Mä vähän säälin maha pystyssä kulkevia pienten lasten äitejä...

• Viestiketjun aloittaja synnytyskoneista
  • Ensimmäinen viesti
synnytyskoneista
en oikein tiedä miks. Jotain myötähäpeän tunteita kyllä koen jos näen maha pystyssä kulkevan naisen jolla on läjä pieniä lapsia raahattavanaan. (pahoittelut sanamuodoista, mutta sellainen olo lähinnä tulee... ). et eikö noi raukat ymmärrä ehkäisystä mitään, tai että keneköhän hullun lessen synnytyskoneena toikin nainen on.

turha aloitus, I know.

"Anne"
Ihan vain pikkuisen Wanhan makuinen alotus. Mutta älä huoli ap, kyllä varmasti tästäkin tulee ainakin pari sivuinen "keskustelu" jossa jokainen selittää kuinka halusi monta lasta tai haluaisi jos ei vielä sitä katrasta ole, ja ihan omasta halustaan.

"a.p"
no jotenki se näyttää vähän siltä että se nainenki tuntee häpeää kun sillä on lujee meneviä ipanoita eikä se itse jaksa maha pystyssä juosta niiden perässä.

mies odottaa työmatkoilla et edellinen syntyis et pääsis uutta pukaamaan.

Tää vois olla myös tietty itserakkauden muoto. Itsensä monistaminen nääs.

Monesti näillä synnytyskoneilla on kulahtaneet vaatteet ja tukka roikkuu kun ei ole aikaa eikä jaksamista hoitaa itseään sadan lapsen ohella. väsyneiltäkin näyttävät. ja kauppaostoksiin tarvitaan kolme kärryä jne jne.. pyh.

4lasta
en oikein tiedä miks. Jotain myötähäpeän tunteita kyllä koen jos näen maha pystyssä kulkevan naisen jolla on läjä pieniä lapsia raahattavanaan. (pahoittelut sanamuodoista, mutta sellainen olo lähinnä tulee... ). et eikö noi raukat ymmärrä ehkäisystä mitään, tai että keneköhän hullun lessen synnytyskoneena toikin nainen on.

turha aloitus, I know.
Ymmärretään hyvinkin, mitä ehkäisy tarkoittaa, siksi ei oo käytetykään sitä ;) Ja kukaan ei mua oo pakottanu näihin raskauksiin, ihan ite halunnu ja mies myös =)

Sääli ja myötähäpeä on minusta jotenkin turhaa (energian tuhlausta). Tunnen suuttumusta/vihaa ihmisen puolesta joka elää painostuksen alla, mutta usein miten kai lapset tai uskonnollisuus ovat omia valintoja joihin itselläkin on mahdollisuus vaikuttaa.

"heh"
[QUOTE="a.p";23936732]no jotenki se näyttää vähän siltä että se nainenki tuntee häpeää kun sillä on lujee meneviä ipanoita eikä se itse jaksa maha pystyssä juosta niiden perässä.

mies odottaa työmatkoilla et edellinen syntyis et pääsis uutta pukaamaan.

Tää vois olla myös tietty itserakkauden muoto. Itsensä monistaminen nääs.

Monesti näillä synnytyskoneilla on kulahtaneet vaatteet ja tukka roikkuu kun ei ole aikaa eikä jaksamista hoitaa itseään sadan lapsen ohella. väsyneiltäkin näyttävät. ja kauppaostoksiin tarvitaan kolme kärryä jne jne.. pyh.[/QUOTE]
mikään ei pitänyt tuossa kohdallani paikkaansa.=) sori vaaan.
mies on töissä 7-15.30 tulee kotiin ja viettää aikaa meidän kanssa. ehkäisy asiat on tiedossa että sinun kauhuksesi ihan itse niitä lapsia ollaan haluttu. olen nyt 36 viikolla raskaana ja jaksan juosta lapsen perään jos se jonnekkin juoksee, mutta sinun harmikseni minun lapset on niin hyvin kasvatettu että ymmärtävät puheen eivätkä sinkoile sinne tänne.=)
käyn kampaajalla kerran kuukaudessa enkä lähde minnekkään ilman itseni ehostamista. et se siitä.=)
tiedän että tarkoituksesi on vain huudattaa, mutta minua vaan naurattaa suunnattomasti, koska olen niin onnellinen enkä katkera paska niinkuin sinä.=)

• Tykkää
Reactions: masuilija.
-
Ja minä pikkuisen kadehdin.
Sitten on varmaan monenlaisia muitakin tunteita monilla muilla ihmisillä.
Ja useimmat eivät ajattele koko asiaa?

