Oletteko liikkuneet tänään?

• Viestiketjun aloittaja pudottaja
  • Ensimmäinen viesti
Laiskasti pariin otteeseen tonne tarhoille heittämään hevosille heinää. Sitten olen kävellyt aurinkotuolin ja jääkaapin väliä, lasketaanko se?

Ja kerran kapusin heiniä heittäessäni tallin vintille asti, kun kävin lainaamassa mörököllin pienoismalliromuista kromimaalia samalla. Se vasta oli urheilusuoritus.

Aamulla tunnin lenkki, päivällä 2 tunnin lenkki , äsken 30 min lenkki ja illalla vielä yksi 30min lenkki. Lenkit siis rivakkaa kävelyä. Vielä pitäs jaksaa lihaskuntoa tehdä, mut taitaa jäädä kyl väliin. Lähes koko päivän olen ulkoillu.

"vieras"
Tietysti, liikun joka päivä. Aamulla kävelin 1h lenkin kotoa salille, salilla tunnin punttitreeni. Iltapäivällä tehtiin perheen kanssa pitkähkö kävelylenkki uimarannalle. Ihan hyvin voi urheilla ja liikkua helteelläkin, kunhan vaan muistaa juoda riittävästi ja syödäkin. Ja myös ison masun kanssa urheilu sujuu vielä, LA elokuussa.

[QUOTE="vieras";23962847]Tietysti, liikun joka päivä. Aamulla kävelin 1h lenkin kotoa salille, salilla tunnin punttitreeni. Iltapäivällä tehtiin perheen kanssa pitkähkö kävelylenkki uimarannalle. Ihan hyvin voi urheilla ja liikkua helteelläkin, kunhan vaan muistaa juoda riittävästi ja syödäkin. Ja myös ison masun kanssa urheilu sujuu vielä, LA elokuussa.[/QUOTE]

Ei se mulla ainakaan voimisesta ole kiinni, vaan tahtotila.
Ei mua huvita urheilla näin kuumalla, kun pakko ei ole. Kyllä tähänkin vuoteen mahtuu sellaisiakin päiviä, kun liikkuminen on miellyttävämpää :) .

"jusa"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23962788:
Aamulla tunnin lenkki, päivällä 2 tunnin lenkki , äsken 30 min lenkki ja illalla vielä yksi 30min lenkki. Lenkit siis rivakkaa kävelyä. Vielä pitäs jaksaa lihaskuntoa tehdä, mut taitaa jäädä kyl väliin. Lähes koko päivän olen ulkoillu.
Sä taidat olla täräsnainen. Kantsisi ottaa vähän varovasti sen polven takia. Nätit polvet voi mennä ihan tuusaksi. Ja muutenki tuo on aikamoista rehkimistä.

Yhteistyössä