Turhis avaus! Mitäs muistatte must ja kaikist muistki itestään kommentteja haluuvist? :D

Msms
Muistan susta sen että pyysit lapseltasi anteeksi kun se leikkeli saksilla vaatteitaan ja sen että yrität olla ninatt. Niin ja sun avaukset tunnistaa jo yhestä sanasta koska kirjoitat erikoisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;23963517:
Eemin äiti-87* on mulle kyllä ihan uus tuttavuus.

Muistatteko mua mistään? :D (enpähän usko)
Muistan. Mutten muista missä yhteydessä. Tosin mulla ei ole tapana painaa palstalaisista juuri mitään mieleen, eli tämä ei ole henkilökohtaista.

Toki aina sillointällöin jää jotain mieleen, mutta melko vähän.

Miten ihmees monet voi ärsyyntyy noin pienest ku kirjotustyylist ja viel niin tosissaan? Entäs sit isommat ärsytyksen aiheet, millasii reagtioit ne aiheuttaa? : / Jotkut toki osaa ottaa oman ärsyyntymisen vähemmän vakavast, mut toiset vaikuttaa jopa agressiivisilt. :|

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23964406:
Miten ihmees monet voi ärsyyntyy noin pienest ku kirjotustyylist ja viel niin tosissaan? Entäs sit isommat ärsytyksen aiheet, millasii reagtoit ne aiheuttaa? : / Jotkut toki osaa ottaa oman ärsyyntymisen vähemmän vakavast, mut toiset vaikuttaa jopa agressiivisilt. :|
Mun mielestä kirjakielestä noin paljon poikkeavaa tekstiä on työläämpi lukea, siihen ei jotenkin jaksa keskittyä niin hyvin. Muutenkin tulee sellainen olo, että mitä mä vaivaudun tuota lukemaan, kun toinen ei vaivaudu edes kirjoittamaan sanoja loppuun :D Enkä tarkoita nyt sua, vaan ärsyttää ylipäätään kaiken murteella kirjoittavat. Kirjoittelen silti heille ja jos ärsyttää liikaa sillä hetkellä, menen kirjoittelemaanjollekin muulle. Ei tää ole niin vakavaa :D Puhdasta kirjakieltä en sentään odota foorumilla :)

Mua itse asiassa kiinnostaisi tietää, miksi et voi kirjoittaa ns. normaalisti? Ilmeisesti kyse on joko tahallisesta ärsyttämisestä tai sitten huomion hakemista matkimalla Scarlettia (?).
Ei voi olla totta. :LOL: Mun ja Scarletin kirjotustyylit on täysin erilaisii. Mä oon kirjottanu ensimmäisest viestist alkaen aina samal tyylil, ei oo käyny mieleskään matkii ketään. Syyn kirjotin jo aiemmin. :)

ap on aito idiootti
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23964406:
Miten ihmees monet voi ärsyyntyy noin pienest ku kirjotustyylist ja viel niin tosissaan? Entäs sit isommat ärsytyksen aiheet, millasii reagtoit ne aiheuttaa? : / Jotkut toki osaa ottaa oman ärsyyntymisen vähemmän vakavast, mut toiset vaikuttaa jopa agressiivisilt. :|
vituttaa tommoset reaGtiot.

Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23964609:
Ei voi olla totta. :LOL: Mun ja Scarletin kirjotustyylit on täysin erilaisii. Mä oon kirjottanu ensimmäisest viestist alkaen aina samal tyylil, ei oo käyny mieleskään matkii ketään. Syyn kirjotin jo aiemmin. :)
Siksi juurikin se on niin läpinäkyvää, kun kirjoitat tarpeeksi eri tavalla. Ja se syy oli? En jaksa selata koko ketjua uudelleen.

[QUOTE="vieras";23964581]Mun mielestä kirjakielestä noin paljon poikkeavaa tekstiä on työläämpi lukea, siihen ei jotenkin jaksa keskittyä niin hyvin. Muutenkin tulee sellainen olo, että mitä mä vaivaudun tuota lukemaan, kun toinen ei vaivaudu edes kirjoittamaan sanoja loppuun :D Enkä tarkoita nyt sua, vaan ärsyttää ylipäätään kaiken murteella kirjoittavat. Kirjoittelen silti heille ja jos ärsyttää liikaa sillä hetkellä, menen kirjoittelemaanjollekin muulle. Ei tää ole niin vakavaa :D Puhdasta kirjakieltä en sentään odota foorumilla :)[/QUOTE]

Onpahan pikkasen haastetta, ja mitäs sitä turhaa näppist kuluttaa, ku vähemmilki kirjaimil pärjää. :D :)

ok
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23964715:
Ei oo mikään uskon asia. Lääkikses opiskelee ihan normaaleja ihmisii, eikä myöskään jo valmistuneet lääkärit oo sen kummallisempaa porukkaa ku ketkään muutkaan. :)
Juu, tunnenkin monta ihan normaalia lääkiksessä opiskelevaa ja sieltä valmistunutta. En katsos pitänyt sinua ihan normaalina, kun kirjoitat kuin 12-v.

Onko palstalla ihan mustanakin joku nikki, joka olisi kovin samankaltainen kuin tämä Eemin äiti-87*? Muistelisin, että joku Eemin äippä tms. olisi, johon olen ennenkin ap.n sekoittanut.
Ap.n muistan jostakin imetysketjuista ja siitä, että sanoi, ettei linkittäisi lapsensa kuvaa tänne.
Koska kerran tälläisessä vastaavassa, mitä muistat minusta ketjussa, kyselin oliko tämä Eemin äiti -87* sellaisen kauniin ns. tytönnäköisen pojan äiti. Pojan kuva oli kerran täällä, mutta se paljastuikin sen toisen Eemin äidin tai äipän pojaksi. Tai sitten mulla menee taas sekaisin kaksi nikkiä.

Yhteistyössä