Iiik miten paljon tekstiä
Onnea kaikille jotka ultrassa käyneet ja saaneet hyviä uutisia!
Raskausdementia vaivaa täälläkin :ashamed: Yksi ilta tulin suihkusta onnellisena hehkuttaen miten virkisti, mies katsoi vähän hölmissään "Jos nyt kuitenkin käyt vielä tuon shampoon huuhtelemassa..." jjooo kiva pikku unohdus :saint: Muitakin ihmeellisiä unohduksia tulee ja lisäksi olen tyhmä kuin saapas
En osaa jotenkin enää mitään, tyylii 1+2=? tuottaa jo päänvaivaa ja saa illan itkien miettiä hankalaa laskutoimitusta
Meillä ei nyt muita
lemmikeitä kuin nuo kaksi koiraa. Haaveissa hommata kissa mutta se onnistuu vasta kun nartusta aika jättää. Uros rakastaa kissoja ja osaa niiden kanssa olla, narttu ei voi sietää mitään muita elukoita kuin tuon uroksen
Illanvietot kierrän kaukaa. En muutenkaan ole yhtään baarissa viihtyvä, ällöttää tunkkaiset baarit täynnä kännisiä ihmisiä. Ja nyt kun vielä raskaana ja selvinpäin seuraisi sitä niin ehdoton ei, saa mies käydä ilman minua
Kuskina voin olla, sillä tavalla että heitän baariin, ja soittavat kun pitää päästä pois. Mutta sisälle ei minua mukana saa
ON:
Kamala huoli nyt tuli painostani.. Keskiviikkona oli neuvola ja painoin 55,4 eli paino oli lähtöpainosta noussut 3,4kg ja painon nousu/vko merkitsi 265g on merkitty korttiin. Kävin itsekin silloin keskiviikkona illalla puntarilla kun halusin tietää näyttääkö samoin ja näytti 55,5kg. Noh, nyt sitten paino näyttää tippuneen, olisi nyt 54,9kg.. Eli tullut noin 500g pudotus 5 päivässä.
Onko tämä normaalia?? Maha kuitenkin kasvaa kokoajan ihan hurjana, melkein silmissä. Ja rinnatkin kasvaa. Ja netistä selailtuani niin näillä viikoilla painon pitäisi nousta reippaasti. Vaan minulla se nyt tippuu?
Syönyt kuitenkin olen normaalisti enkä oikeastaan ole liikkunut paljon yhtään nyt vähään aikaan :/
Muuten menee hyvin, vauva potkii 24/7
Ja mies tykkää vauvan kanssa "leikkiä". Painaa sormella hellästi kohtua ja ei mene kauaa kun vauva potkaisee äkäisenä isin sormeen että pois se siitä häiritsemästä!
Vauva suorastaan jahtaa miehen sormia kun mies vaihtaa aina kohtaa kun vauva potkaissut "sormen pois". Potkii myöskin aina doppleria suoraan siihen anturiin. Hupsu pieni :heart:
Liikkeet näkyy myös mahan päältä, jos pidän paitaa ylhäällä kun vauvalla meno päällä niin maha heiluu kuin mikäkin. Aika hurjaa kun niin vierasta vielä tämmöinen
Tiukutus&Masi 21+6 :heart: