Kyl vaan.Pitkä imetys, kantaminen ja/tai perhepeti, kasvisruoka. Annat lapsille pitemmästi liekaa ku monet muut ja muut sitte moittii sitä.
Kyl vaan.Pitkä imetys, kantaminen ja/tai perhepeti, kasvisruoka. Annat lapsille pitemmästi liekaa ku monet muut ja muut sitte moittii sitä.
Oikeen muistat. Poika täyttää heinäkuus 4v.muistan että imettäisit 3vuotiasta?
Väität sä ettet ole aikasemmin tehny just tämmösiä samalaisia avauksia jossa sut pitäs kaikkien hirveesti muistaa`? Enkä tarkoita että oisit sitä tänään tehny.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23962414:Tää on mun ensimmäinen avaus tänään, enkä oo vastannu muittenkaan ketjuihin, joten kysees on joku toinen... Aiheit joist oon tehny avauksii/vastaillu on esim. ruoka, imetys, kasvatus...
Ihan turhaa haastat riitaa, mä en alennu sellaseen. Oon kauan sit tehny samanlaisen avauksen, joskus pyytäny toisten alottamis ketjuis kommentteja itestäni. Ja pitkän palstailu tauon jälkeen kyselin, et muistaaks kukaan mua.Väität sä ettet ole aikasemmin tehny just tämmösiä samalaisia avauksia jossa sut pitäs kaikkien hirveesti muistaa`? Enkä tarkoita että oisit sitä tänään tehny.
Imetän, ei oo ollu mitään syyt lopettaa. Noist ei oo ykskään mun kirjotustyylin sana, joten pieleen meni.Imetätkö poikaasi vieläkin? Ja jos imetät, niin ihan uteliaisuudesta kysyn, että miksi?
Mä muistan nimenomaan sun kirjoitustyylin. "Porkkanii, omenii, perunii" jne.
Heh, mä niin arvasin ton vastauksen - ja siksi varauduin siihen. Sopii lukea seuraavasta linkistä, mitä oot kirjoitellut. Viesti 28. Löytyy muutamakin kirjoittamasi juttu tuosta mun listastani.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23962803:Noist ei oo ykskään mun kirjotustyylin sana, joten pieleen meni.
Se väittää seuraavaksi, että on eri henkilö...Heh, mä niin arvasin ton vastauksen - ja siksi varauduin siihen. Sopii lukea seuraavasta linkistä, mitä oot kirjoitellut. Viesti 28. Löytyy muutamakin kirjoittamasi juttu tuosta mun listastani.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1296231-2-viikon-ruokalista-perheelle-tehty/sivu2.html#post14281388
Jaahas nikkivaras iski...Alkuperäinen kirjoittaja eemin äiti87;23962903:imetys loppu sit ku eemi ite haluu nii
Ei löytyny yhtäkään noist sanoist.Heh, mä niin arvasin ton vastauksen - ja siksi varauduin siihen. Sopii lukea seuraavasta linkistä, mitä oot kirjoitellut. Viesti 28. Löytyy muutamakin kirjoittamasi juttu tuosta mun listastani.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1296231-2-viikon-ruokalista-perheelle-tehty/sivu2.html#post14281388
No voi tsiisus. Kyse oli kirjoitusTYYLISTÄ, ei noista sanoista itsestään. Mut joo, anti olla.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23963011:Ei löytyny yhtäkään noist sanoist.
Jeps... Poika on kyl ihan normaalikokonen ei mikään iso.sen että imetät isoa lasta ja suosit perhepetiä ja kantoliinailua. muuta en sitten muistakaan ja nuokaan ei olisi kyllä jääneet mieleen ilman tuota pitkää imetystä
Ihan eri nikkihän tuo on!Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23962955:Jaahas nikkivaras iski...