Joo poikaa tosiaan luullaan usein tytöks. Joskus ihan palstailun alus pojan kuvii oli paris ketjus ja mun profiilis. Enää en kuvii laita, ku en en "jaksa" lukee kommentteja "leikkaa poikas hiukset, et näyttäs edes vähän enempi pojalt", "typerää käyttää pojal on vaaleenpunast/pinkkii" ymv.Onko palstalla ihan mustanakin joku nikki, joka olisi kovin samankaltainen kuin tämä Eemin äiti-87*? Muistelisin, että joku Eemin äippä tms. olisi, johon olen ennenkin ap.n sekoittanut.
Ap.n muistan jostakin imetysketjuista ja siitä, että sanoi, ettei linkittäisi lapsensa kuvaa tänne.
Koska kerran tälläisessä vastaavassa, mitä muistat minusta ketjussa, kyselin oliko tämä Eemin äiti -87* sellaisen kauniin ns. tytönnäköisen pojan äiti. Pojan kuva oli kerran täällä, mutta se paljastuikin sen toisen Eemin äidin tai äipän pojaksi. Tai sitten mulla menee taas sekaisin kaksi nikkiä.
Ainaki sellanen ku Eelin äippä tmv. on joskus kirjottanu. Mun nikkikään ei oo ihan sama ku palstailun alus, vaan sitä piti muokata ku se lakkas palstauudistuksen ja pitkän tauon jälkeen toimimast. Alkuperänen oli Eemin äiti-87 ja nykyään toi tähti lisänä.