Alkuperäinen kirjoittaja Tiedät mistä puhun;22584103:Älä esitä kovempaa kuin mitä olet. Siis sinä F
mun koirat vois opettaa ticoa vähän. Muutama tikki ticon nahkaan.Meidän nurkilla asuu varmaan maailman painavin perhoskoira. Sen on pakko olla! Mikään muuhan ei voi selittää sitä miksei se täti-ihminen, joka sitä taluttelee, saa sitä liikkeelle jos se sattuu tien laitaan pysähtymään. Helvetin ihana pelkopurija, jonka omistaja vaan lässyttää siinä hihnan päässä, "voivoi kun Tico niin tykkää tytöistä, voivoi kun Tico niin tahtoo moikata" samaan aikaan kun koira jo roikkuu hampaineen isompansa rintakarvoissa tai korvissa kiinni. Ihan helvetin ihana.
Piskejen Kuulostat ihan yheltä AnitaltaKaikessa yksinkertaisuudessaa, rasittavia, rumia, lähes tulkoon aina kouluttamatta jätettyjä pikku räksy rottia. Voin sanoa että naapurin perhosrotista tekis mieli tehä muhennosta. En pysty luokittelemaankaan niitä koiriksi. Meille ne on rottia.. Hanki mielummin kissa? Helpompi pitää kurissakin.. ku jotenki noitten pikku-piskejen omistajilta sattuuu puuttumaan se koulutus taito. :S
Toivottavasti ette asu kerrostalossa..
Tappelemaan?Perhoskoira ei todellakaan ole ruma. Ja anteeks nyt vaan,mutta kaikki ei valitse koiraansa "tappelemaan" perhoskoira on seurakoira, eikä mikään kehissä tappeleva hirmu. Jos ei halua seurakoiraa,joka rakastaa ihan kaikkia, niin ei kannata sellaista ottaa. Perhoskoira on äärimmäisen viisas koira. Minulla ei pahaa sanottavaa ole. lapsiperheeseen sopii ihan samalla tavalla,meillä pieniä lapsia. Pelisäännöt vaan tehtävä selväksi,ni kaikki onnistuu hyvin.
Ja mikä ihme siinä oikeen on, että jos ei pidä kyseisetä rodusta, ni pitää mennä ihan ääripäähän.
Kyllä ne ovat ällykkäitä. Vievät 8 sijan kaikista maailman koiraroduista älykkyydessä. Tiesti on olemassakin huonosti kasvatettuja yksilöitä. Mutta muuten älykkäitä!Alkuperäinen kirjoittaja no mä;22583448:Ai älykäs? Mull aon sen käsitys että sen tyhmempää koiraa on vaikea löytää. Tää perustuu kyl vain 2 yksilöön, mut kuitenkin. Tekivät älyttämästi myös tuhoja isäntäväen töissä olessa...
Ehkä sinun mielipiteesi, mutta itse en voi vastustaa näitä söpöläisiäRuma pikku fifi. Kuin märkä rotta jolla rumat korvat ja muutenki naurettava koira. Meidän "oikea" kunnon rotu koira pyörittää mennen tullen tuollaisen pikku perhosen.
Olet niin oikeassa!Perhoskoira ei todellakaan ole ruma. Ja anteeks nyt vaan,mutta kaikki ei valitse koiraansa "tappelemaan" perhoskoira on seurakoira, eikä mikään kehissä tappeleva hirmu. Jos ei halua seurakoiraa,joka rakastaa ihan kaikkia, niin ei kannata sellaista ottaa. Perhoskoira on äärimmäisen viisas koira. Minulla ei pahaa sanottavaa ole. lapsiperheeseen sopii ihan samalla tavalla,meillä pieniä lapsia. Pelisäännöt vaan tehtävä selväksi,ni kaikki onnistuu hyvin.
Ja mikä ihme siinä oikeen on, että jos ei pidä kyseisetä rodusta, ni pitää mennä ihan ääripäähän.
Just. Oot varmaan joku pieni kakara alakoulusta joka kadehtiii söpöjä perhoskoiria. Ei koiran tarkotus oo tapella toiset koirien kanssa -.-, toisin kun jotkut älykääpiöt luulevatHah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah. Perhonen vastaan mäyris. Mäyris voitti. Jes.