nyt tarviin tsemppausta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmy83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emmy83

Aktiivinen jäsen
20.10.2008
3 182
0
36
Loviisa
nyt on ihan kamalat tupakka tuskat. Olen ollut 3v polttamatta ja nyt on vaikein vaihe kooko aikana menossa.

Mun tekee koko aja mieli vaan tupakkaa... etsin hyviä puolia.. joita ei ole vain paljon huonoja puolia, mutta silti tekee mieli...

tsempatkaa mua etä en sorru

Mieti sitä miltä tuntui olla koukussa! Jos se fiilis tulee mielene niin ei kyllä pitäisi tupakkaa tehdä mieli enään hetkeen.
t. Tupakoimatta nyt 14 vuotta

hqtCI0

YIjJ7u

Sama, sama. Mä olen ollut savutta 3,5 vuotta ja nyt on muutaman kuukauden tehnyt niin mieli että...Yritän aina vaan miettiä minkä esikuvan anna lapselle. Hän kun osaa snaoa että X polttaa tupakkaa. Lähipiirissä on siis tupakoitsijoita.

[QUOTE="venla";24045248]Nostan siulle hattua! Oma tupakkalakkoni kesti 8 tuntia :( Älä vaan retkahda. Ei tämä koukuttuminen todellakaan ole sen arvoista :) TSEMPPIÄ!!!![/QUOTE]

kiitos...

mä tulin raskaaksi joten lopetus oli helppoa ja sit oli imetys ja uusi raskaus... Nyt ei ole mitään noista.. joten hankalaa

Muuta tekemistä ja paljon kehiin. Käsille varsinki. Virkkausta, neulomista, ompelua, piirtämistä, mitä tahansa näpertelyä mihin ei mene hermot :D Aina ko tekkee mieli painella savuille, hulluna hillumaan pitkin pihoja kiljuen riemusta ja ko väsähtää, himo on ohi jo. Tai sitte mennee syömään parvekkelle/terassille vaikka porkkanaa, sitä harrastin ite.

Muuta tekemistä ja paljon kehiin. Käsille varsinki. Virkkausta, neulomista, ompelua, piirtämistä, mitä tahansa näpertelyä mihin ei mene hermot :D Aina ko tekkee mieli painella savuille, hulluna hillumaan pitkin pihoja kiljuen riemusta ja ko väsähtää, himo on ohi jo. Tai sitte mennee syömään parvekkelle/terassille vaikka porkkanaa, sitä harrastin ite.

No lasten kanssa riittää tekemistä, varsinkin nyt kun olen 2 viikkoa tyttöjen kanssa yksin kotona. tota porkkanaa pitää kokeilla

mulla tää on kestänyt 3viikkoa ja oikeesti tää on ihan kamalaa

Argh, mä en ole keksinyt että millä se loppuis. Pitääkö sitä vauvaa alkaa hankkimaan jottei enää olisi mahdollista polttaa? Lopetin meinaan yrityksen takia aikoinaan. Olen nakertanut porkkanaa ja kuivattuja leipiä. Kokeilin myös herkkuja, ei auta. Pihalle kun menee niin saa haistella naapurin tätin savuja :/

Argh, mä en ole keksinyt että millä se loppuis. Pitääkö sitä vauvaa alkaa hankkimaan jottei enää olisi mahdollista polttaa? Lopetin meinaan yrityksen takia aikoinaan. Olen nakertanut porkkanaa ja kuivattuja leipiä. Kokeilin myös herkkuja, ei auta. Pihalle kun menee niin saa haistella naapurin tätin savuja :/

sama homma, täälä haistellaan naapurin savuja....

Jos poltat:

- haiset :x
- hampaasi ovat rumat :x
- joudut talvella kylmään pakkaseen
- et voi ylpeästi sanoa että et polta
- näytät lapsillesi todella huonoa esimerkkiä!!!

[QUOTE="tässä";24045448]Jos poltat:

- haiset :x
- hampaasi ovat rumat :x
- joudut talvella kylmään pakkaseen
- et voi ylpeästi sanoa että et polta
- näytät lapsillesi todella huonoa esimerkkiä!!![/QUOTE]

Kiitos!!!
näillä selviän taas hetken.

Yhteistyössä