Lidlissä kä y enimmäkseen vain köyhät, sossutapaukset tai muutn vain rassukat

• Viestiketjun aloittaja mielipide!
  • Ensimmäinen viesti
mielipide!
Ei siellä koskaan näy ketään "normaaleja" perheitä ostamassa ruokaa, kuten Citymarketissa, Prismassa tai Sokoksella tai missä tahansa muussa ruokakaupassa.
Ne Lidlin mainokset on naurettavia kalasteluyrityksiä päästä eroon siitä maineesta, että on narkkien ja köyhien kauppa.

miiii
Mulle se on ihan sama mitä sä ajattelet, minä käyn hakemassa halpaa ja hyvää tavaraa, sinä et. Kumpikohan tässä menettää? Käyn toki muissakin kaupoissa, tuolta kun ei kaikkea saa, mutta kuitenkin.

"Yks"
Riippuu kovasti myös alueesta. Esim Helsingissä Herttoniemen ja Kampin liitereissä olen nähnyt suurimmaksi osaksi ihan tavis-porukkaa kun taas Malmin ja Itäkeskuksen Lidlien suurin asiakaskunta omien havaintojeni perusteella on maahanmuuttajat.

Kerran lidlissä käydessäni olin valkkaamassa banaaneja, niin siihen tuli semmoinen harmaahapsinen mummo vinkkaamaan, että banaanit on nyt prismassa paljon halvemmalla :)

"shihtzu"
Minusta tuntuu, että Lidlissä käy juuri ne "rikkaat ja nuukat", jotka eivät raaski mistään maksaa mitään. Itse käyn Cittarissa tai Prismassa pääosin, mutta en minä Lidliäkään karttele, siellä nyt vaan ei ole tullut vähään aikaa käytyä.

"Ami"
Meillä on 2 akateemisesti kouluttautunutta ja käymme usein Lidlissä. Sielllä on erittäin hyvälaatuisia tai samaa tasoa olevia tuotteita kuin muuallakin, huomattavasti halvemmalla vain kuin muissa kaupoissa.

Lidlissä käy yleensä eniten ne, jotka asuvat sen lähellä. Myös moni hintatietoinen käy Lidlissä pidemmänkin matkan päästä. Itse tykkään myös käydä ja rahat on kyllä tiukalla, mutta olen käynyt silloinkin kun oli parempi rahatilanne. =)

insinööri-äiti
Mikähän on aloituksesi pointti? Ainakin olen väärässä väitteinesi. Siskoni on diplomi-insinööri ja minä insinööri. Olemme Lidlin vakioasiakkaita.

Lidlistä saa ihan samaa tavaraa kuin muistakin kaupoista, mutta vain edullisemmin. Mitä kamalaa siinä on? Ap taitaa olla hienostelija.

Pihistelijä
Hahaa! Itseasiassa erinäisissä tutkimuksissa on todettu, että Lidlissä käy yllättävän paljon oikeasti varakasta väkeä. Toki siellä kannattaa köyhemmänkin käydä, ihan säästösyistä. Lähinnä Lidliä karttanevat keskiluokkaiset, mutta kuitenkin suht pienituloiset, ennakkoluuloiset perheet, joille maine ja kunnia on kaikki kaikessa. Sillä: "Hui, entä jos naapuri näkee mut Lidlissä? Ajatteleekohan se sit et mä oon joku sosiaalitapaus?? Parempi mennä Prismaan, meidän kunnon kansalaisten ruokakauppaan tolla meidän uudella Volvolla, siellä sopii näyttäytyä. Vielä vähän punaa poskille, kas noin!"

peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Pihistelijä;23891654:
Sillä: "Hui, entä jos naapuri näkee mut Lidlissä? Ajatteleekohan se sit et mä oon joku sosiaalitapaus?? Parempi mennä Prismaan, meidän kunnon kansalaisten ruokakauppaan tolla meidän uudella Volvolla, siellä sopii näyttäytyä. Vielä vähän punaa poskille, kas noin!"
Hyvin sanottu :D.

"moi"
siellä on maito huomattavasti halvempaa kun muissa kaupoissa, miksi en kävisi siellä ostamassa kun halvemmalla saa varsinkin kun koko perhe juo paljon maitoa, tulee jo viikossa hyvin säästöä.

"Jooh"
Me käydään koska siellä on halpaa. :) Ei näillä kotihoidontuilla+ peruspalkalla jää niin hirveästi käteen.
Jääpä nyt vähän säästöönkin koska lidlillä menot on puolittunut.
Jauhoja ostettiin 6x 2kg säkkiä hintaan 4 euroa, näin esimerkiksi.

Kävin Suomessa asuessamme Lidlissä muutamia kertoja, kun ei ollut oikein edes "tien varrella". Siellä oli hyviä croissanteja :whistle: Euroopassa on kiva käydä ostamassa jotain Lildistä, kun pakkauksissa on suomenkieliset tekstit :) Jotenkin sympaattista saada lukea suomea jossakin Irlannissa. Lisäksi siellä on jotain tuotteita, mitä Suomesta kaipaan ja mitä täältä ei "normaalista" kaupasta saa, esim. tietyt maitotuotteet.

Olen täysin eri mieltä ap:n kanssa.

Yhteistyössä