Turhis avaus! Mitäs muistatte must ja kaikist muistki itestään kommentteja haluuvist? :D

[QUOTE="vieras";23962557]en mitään, enkä olisi muutenkaan kiinnittänyt nytkään huomiota mutta kun tuo kirjoitustyyli oli niinkuin maalaisserkku tulisi kaupunkiin esittämään kovista[/QUOTE]

Must ei saa kovist tekemälkään. :D Päinvastoin kirjotustyyli kertoo siit, etten esitä mitään vaan oon täysin oma itteni. Saan kirjottaa ihan tarpeeks kirjakielel, joten tääl vaihdan vapaal... :)

oikeesti
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23962414:
Tää on mun ensimmäinen avaus tänään, enkä oo vastannu muittenkaan ketjuihin, joten kysees on joku toinen... Aiheit joist oon tehny avauksii/vastaillu on esim. ruoka, imetys, kasvatus... :)
Väität sä ettet ole aikasemmin tehny just tämmösiä samalaisia avauksia jossa sut pitäs kaikkien hirveesti muistaa`? Enkä tarkoita että oisit sitä tänään tehny.

"vieras"
Mä muistan sut siitä imetyskeskustelusta, että imetät pitkään ja sulla on sairaan ärsyttävä kirjoitustyyli :D Halusit samssa ketjussa kommentteja myös kestovaipoista ja muistaakseni kantoliinailusta, siitä ettei teillä ollut sitteriä tai tuttia jne. ja ihmettelin kovasti, miksi sua kiinnostaa muiden mielipiteet teidän elämäntyylistä. Tuntuu että jos valintoja sen mukana mikä hyvältä tuntuu (eikä pyri tietoisesti ainakaan toimimaan minkään ideologian mukaan), ei tarvitse eikä kiinnosta muiden mielipiteet niistä.

Kivalta sä vaikutat :) Ja tää siis ap:lle.

Väität sä ettet ole aikasemmin tehny just tämmösiä samalaisia avauksia jossa sut pitäs kaikkien hirveesti muistaa`? Enkä tarkoita että oisit sitä tänään tehny.
Ihan turhaa haastat riitaa, mä en alennu sellaseen. Oon kauan sit tehny samanlaisen avauksen, joskus pyytäny toisten alottamis ketjuis kommentteja itestäni. Ja pitkän palstailu tauon jälkeen kyselin, et muistaaks kukaan mua. :)

oikeesti
Mä en kyllä ole haastanu riitaa vaan kysyny ihan suoraan että etkös sä ole se joka tekee näitä aloituksia. Sä tässä jätät vastaamatta ja väität vielä ettet tämmösiä aloituksia edes ole tehny, Sut on nyt muistettu ja mistään muusta sua ei kukaan edelleenkään muista. En ymmärrä miksi sut pitäs täällä muistaa. Olet kai vaan niin hieno ihminen mielestäs että kahden viestin jälkeen kaikkien pitäs sut tuntea.

jabu
äh
[QUOTE="vieras";23962739]Mä muistan sut siitä imetyskeskustelusta, että imetät pitkään ja sulla on sairaan ärsyttävä kirjoitustyyli :D Halusit samssa ketjussa kommentteja myös kestovaipoista ja muistaakseni kantoliinailusta, siitä ettei teillä ollut sitteriä tai tuttia jne. ja ihmettelin kovasti, miksi sua kiinnostaa muiden mielipiteet teidän elämäntyylistä. Tuntuu että jos valintoja sen mukana mikä hyvältä tuntuu (eikä pyri tietoisesti ainakaan toimimaan minkään ideologian mukaan), ei tarvitse eikä kiinnosta muiden mielipiteet niistä.

Kivalta sä vaikutat :) Ja tää siis ap:lle.[/QUOTE]

Se oli varmaan mun pisin ketju. :D Ei se auta ku kestää mun kirjotustyylii ;) Mua vaan sattuu kiinnostaa tollaset asiat. Vaik kyselen toisten mielipiteit/tapoja, niin mielipiteet/tavat ei siit muutu. Me ei toimita minkään kirjojen mukaan, vaan niinku meil parhaiten sopii.

"vieras"
jos sä jo kirjoitat töiksesi kunnon suomea, luulisi olevan yhtä helppoa täälläkin.

Hassu ajatus, rentoutua nyt kirjoittamalla sanat ilman yhtä kirjainta kun töissä pitää kirjoittaa kunnolla.

Yhteistyössä