:D
Mä kyllä ihailen Mummeliisaa! Siinä on elämästä ymmärtävä ihminen ja aivot ja sydän oikeilla paikoillaan! Vaikka joku laittaisi tänne miten tyhmän alotuksen ja toiset haukkuu ap:n pystyyn niin Mummeliisa keksii joka kerta järkevän vastauksen aloittajan typeryyttä moittimatta.

Blue
Mua ei oo katottu säälivästi kuin kerran. :D Silloin kun mun esikoinen oli 3v., keskimmäinen tasan 1v. (mutta on keskosena syntynyt eli oli hyvinkin "vauvamainen" vielä silloin) ja olin juuri alkanut odottamaan meidän kuopusta (mutta maha oli pullahtanut jo heti esiin näkyvästi ja oli vielä kesäaika eli vähissä vaatteissa näytti että olisin ollut jo vähintään puolivälissä).. Oltiin kesälomareissulla ja laivalla. Oltiin syömässä, esikoinen söi meidän kanssa ja kakkonen nukkui vaunuissa pöydän vieressä. Pöydästä sitten nousin hakeakseni ruokaa seisovasta pöydästä niin vieressä olleesta pöydästä kuului että kato ettet itteäsi IKINÄ tuollaiseen tilanteeseen saata. :O Katsoin sinne päin niin siellä nainen reilu 60v. opasti nuorta tyttöä 15-19v. (olisko ollut isoäiti ja lapsenlapsi) ja vanhempi nainen näytti kauhistuneena muhun päin... Pikkusenko pisti hymyilyttämään. Ja mies iski kiusallaankin silmää sille tytölle sitten kun poistuttiin ravintolasta syötyämme. :D

• Tykkää
Reactions: Maira
"mutsi"
Minä taas säälin niitä, jotka säälivät maha pystyssä kulkevia pienten lasten äitejä. :)

Sellaisia idiootteja tulee joskus (onneksi harvoin) vastaan, jotka ihan ääneen alkavat laskemaan lasten määrää ja silmät meinaavat tippua päästä siinä samalla...autankin sitten monesti näitä laskutoimituksen kanssa kamppailevia, järkytyksen saaneita ihmisiä tyyliin "ei niitä ole ku 7 vasta!" ja kaunis hymy päälle. :)

"vieras"
Minäkin pidin joskus nuorempana jotenkin omituisena sitä, että hankitaan lapsia pienellä ikäerolla. Mutta esikoisen ja kuopuksen väliin tulikin sitten turhan pitkä ikäero, joten päätettiin tehdä se 3. heti kakkosen jälkeen. Sittenpähän on lapset kerralla tehty ja saa viettää rauhassa keski-ikäisen elämää, kun lapset on jo kaikki isoja :)

"vieras"
Ei mua ainakaan tarvitse sääliä. Aloittaja on hyvä ja kuluttaa senkin ajan johonkin hyödyllisempään ajatteluun ;) Ja kyllä, meillä tiedetään ehkäisystä, eikä olla lestoja jne. Voihan sitä ihan tavalliset fiksutkin ihmiset hankkia lapsia pienillä ikäeroilla.

kikatus harmaana
Törmäsiköhän aloittaja minuun tänään.

pyöräilin lasten kanssa, ja pysähdyttiin suojatielle autoa oottamaan. Joku elämäänsä kyllästyny täti alko vieressä mulkkaamaan ja kun lähdettiin jatkamaan sanoi perään "hoida entiset isoksi ennenkuin pukkaat uutta maailmaan". Hyvä taputella mahaa ja sanoa sori, pulla jo uunissa..

• Tykkää
Reactions: masuilija.

Yhteistyössä