Lopetin tupakan polttamisen plussatestiin ja vieläkin tekee mieli tupakkaa (nyt rv 19)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hilma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hilma"

Vieras
Miten voikin tehdä tupakkaa näin paljon mieli vaikka olen ollut polttamatta nyt noin 15 viikkoa. En usko, että tupakka edes maistuisi hyvältä kun olen ollut polttamatta näinkin pitkään. Kun kuljen tupakoivan ihmisen ohi haju on jotenkin niin hyvä vaikka "vanha tupakka" esim. ihmisten vaatteissa haisee mielestäni todella pahalle. Näen myös usein unia missä poltan tupakkaa (viimeaikoina varsinkin).

En todellakaan voi ymmärtää ihmisiä jotka ovat niin vastuuttomia, että polttavat ollessaan raskaana ja jos näen raskaana olevan tupakoimassa näky on kuvottava. Silti vaan himoitsen itse tupakkaa. Helpottaakohan tämä tupakan himo koskaan?

Lopetin tupakanpolton joskus ennen vuotta 2004 ja vieläkin tekee välillä mieli tupakkaa. Ja mikä mielestäni on hassua, niin nyt kun muutettiin takas rivariin, niin täällä on taas tullu sellanen fiilis, että oispa mukava käydä iltasella tupakalla tuossa ulkona. Ei niin mitään järkeä, enkä aio anna antaa tälle mielihalulle koskaan periksi!

Pikkuhiljaa sä alat miettiä sitä vähemmän ja vähemmän, silti vuosienkin jälkeen tulee tilanteita joissa tekee hirveästi mieli yhtä tupakkaa vaikka järjellä tietääkin ettei se niin hyvältä maistuisi.

Olen ollut ilman koht kolme vuotta. Ja edelleen tekee mieli. Kokeillut muutaman kerran ja onneks se on niin pahaa et yök, ja olen tajunnut et kui typerää touhua tupakoiminen on. Niinpä yoivon etten koskaan koskaan uudestaan aloita kun kerran eroon päässyt.
Mulla ei kyl raskaussikana edes tehnyt mieli, olin paljon kotona ja mies oli myös lopettanut eikä kaverit polta.

Mut pidä kiinni tahfosta lopettaa ehkä yks tyhmimmistä itsensä tuhoamisen keinoista! Mä pidän peukkuja et pääset irti lopullisesti!

[QUOTE="vieras";27277847]Lopetin tupakanpolton joskus ennen vuotta 2004 ja vieläkin tekee välillä mieli tupakkaa. Ja mikä mielestäni on hassua, niin nyt kun muutettiin takas rivariin, niin täällä on taas tullu sellanen fiilis, että oispa mukava käydä iltasella tupakalla tuossa ulkona. Ei niin mitään järkeä, enkä aio anna antaa tälle mielihalulle koskaan periksi![/QUOTE]

Oletkos sinä koskaan miettinyt sen sähkötupakan hankintaa?

Mä myöskin kaipaan sitä tapaa käydä pihalla sauhuttelemassa, varsinkin kauniina kesäyönä tai talvella iltamyöhään ihailemassa tähtiä.

Toimisikohan tuo sähkörööki korvikkeena?

En oo miettiny sähkötupakkaa, kuulostaapa hassulta :D Kesäiltasin voi istuskella vaikka jonkun juoman, teen tai limsan kanssa tovin, talvella tyydyn oleileen sisällä. Ja tupakanhimo iskee onneks vain aika ajoittain harvakseltaan ja useimmiten kuitenkin unohdan koko aineen olemassaolon.

Yhteistyössä