Kerho olisi hyvä mutta en löytänyt koko kaksplussalta enää kerho -osiota. Kuinka tämä siis toteutetaan?Mitä mieltä olette, pitäisiköhän tälle ryhmälle perustaa kerho? Silloin asiasta häiriintyvät eivät suotta eksyisi lukemaan
Kerho olisi hyvä mutta en löytänyt koko kaksplussalta enää kerho -osiota. Kuinka tämä siis toteutetaan?Mitä mieltä olette, pitäisiköhän tälle ryhmälle perustaa kerho? Silloin asiasta häiriintyvät eivät suotta eksyisi lukemaan
Vai pitäisikö perustaa joku yhteisö. Eikös msn yhteisön pysty ainakin tekemään.. kertokaa viisaammatKerho olisi hyvä mutta en löytänyt koko kaksplussalta enää kerho -osiota. Kuinka tämä siis toteutetaan?
Voin hyvin arvata tuon, Ruutituu. Kaikenlaiset sipsit ovat yhtä suurinta herkkuani. Uh, tänään on ollu ensimmäinen herkuton päivä miesmuistiin. Aika kuivaa elämää tällanen herkuton elämä. Sitä asennemuutosta odotellessa.:xmas:ETTE MUUTEN ARVAA miten pahaa tekee kun lapset napostelee parhaillaan nenän edessä juustonaksuja:headwall:
Ei se ainakaan minun tekemäni ole. Kuka tunnustaa?:stick: Onhan täällä pyörinyt se jokin "Läskin sulattajat"-porukka. Lieneekö sitten niiden?Siellä on juuri tuommoinen "Terveellinen elämä" -kerho. Onko tämä se MEIDÄN kerho?
Mä tein sen teille just äsken. TervetuloaEi se ainakaan minun tekemäni ole. Kuka tunnustaa?:stick: Onhan täällä pyörinyt se jokin "Läskin sulattajat"-porukka. Lieneekö sitten niiden?
No sitten.Mä tein sen teille just äsken. Tervetuloa
Terveellinen Elämä - Kaksplus
samatenHyväksyntää odotellessa....
Noh annettakoon tämän kerran anteeksiSori, kävin syömässä viimesen rasvasen mättöaterian
Ehdottomasti jeeeeeMä kans sinne kerhoon jookos?
Jep, olisihan se hienoa saada paljon jäseniä ja siten kunnon keskustelut tuonne kerhon puolelle.Ehdottomasti jeeeee
Tuota mä klikkasin sitä liity, mut mites...olenko jonossa vai miten pääsee kirjoittaa? t. tolloMä tein sen teille just äsken. Tervetuloa
Terveellinen Elämä - Kaksplus
Odotat hyväksyntää. WC - Ankka hyväksyyTuota mä klikkasin sitä liity, mut mites...olenko jonossa vai miten pääsee kirjoittaa? t. tollo
Kerhon perustaja Wc Ankka on ainut, joka sinut ikävä kyllä voi sinne hyväksyä, kuten kaikki muutkin kerhoon pyrkivät.: / Eli odottelua kunnes hän ehtii hyväksymään.Tuota mä klikkasin sitä liity, mut mites...olenko jonossa vai miten pääsee kirjoittaa? t. tollo
Juu mä venttaan tässä mikäs kiire olis :xmas:Odotat hyväksyntää. WC - Ankka hyväksyy