G: Painatko edelleen saman verran kuin 16 vuotiaana tyttösenä?

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
niimii
[QUOTE="vieras";23988538]En onneksi, vaikka kauas en olekaan päässyt. Silloin painoin 47 kiloa, nyt noin 52.[/QUOTE]

About sama. Ikää 30, pituus 170 cm. Tosin tällä hetkellä raskaana ja paino 63 :D

29v
Kyllä uskoisin, niin kauan olen painanut 57 kiloa. Tässä välissä oli raskaus, jonka aikana paino nousi lähes 25 kiloa. Mutta lähtenyt on ilman laihduttelua. Uskon, että juuri tuo 57 kiloa on mulle se oikea paino, jonka eteen ei niin kovasti tarvitse ponnistella.

"vieras"
mistä tää ikä 16 tulee? miksi juuri siihen verrata, silloinhan osa on vielä ihan liian laihoja, kuten itsekin olin. taisin painaa sen ikäisenä n. 42-43 kg ja pituutta on 164. nyt on ehkä 10 kiloa enemmän. ja ikää n. 20 vee lisää.

mihin tää aloitus siis niin kuin liittyy :D
Ehkäpä iihen, että tyttöjen pituuskasvu loppuu keskimäärin 16 vuotiaana jonka jälkeen kasvatetaan siis enää massaa.

Juu en :LOL:

: / Ei nyt ylettömän paljon ole tullut lisää, mutta...... olishan se kiva olla vielä sellainen riuku.
*syvä huokaus*

Mä olin pullea lapsi ja teini-ikään mennessä laihduin huomaamatta todella hoikaksi.

Enää ei ole kuin JA |O (niinkus se nuori JA nätti)

• Tykkää
Reactions: Katherine Wheel
"Anne"
Veikkaampa että kyllä painan(nyt 52kg). Ehkä jopa kilon pari vähemmänkin, en muista kovin hyvin, enempää en kyllä paina, siitä olen varma.
Ikää 25v. Ja olen painanut välissä reilusti (20kg) enemmänkin.

"vieras"
En onneks paina. Ei varmaan raskaus enää jatkuis, jos edes itekään olisin hengissä... Oli anoreksia ja melkein kuolin. Nyt painan n.40 kiloa enemmän ja olen erittäin tyytyväinen! :)

"vieras"
Mun mielestä 16 vuotias ei ole vielä fyysisesti "valmis". Ihmettelen niitä, jotka ovat muka samassa painossa edelleen kuin silloin. Se ei ole normaalia.
Selittyy melkoisen monella ihan sillä, että on nuorena harrastanut urheilua ja on 16 vuotiaana ollut tiukassa kunnossa ja pelkkää lihasta. 15 vuotta myöhemmin lihas on kadonnut ja leveyttä voi olla paljonkin enemmän, mutta paino silti sama.

"vieras"
Mun mielestä 16 vuotias ei ole vielä fyysisesti "valmis". Ihmettelen niitä, jotka ovat muka samassa painossa edelleen kuin silloin. Se ei ole normaalia.
?? Mitä ihmettä, kyllä mä ainakin olin ihan fyysisesti valmis silloin. Pituuskasvu loppui 14 vuotiaana ihan kokonaan, rinnat ei kasvaneet enää myöskään sen jälkeen, menkat alkoi 12 vuotiaana. Kyllä mulla oli 16 vuotiaana ihan kunnon lanteet ja siitä hyvästä raskausarvet takapuolessa ja kyljissä. Sen enempää en ole paisunut myöhemminkään, mielestäni olen kuitenkin ihan normaali! Mä olin kuitenkin 16 vuotiaana (kuten myös 14 vuotiaana ) 162cm ja 50kg, kun vertaan 12 vuotismittoihini ,jolloin painoin 38 kiloa ja pituutta oli 155cm. Että kyllä tytöt yleensä aika nopeasti kehittyy ja toiset tosi aikaisin, yleensä menkkojen jälkeen se kehitys loppuu.

"Anne"
[QUOTE="vieras";23988880]Selittyy melkoisen monella ihan sillä, että on nuorena harrastanut urheilua ja on 16 vuotiaana ollut tiukassa kunnossa ja pelkkää lihasta. 15 vuotta myöhemmin lihas on kadonnut ja leveyttä voi olla paljonkin enemmän, mutta paino silti sama.[/QUOTE]

Minä en ole harrastanut paljoakaan liikuntaa nuorena. Pari vuotta joskus 16-18vuotiaana, silloin paino olikin nykyistä vähän enemmän.

Yhteistyössä