V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";23942252]Mä en itse asiassa ole "vain" yrittäjän puoliso vaan olen itsekin yrittäjä, ollut jo vuodesta -97. Ja edelleenkin, niitä takarajojako on teillä sitten koko ajan? Aika omituista että firma on noin äärirajoilla eikä kuitenkaan ole palkattu ketään muuta siihen lisäksi. Myönnän että itse en pitänyt lomia kun aloitin yrittäjänä, varmaan ensimmäiset 5-10 vuotta meni niin että en "uskaltanut" pitää lomia melkein yhtään, nykyään on ihan itsestään selvää että lomat pidetään. Ei kenenkään jaksaminen riitä siihen että tehdään töitä aina.
Me pidämme myös lyhyempiä lomia, eli lähdemme perjantaina puoliltapäivin ja palaamme sunnuntaina, perhe rakastaa näitä minilomia, viimeksi käytiin Tampereella Särkänniemessä tällaisella minilomalla.
On selvää että yrittäjä ei voi pitää kuukautta putkeen lomaa (tai ainakin se on todella vaikeaa), mutta on ne lyhyemmätkin pätkät ihan yhtä arvokkaita.[/QUOTE]
No katokku näitä yrittäjiä on joka alalla, mies on DI joten kyseessä on vähän isommat projektit kuin sinulla ja yritys vielä sen verran alussa ettei ole varaa palkata työntekijöitä, vaan kaikki on tehtävä itse yrittäjäkaverinsa kanssa. Ja se että jos tuonne maailmalle laittaa jonkun muun kuin sen henkilön johon ovat oppineet ja tutustuneet, ei takuulla tule kauppaa ja saadut kaupatkin pitää viedä läpi ihan aikataulussa.
Me pidämme myös lyhyempiä lomia, eli lähdemme perjantaina puoliltapäivin ja palaamme sunnuntaina, perhe rakastaa näitä minilomia, viimeksi käytiin Tampereella Särkänniemessä tällaisella minilomalla.
On selvää että yrittäjä ei voi pitää kuukautta putkeen lomaa (tai ainakin se on todella vaikeaa), mutta on ne lyhyemmätkin pätkät ihan yhtä arvokkaita.[/QUOTE]
No katokku näitä yrittäjiä on joka alalla, mies on DI joten kyseessä on vähän isommat projektit kuin sinulla ja yritys vielä sen verran alussa ettei ole varaa palkata työntekijöitä, vaan kaikki on tehtävä itse yrittäjäkaverinsa kanssa. Ja se että jos tuonne maailmalle laittaa jonkun muun kuin sen henkilön johon ovat oppineet ja tutustuneet, ei takuulla tule kauppaa ja saadut kaupatkin pitää viedä läpi ihan aikataulussa.