Turhis avaus! Mitäs muistatte must ja kaikist muistki itestään kommentteja haluuvist? :D

"vieras"
Mitä muistat minusta avauksia näköjään tekevät ihmiset, joista kukaan ei muista mitään. Ihan raikasta silti. Helpottaa sitä oloa, kun kuvittelee roikkuvansa palstalla liikaa, että ei niin paljon kuitenkaan.

Muistan sut aamuisesta ketjusta joka oli samanlainen? Muuta en... Annas nyt jotain muistelun aihetta ja kerro jotain ittestäs niin sut muistetaan.
Tää on mun ensimmäinen avaus tänään, enkä oo vastannu muittenkaan ketjuihin, joten kysees on joku toinen... Aiheit joist oon tehny avauksii/vastaillu on esim. ruoka, imetys, kasvatus... :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23962414:
Tää on mun ensimmäinen avaus tänään, enkä oo vastannu muittenkaan ketjuihin, joten kysees on joku toinen... Aiheit joist oon tehny avauksii/vastaillu on esim. ruoka, imetys, kasvatus... :)
No joku toinen Eemin äiti 87 kirjoitteli aamulla täällä :)

"kahden äiti"
Muistan, että teit vastaavan ketjun, kun olit pitkään pois välillä palstalta.
Muistan myös imetysmyönteisen asenteen.

Nämä muistan luultavasti vain siksi, että itselläni on samanniminen lapsi.

"haha"
[QUOTE="vieras";23961734]Sen verran, et sä kirjoitat kuin teini.. Ja kyllä vm 87 taitaa aika teini ollakkin..[/QUOTE]

23-24v ei ole teini, mutta sä toki toivot niin jotta vaikuttaisit nuorekkaamalta... ;)

[QUOTE="kahden äiti";23962461]Muistan, että teit vastaavan ketjun, kun olit pitkään pois välillä palstalta.
Muistan myös imetysmyönteisen asenteen.

Nämä muistan luultavasti vain siksi, että itselläni on samanniminen lapsi.[/QUOTE]

Ihana nimi lapsellas. ;)

Yhteistyössä