei poliisi, ei sossu, ei kukaan.

En, en ja en. Ja vielä kerran en. Enkä edes vahingossa, kännissä tms.

Lähipiiristäni löytyy romanimies ja tsiisus sitä meininkiä. Ihan päätöntä toimintaa heidän "piireissään", eikä lainkaan sellaista kohtelua naisten suhteen, jota minä osakseni haluan.

"Ihmettelijä"
En vastaa kysymykseen eikä mulla ole romaneja vastaan mitään, heitä en tunne mutta tiedän ja kunnon kansalaisia ovat nämä tietämäni. Mutta yhtä asiaa haluan kysyä jos joku tietää. Olen käynyt useampaan otteeseen suomi 24 chatissa siellä romanipuolella ja ihmetellyt heidän kirjoituksiaan. Miksi ihmeessä ne jutut ovat niin outoja? Jos ette tiedä mitä tarkoitan niin käykääpäs siellä ja lukekaa.

"rtee"
Onko kukaan muu järkyttynyt näistä ennakkoluuloisista vastauksista? Melkein kaikki on sanonut, että ei voisi. Minä ainakin seurustelen ihan yksilön kanssa. Jos on hyvä ja mulle sopiva tyyppi niin mitä väliä sillä on onko romani, hindu, saksalainen tai maanviljelijä?

"ööö"
[QUOTE="rtee";24065475]Onko kukaan muu järkyttynyt näistä ennakkoluuloisista vastauksista? Melkein kaikki on sanonut, että ei voisi. Minä ainakin seurustelen ihan yksilön kanssa. Jos on hyvä ja mulle sopiva tyyppi niin mitä väliä sillä on onko romani, hindu, saksalainen tai maanviljelijä?[/QUOTE]

Katsos ne on niitä suvaitsevaisia

Yhteistyössä