Oikeaoppisesti ei kuuluisi enää vastata mitään, heittää syötti vain. Mutta ap ei maltaMihin kategoriaan ap kuuluu?
Vai asuuko Lidliä vastapäätä & tuijottaa sitä kauppaa aamusta iltaan?
Vai työskenteleekö Lidlissä?
Mistäpä hän muuten tietäisi, keitä siellä käy.
Ihan hyvä aloitus sinänsä, kala käy syöttiin oikein hyvin
Aamusyönnillä. *nyökyttelee*Ihan hyvä aloitus sinänsä, kala käy syöttiin oikein hyvin
Ai teilä on täällä ihan oikeoppiset säännötkin.Oikeaoppisesti ei kuuluisi enää vastata mitään, heittää syötti vain. Mutta ap ei malta
Oij, olet varmasti minua moninverroin älykkäämpi!Lidlistä saa aika paljon myös suomalaisia elintarvikkeita.
Huomaathan pienen alkukirjaimen? Sen mitä sinä et näköjään osannut.
On tokiAi teilä on täällä ihan oikeoppiset säännötkin.
On siitäkin täällä tapeltuOnko Prisman asiakkaat rikkaampia kuin Cittarin vai toisteperin? Miksi se ei kiinnosta ketään?
Ei siellä koskaan näy ketään "normaaleja" perheitä ostamassa ruokaa, kuten Citymarketissa, Prismassa tai Sokoksella tai missä tahansa muussa ruokakaupassa.
Ne Lidlin mainokset on naurettavia kalasteluyrityksiä päästä eroon siitä maineesta, että on narkkien ja köyhien kauppa.
Kyllä.Ai teilä on täällä ihan oikeoppiset säännötkin.
Onhan niitä ketjuja usein ollut, S-bonususkovaiset saarnaavat omansa puolesta ja K-ryhmän poloiset koittavat selittää, että kyllä siellä Citymarketissa on avarammat käytävät. (usein itsekin niissä ketjuissa mukana)Onko Prisman asiakkaat rikkaampia kuin Cittarin vai toisteperin? Miksi se ei kiinnosta ketään?
Onko Citymarkettilaiset lihavia kun tarvitsevat avarampia käytäviä ? Eivätkö he mahdu Prisman käytäville ?Onhan niitä ketjuja usein ollut, S-bonususkovaiset saarnaavat omansa puolesta ja K-ryhmän poloiset koittavat selittää, että kyllä siellä Citymarketissa on avarammat käytävät. (usein itsekin niissä ketjuissa mukana)
Tuo voi hyvin olla syynäOnko Citymarkettilaiset lihavia kun tarvitsevat avarampia käytäviä ? Eivätkö he mahdu Prisman käytäville ?
Ja mikäköhän kirjoittamistani sanoista oli sinun mielestäni niin "hieno", ettei se (sinun mukaasi) kuulu normaaliin arkikieleen?Voi miten jaloa! Ja aattele, pääsit pätemään vielä hienolla sanallakin
Meidän kaupungissa Prismassa on leveimmät käytävät...Onko Citymarkettilaiset lihavia kun tarvitsevat avarampia käytäviä ? Eivätkö he mahdu Prisman käytäville ?
Ei siellä koskaan näy ketään "normaaleja" perheitä ostamassa ruokaa, kuten Citymarketissa, Prismassa tai Sokoksella tai missä tahansa muussa ruokakaupassa.
Ne Lidlin mainokset on naurettavia kalasteluyrityksiä päästä eroon siitä maineesta, että on narkkien ja köyhien kauppa.
Lidl, Prisma tai Citymarket, kaikki samaa kastia. Köyhät käyvät marketeissa, rikkaat suosivat pikkuliikkeitä.Onko Prisman asiakkaat rikkaampia kuin Cittarin vai toisteperin? Miksi se ei kiinnosta ketään?
Nuo bonukset ovat kyllä naurettavaa silmänlumetta. Tuntuuhan se juhlalta, että 1,5 tonnin mentyä s-ryhmän kassaan, he palauttavat muutaman kympin, jolla voi sitten ostaa lisää kyseisistä ketjuista joista tosiaan pahiten ansaan menneet ostavatkin aina kaiken ja he sen tietävät. Moni tankkaa kallista bensaa sen vuoksi kun "tästä saa palautuksia" . moni ostaa kaiken imurista kännykkään prismasta, koska niistä saa herranjestas bonuksia, kallista meikkiä sokkarilta, syödäkin on pakko buffassa tai rossossa välillä ja mikä parempaa, niin terrasta vielä puutarhakalusteet. vaikka samat tuotteet olisi kymppejä edullisemmin muualla ja rahaa säästyisi ihan kilpailuttamallakin,En ole kyllä huomannut, että Lidlissä kävis sen yhtään ihmeellisempää porukkaa, kun muuallakaan... Itse en tykkää Lidlistä yhtään, mutta se johtuu siitä, että siellä (ainakin täällä missä asun ) on pullokone AINA rikki... Jono pullokoneelle yltää joskus ulos asti ja se on jotenkin niin naurettavaa, että se voi olla niin usein epäkunnossa... Olin sitten viemässä sinne pulloja tai en, niin se rikkinäisen koneen piipitys ja närkästynyt jono ihmisiä ei houkuta... Koen myös, että Lidlissä saa hidasta palvelua... Lidlin tuotteissa sen sijaan ei ole valittamista ja sillon kun siellä käyn niin kassalla yllätyn joka kerta, että pääsi niin halvalla Herkkuja ja lihaa käydään silllontällön hakemassa ja limpparia... Mutta muutenkin, meidän perhe keskittää HOK:kiin, tulee aika edulliseksi, kun saa vähän rahaa takaisin bonuksina Huhtikuussakin tuli takaisin päin melkein 70e
Olet köyhä. Erikoisputiikeista tavarat ostetaan. En tosin tiedä mistä keittäjä ostaa tarvikkeensa mutta ei se minulle kuulukaan.määki käyn lidlissä ja mun suku käy, vaikka isi on hammaslääkäri ja äiti on sairaanhoitaja, setä on arkkitehti ja sen vaimo on opettaja, minä opiskelen puheterapeutiksi ja mies lakimieheksi.