Himppasen alkoi ahdistamaan Prismassa äsken :O

"vieras"
[QUOTE="vieras";24048793]Ei mun tarvitse kuvitella: Olin itse erittäin kiireisen työpäivän jälkeen kaupassa. Ja vielä tuo 2-v "helpottamassa" reissua, nämä ohittelijat näyttivät sen sijaan olevan kaupassa ihan yksin. (En tosin ollut ylitöissä, mutta tuskin kukaan muukaan kaupassa ollut, sen verran aikaisin olin liikkeellä.) Tottahan toki se ruuhka ärsyttää, mutta ei se siitä yhtään helpota, jos kyynärpäätaktiikalla ohittelee ja varsinkin noita pikkulapsia, jotka kyllästyttyään saattavat alkaa raivoamaan niin, että kenelläkään lähimaastossa ei ole kivaa sitä kuunnella.

Eli voi sitä myrtsinä olla, mutta silti malttaa olla sen verran peruskohtelias, ettei törmäile tai ohittele.

t. se 2 v:n äiti[/QUOTE]

Aijaa ok, no en mäkään sitä kyynärpäätaktiikkatoimintaa ymmärrä, muttei meillä kyllä ole koskaan sellaista täällä ollutkaan, edes ruuhkissa. ihmisiä on paljon, jonottamaan joutuu joka hyllyllä, osa tavarasta on loppu, kaikki ihmiset liikkuu hitaasti eteenpäin ja on käytävät tukkeissa. Silti en ole vielä tönityksi tullut. Ilmeisesti täällä on sitten kauppa niin tukossa, ettei kukaan pääse edes tungeksimaan, ei auta jyrätä ketään kun mistään ei pääse kuin odottamalla "kärsivällisesti". Ja mun kärsivällisyys tällaisissa tilanteissa on aika heikkoa, alkaa suoraan sanoen vituttamaan ja tekisi mieli huutaa :D

Lunatic
Oli tosiaan hemmetin hienoa tänään käydä kaupassa. Kaiken huippuna se kassan korttimasiina alko vittuilla juuri minun kohdalla (TIETENKIN) eikä hyväksyny korttiani ja käteistä ei ollu mukana. Jawohl!
Ei muuta ku sateessa automaatille ja koko paska alusta uusiksi.

voihan jussi!!!
Jepjep ja miten helvetissä ihmiset on ihan sekasin yhen jussin takia?? Onko kauppa tänään auki?? Onkos huomenna? Entäs sunnuntaina?? Meneekö ihmiset töihin maanantaina,pääsenkö minä kauppaan..???Jösses sentään!! Ihan sama,oli joulu tai juhannus,väki ihan paniikin vallassa ryntäilee kauppaan ja kyynärpää-taktiikalla kiroillen edetään kärryjen kanssa! Ja vielä huomenna uusiks samat lärvit ja samat ostokset,huoh!!
En voi kun ihmetellä..Ihmiset kuolla kupsahtaa nälkään parissa päivässä...Kannattaa sillä yhdellä kauppa-reissulla ottaa kaikkia tuotteita varalta 4 kutakin,että pärjää sen 4 pvää..
4 600g jauhelihaa,4paketti paskapaperia,4 karjalan/koffin/lapparin/sandelsin/karhu laatikkoo tai varuilta kaikkia em. 4,4 perhepaukkausta makkaraa,4purkkia joka ikistä maitopurkkia,4 kahvi-pakettia,4putelia kutakin makua kaikkien panimoiden limpparia,isot ja pienet putelit, 4 salaattia,toki kaikkia laatuja,yhtäpaljon tomaatteja ja kurkkuja,mukuloille 4 pussia kutakin karkkia mitä vaan hyllyistä löytyy...JNE!!! Jumaliste... Sekin vielä: kassojen kortti-masiinat alkaa v*ttuilla kaikille,kun on NIIIN sikana ihmisiä liikkeellä ja maksuliikennettä linjoilla!!! Sehän ei ole kassan vika sit,muistakaa se!

T: Kaupassa töissä Tällä hetkellä onneks kesälomilla,ei tarvi ihmetellä kaupan kassalla hiestä märkänä juoksevia kärry-kuskeja..

Kivat jussit! Älkää suotta ressatko turhaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24049407:
Tänään oli joka kärryssä vähintään nämä:

olutlaatikko (useimmiten koff)
siideriä
makkaraa
lihoja
maissia
sipulinippu
kesäkurpitsaa
tupakoitsijoilla tupakat

mitäs vielä...
Sipsejä ja krapulalimsat?

Tollaisessa ryysiksessä pitäisi ottaa sellainen kylähulluasenne, alkaa tanssahtelemaan ryysijöiden ympäri, hymyillä leveästi ja huudella hyvää juhannusta. Pahimpien mutrusuiden kravatteja pitäisi nykiä ja kampauksia kehua. :D Kauankohan menisi, ennenkuin poistettaisiin putiikista? (hitto, kokeilenkin huomenna)

Sipsejä ja krapulalimsat?

Tollaisessa ryysiksessä pitäisi ottaa sellainen kylähulluasenne, alkaa tanssahtelemaan ryysijöiden ympäri, hymyillä leveästi ja huudella hyvää juhannusta. Pahimpien mutrusuiden kravatteja pitäisi nykiä ja kampauksia kehua. :D Kauankohan menisi, ennenkuin poistettaisiin putiikista? (hitto, kokeilenkin huomenna)
Miten mä unohdin sipsit :D sit myös jotain ihme lihapiirakoita tai valmishamppareita lauantain vetämätöntä oloa varten lol

Foortti harmaana
Oli tosiaan hemmetin hienoa tänään käydä kaupassa. Kaiken huippuna se kassan korttimasiina alko vittuilla juuri minun kohdalla (TIETENKIN) eikä hyväksyny korttiani ja käteistä ei ollu mukana. Jawohl!
Ei muuta ku sateessa automaatille ja koko paska alusta uusiksi.
Ja sitte niinkö mulle pääsiäisenä, että kolme katevarausta tilillä ja yli 90€ jouduin maksaa vielä käteisellä!
4x ostokset maksettu siis. ;)
Sillon vitutti...

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24049457:
Miten mä unohdin sipsit :D sit myös jotain ihme lihapiirakoita tai valmishamppareita lauantain vetämätöntä oloa varten lol
Ja tottakai Fazerin jumbopussit karkkia... pitämään lapset tyytyväisenä sen aikaa kun vanhemmille maistuu siideri/olut/lonkero/kossu.

Lunatic
Ja sitte niinkö mulle pääsiäisenä, että kolme katevarausta tilillä ja yli 90€ jouduin maksaa vielä käteisellä!
4x ostokset maksettu siis. ;)
Sillon vitutti...
Oon muuten vähän paniikissa että jos ne saamattomat ostokset menikin maksuun kolmesti, myyjä kyllä vakuutteli että ei toiminu kertaakaan laite. No, tarkistan tililtä kun jaksan.
Kolme kertaa vingutin korttia.

+Sitten toisella kertaa maksoin käteisellä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä