Mies tunnusti että..

• Viestiketjun aloittaja Unelma Sirpa Leena
  • Ensimmäinen viesti
Unelma Sirpa Leena
..oli viikonloppuna pettänyt.

Taustatietoa sen verran että ollaan oltu vajaa 10v yhdessä ja meillä on alle vuoden ikäinen lapsi. 3v sitten petti ja minä romahdin, jatkettiin kuitenkin yhdessä. Puoli vuotta ahdisti kunnes päätin erota. En kuitenkaan pystynyt viemään päätöstä loppuun ja annoin toisen mahdollisuuden. Pikkuhiljaa suhde parani, paremmaksi kuin aikasemmin. Nyt olin sitten lapsen kanssa sukuloimassa ja mies veti 2 päivää putkeen viinaa jonka pääteeksi oli päätynyt suutelemaan toista.

...enkä minä enää tiedä mitä tehdä. Pitäisikö lapsen takia pysyä yhdessä, antaa anteeksi? Luottamus ei kyllä enää palaa kun ei kerran osaa olla ihmisiksi otettuaan, mutta onko suuteleminen tarpeeksi hyvä syy erota?

Tietty parisuhteissa jokaisella on oma käsitys mikä on pettämisen raja.
Jos tämä suutelu olisi ollut ainoa (ensimmäinen) kerta, olisi sen kenties voinutkin katsoa "läpi sormien". Teillä kun on ollut ennenkin ongelma tuon saralla ja luottamust on mennyt niin vaikea se on sanoa täältä mitä pitäisi tehdä..
Itse koen luottamuksen olevan yksi avaimista parisuhteen onneen. Ilman sitä, ei suhde toimi. Kokoajan joutuisi olee varpaillaan ja miettiä pettääkö hän taas vai ei. Tietty lapsi ja rakkaus hankaloittaa asioita entisestään. Ikävä tilanne, mutta vain sinä sen tiedät miten jatkaa suhteessanne.
Kovasti voimia tulevaan!

Unelma Sirpa Leena
Niin, eihän tässä varsinaisesti ole siitä suutelusta kyse, vaan siitä että pettääkö taas kun tulee tilaisuus? Vaikka kuinka on nyt pahoillaan niin miten voin luottaa siihen ettei muutaman kuukauden tai jopa vuoden päästä ole taas sama tai pahempi tilanne edessä? Ja jos annan anteeksi, tarkoittaako se että annan ymmärtää että "senkus pussailee muita"?

"vieras"
Voi että :( Jotenkin tuntuu että monesti ne kilttien miehet pettää. Pystytkö mitenkään jatkamaan mutta saamaan miehellesi viestin käytökselläsi kuinka surullinen ja loukkaantunut olet.

"vieras"
Entä jos joku tuttu mies tulisi "vierailulle" noin niinkun vahingossa pari kertaa kun miehesi ei ole kotona? Näin miehesi näkisi, että sinusta todella kannattaa pitää huolta ja että miltä tuntuu pelätä pettämistä.

Jos on ennen pettänyt niin kyllä suuteleminen jo voi olla eron syy. Jos on itse mokannut ja saanut uuden mahiksen niin ei siinä suudella edes.

Vähän samanlaista tarinaa täällä. Mies on jäänyt kerran kiinni ja annoin anteeksi. Mutta jos saisin edes suutelemisesta tietää niin se olisi heti poikki.

"vieras"
Kyllä mä ottaisin eron, koska on pettämistä tapahtunut ennenkin, se osoittaa sen että mies ei kadu edellistäkään pettämistä, eikä ole ottanut opikseen...tuskin tulee mies muuttumaan.

Ja kyllä minusta suuteleminenkin on pettämistä. Mun mies chattasi toisen naisen kanssa netissä ja kirjoitteli sähköpostitse, viestit olivat seksiin ja kyllä muuhunkin liittyviä. Kyllä se oli pettämistä vaikka siinä ei mitään fyysistä tapahtunut. Annoin miehelle yhden mahdollisuuden, mutta sanoin että jos vielä jää kiinni pettämisestä se on tämän liiton loppu.

"Vieras"
Mä en tajua naisia, jotka antavat anteeksi (ja vielä helposti) pettämiset. Mä olen tehnyt miehelleni selväksi, että ero tulee, jos pettää. Minua iljettää pettäjämiehet!

"Jeba"
Niinhän se on, että jos pettää kerran, pettää varmasti toistekkin, sinuna en luottaisi tippaakaan ja pistäisin vakavasti mietintämyssyn alle että mitä tekisit.

Jaksamisia ap.lle!

5+2+lemmikit
No, jos mieheni ITSE kertoisi mokanneensa näin ja olisi pahoillaan, niin en kyllä antaisi yhden suutelun johtaa avioeroon. Tosta aikaisemmasta pettämisestä et kertonut sen enempää, olisi sekin joku suutelu vai esim. kuukausien suhde?
Ihmisillä on erilaiset rajat, enemmän mua surettaisi se että mies rakastuisi toiseen (vaikkei tekiskään mitään) kun joku kännipussailu.
Älä päätä mitään heti, mieti rauhassa ja juttele miehen kanssa jne.

Yhteistyössä