Lidlissä kä y enimmäkseen vain köyhät, sossutapaukset tai muutn vain rassukat

• Viestiketjun aloittaja mielipide!
  • Ensimmäinen viesti
"kukkanen"
käyn lidlissä aina kuin vain mahdollista, sillä mielestäni siellä on ruoka paljon halvempaa, ja sieltä löytyy tuotteita joita ei normikaupoista saa, ainakaan samalla hinnalla!

suurenmoinenelama
Me käydään siellä missä on halpaa, tai sitten siellä mikä on lähellä. Tuolla malmilla esim. on lidl, prisma ja cittari aikalailla vierekkäin ja kaikissa on tullut käytyä, monesti myös lidlissä ja prismassa peräkkäin - kummastakin halvimmat mitä ikinä tarvitaankaan. Säästää rahaa. Me nyt toistaiseksi ollaankin vielä köyhiä, mutta kohta ei enää ja aion silti jatkaa halvalla ostamista - jos vaikka jäisi rahaa vähän säästöönkin.

Mielummin olen viisas ja käytän rahani hyvin, kuin yritän näyttää rikkaalta ja kuuluisalta vaikka taistelen veloissa jne.

Näkyy niitä köyhiä, nistejä ja mamuja muissakin kaupoissa...

mä en ees tykkää lidlistä, musta siellä on kalliimpaa kun prismassa, eikä oo ees hyvää valikoimaa. ja seki on ihan p*rseestä, et siel ei saa ite punnita esim tomaatteja vaan se tehään kassalla. huono kauppa! on siel toki karkit ja sipsit halpoja :)
miks sun mielestä perseestä,kun kassa punnitsee HeVit?Prisman suurempi valikoima selittynee sillä,et se on automarketti,mitä Lidl taas ei ole :xmas:

"vieras"
Ihanaa tietää kuuluvansa "white trashiin",

Lidlissä on muutama tuote jonka haen sieltä, koska ovat paljon parempia kuin muualla. Mm. perunasalaatti, croissantit, pakastetut lammaspihvit, tilsit-juusto.

"eee"
Mä käyn juu kun olen köyhä opiskelija :D Hassua, oon nyt vaan viime aikoina kiinnittäny huomiota, että monta kertaa kassalla ollut edessä esim. keski-ikäisiä varakkaan oloisia pariskuntia. Ostavat esim. parsaa, erilaisia juustoja, leivoksia, erikoisoluita, hirvenlihaa jne.

Yhteistyössä