EI HERKKUJA MAANANTAINA (ja terveellinen elämä heti siitä lähtien)

W
Siis tuonne tehdään kerho? Kaikki kerhot - Kaksplus
Minusta se olisi hieno idea!:)

ETTE MUUTEN ARVAA miten pahaa tekee kun lapset napostelee parhaillaan nenän edessä juustonaksuja:headwall:
Voin hyvin arvata tuon, Ruutituu. Kaikenlaiset sipsit ovat yhtä suurinta herkkuani.:p Uh, tänään on ollu ensimmäinen herkuton päivä miesmuistiin. Aika kuivaa elämää tällanen herkuton elämä. Sitä asennemuutosta odotellessa.:xmas:

Viimeksi muokattu:
"möhis"
Täällä yksi joukkoon mukaan tuleva. Ruokaremontin aika on tosiaankin. Aloitinjo viime ma,mutta tää pirskatin jussi sekoitti sen taasen joten olen huomena mukana ihan satasella ja ylikin. Nää läskit lähtee nyt. Paljon on tiputettavaa ja aikaa siihen menee, mut toivotaan parasta mahdollista tulosta. Tavoite olla ihanne painossa kesäkuun 2012. Pitkällä on vielä tuo päivämäärä, mut joka päivä selyhenee.
Kunnon aamupala pitää syödä ( sitrushedelmä, tee, puro), lounas ( ihan mitä vain,mutta vähän ja paljon salaattia), päivällinen( sama kuin lounas) ja iltapala ( hedelmä) Lisäksi 2-3 l vettä päivässä ja joka toinen päivä liikuntaa ( mulla se tarkoittaa vaunujen työntämistä asfalttitiellä n. 1/2 - 2h )

W
Tervetuloa, möhis. Älä kuitenkaan liian tiukkapipoisesti aloita. Silloin ikävä kyllä monelle tulee kyllästyminen ja sitä kautta hanskojen tiskiinheitto nopeasti vastaan. Ole itsellesi armollinen hyväksyen pienet askeleet laihdutuksen osalta aina vähitellen jotain lisäten.:)

Viimeksi muokattu:
W
Minulle tuo kerhotoiminta on vielä aika vierasta. Osaisiko joku kokeneempi sanoa olisiko siellä mahdollisuutta esim. kerhon perustajan antaa tietynlaisia "oikeuksia" muille kerhon jäsenille?:confused: Sellaisia, jotka antaisivat mm. näiden "oikeuksien" saaneiden kerholaisten hyväksyä uusia käyttäjiä kerhoon mukaan?

Tuollainen käytäntö ainakin omasta mielestäni helpottaisi huomattavasti koko kerhon toimintaa jos sellainen vain on mahdollista. Tietäisikö kukaan?:)

Yhteistyössä