Voivatko ihmiset nähdä, että olen käynyt katsomassa heitä facebookissa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myyh

Vieras
Alan oikeasti vahvasti epäillä että se on jotenkin mahdollista??

Harrastan aika paljon tätä "kyyläämistä" kuten varmaan moni muukin, eli käyn katselemassa "tuttujen", jotka eivät ole kavereina, profiileita/kuvia. Kuitenkin vähän turhan usein on nyt käynyt niin, että kun olen pariin kertaan käynyt jonkun ihmisen kuvia katsomassa, niin yhtäkkiä tämä ihminen onkin estänyt kuviensa näkemisen muilta kuin kavereilta, vaikka ensin olivat muillekkin näkyvissä. Aluksi ajattelin sen olevan vain sattumaan, mutta tuo on nyt käynyt niin monta kertaa, että ihmettelen voiko oikeasti nähdä ketkä käyvät katsomassa???

mie oon miettiny että ehdottaakohan se kone niitä 'ihmisiä, jotka saatat tuntea' sen perusteella kuka on käynyt sivujani katsomassa, kun se jossain vaiheessa ehdotti mulle semmosta ihmistä, keltä olin ostanu huuto.netistä jotain vaatteita. ajattelin sitten että onkohan se käynyt katsomassa tietojani sieltä?

mie oon miettiny että ehdottaakohan se kone niitä 'ihmisiä, jotka saatat tuntea' sen perusteella kuka on käynyt sivujani katsomassa, kun se jossain vaiheessa ehdotti mulle semmosta ihmistä, keltä olin ostanu huuto.netistä jotain vaatteita. ajattelin sitten että onkohan se käynyt katsomassa tietojani sieltä?

oon tulla samaan johtopäätökseen: että sivun reunassa näkyvät "ihmisiä, jotka saata tuntea" on niitä jotka on käyny mun profiilissa. Muutaman kerran siinä on ollu eksä, jonka kanssa meillä ei oo yhtään yhteistä kaveria :D Muut onkin olleet puolituttuja.

Voihan väärä tieto sentään! Ne ehdotetut tutut ovat siinä sähköpostiosoitteensa perusteella eli teillä on sähköpostissa heidän osoitteensa.

Ei ainakaan minulla. En harrasta meilailuja, enkä ole vastaanottanut tahi lähettänyt sähköpostia kenellekään kaverillenikaan sillä osoitteella jota käytän naamakirjassa. Sähköposti ei voi mitenkään liittyä niihin ehdotettuihin tyyppeihin, joten itsekin veikkaan että se ehdottaa paitsi kaverin kavereita niin myös niitä jotka on käynyt profiilia kyylimässä tai jtn.

Yhteistyössä