Lidlissä kä y enimmäkseen vain köyhät, sossutapaukset tai muutn vain rassukat

• Viestiketjun aloittaja mielipide!
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ap taitaa olla itse pienituloinen, joka ei kehtaa asioida Lidlissä, jos vaikka naapuri näkis. Kyllä meidän Lidlissä on niin hyviä tuotteita, että eniten sen vuoksi olemme kyseisessä kaupassa kävijöitä. Me emme hae sillä säästöjä. Monet tuotteista on valmistettu Suomessa, vaikka merkki onkin outo. Te taidatta ostaa suomalaista riisiäkin sieltä prismasta. Mielestäni Lidlissä niin kuin muissakin kaupoissa käy sekä rikkaita että köyhiä.

"vieras"
Me käydään lidlissä, koska se on halpa. Säästän kaikki kuitin aina. Niin sen jälkeen kun alettiin käymään lidlissä on ruoka ostoseten summa vähentynyt n. 20-30€, mikä on minusta aika paljon. Ja ihan kunnon pihvejä ollaan ostettu sieltä yms... En kadu yhtään sitä että vaihdettiin kauppaa!!

[QUOTE="pipa";23891575]Mun kirurgi-isä käy vain ja ainoastaan lidlissä. Mutta se kyllä saattaa näyttää vähän sossupummilta :D[/QUOTE]

Mietin vähän samaa. Minun vanhempani (erikoislääkäri ja yliopettaja) käyvät Lidlissä.
Me taas, siis minä ja mies, jotka tienaamme about puolet siitä, mitä he, emme juurikaan käy.
(Johtuen siitä, että ei lähimailla moista ole.)

:D

Vakavammin puhuen niin jos lähempänä olisi Lidl niin luultavasti kävisin siellä niiden lähikaupan valikoimista poikkeavien tuotteiden vuoksi; usein kampanjatyylisesti eri alueiden ruokia + esim. ankkaa, strutsia jne joita meillä saa vain harvoin.

Toisaalta JOS Lidliä karttaisin niin se olisi lähinnä lehtiin päässeen henkilöstöpolitiikkansa vuoksi, eikä taatusti siksi että miettisin, että "Mitäköhän lähiöliisa ja peräkylänpaavo miettii jos minut kaupassa näkee.

:D

"..."
[QUOTE="vieras";23892058]Lidl, Prisma tai Citymarket, kaikki samaa kastia. Köyhät käyvät marketeissa, rikkaat suosivat pikkuliikkeitä.[/QUOTE]

Jaa, ne rikkaat, jotka tunnen, ovat erittäin hintatietoisia. Käyvät toki pikkuliikkeissäkin, mutta enimmäkseen marketeissa. Ökyilijät sitten taasen ovat ap:n kaltaisia idi....anteeksi, meinasin solvata, olivatpa sitten rikkaita tai eivät. Näyttämisen tarve on niiiiin iso, voi raukkoja, itsetuntoa pitää kohottaa pikkuliikkeissä käymällä, surkeaa!

"vieras"
En käy Lidlissä, koska se on sen verran kaukana. En käy yleensä marketeissakaan, vaan lähikaupassa jonne pääsee kävellen. Suuremmat ostokset käyn sitten autolla, mutta sekin on yleensä tuo lähin automarketeista.

Mä varmaan alan kohta "sossupummiksi" ja ostamaan osan tuotteista Lidlistä. Meillä on mennyt kahtena viime kk S-markettiin 600 € ja 550 € :snotty: Ihan poskettomat summat perheelle jossa on 2+1. Meidän lähellä oleva Lidl on päivittänyt ilmettänsä viime aikoina hyvinkin positiiviseen suuntaan, tuli meinaa pienenä yllärinä kun kävin siellä pitkästä aikaa viime viikolla :)

hsp
Lidlin sossutapauksista en tiedä, mutta käy niitä sossutapauksia Prismassakin (ylläri) maksusitoumustensa kanssa, esim. Malmin Prisma on ihan ykkönen noissa. Ihan normaalin näköstä porukkaa Kampin Lidlissä mun mielestä aina on. Mulla on Hok-Elannon henkilöstöedut käytössä mutta tulee paljon käytyä Lidlissä, sieltä saa edullisesti vihanneksia ja toisinaan myös lihoja. Mulla ja miehellä on suosikkituotteita joita saa vain Lidlistä, esim. kivennäisvesi ja kreikkalainen jugurtti ja miehen mielestä Lidlin valkoiset herkkusienet on parhaita :D

Jaahas, kyllä minä käyn mielelläni jos sattuu matkalle, tässä ei tule usein käytyä kun prisma on lähin, mutta joskus kaverin kanssa käymme esim itiksessä/malmilla niin kyllä tulee käytyä, on kiva kun on vähän erilaista ja toki edullista myös, jotkut tuotteet siis.
Ja me ollaan kyllä niin taviksia mun mielestä ku voi olla. :D
Mitäs me sitten ollaan? Pitääkö mennä nyt sossuun?:xmas:
Vaikka provohan tämä on. ;)

"vieras"
Pakko nyt nostaa lippu oman lähilidlin puolesta: Lidl Sörnäinen! Opin siellä taannoin uuden sanan kun kuuntelin nuorta pariskuntaa juustohyllyn luona.

Nainen: "Mitä otetaan?"
Mies: "Hei DENA-EDAM on tarjouksessa."

Siis se kaupan halvin edamjuusto n kilon paketissa. Tästä voi itsekukin päätellä millainen asiakaskunta siellä viihtyy. Ja minä. :D

mä en ees tykkää lidlistä, musta siellä on kalliimpaa kun prismassa, eikä oo ees hyvää valikoimaa. ja seki on ihan p*rseestä, et siel ei saa ite punnita esim tomaatteja vaan se tehään kassalla. huono kauppa! on siel toki karkit ja sipsit halpoja :)

"Anne"
[QUOTE="vieras";23894572]Prismalaisilla ei ole rahaa ruokaan, kun kaikki maksaa siellä niin paljon. Ihminen kyllä lihoo jos on rahaa ruokaan ja herkkuihin.[/QUOTE]

Ainakin meillä päin Prisma on halvempi kuin Citymarket. Tai riippuu ehkä siitä mitä sieltä ostaa.

"vieras"
[QUOTE="Anne";23894638]Ainakin meillä päin Prisma on halvempi kuin Citymarket. Tai riippuu ehkä siitä mitä sieltä ostaa.[/QUOTE]

Ei voi olla. Miten muuten selität sen että Prismalaiset ovat nälkäkuoleman partaalla niissä kapeissa käytävissään?

ja minä
Ja minä käyn myös. En kuulu ap:n ryhmiin, perheen bruttotulot hujahtaa jonkun matkaa yli 10 000e. Ajattelen, että se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Ehkä olen siis pihi...

Suzyanne
Mitä jos menisit itse sinne Lidliin päiväksi tekemään tutkimusta millaisia ihmisiä siellä käy ostoksilla. Yllättyisit, koska ne samat jotka siellä cittarissa käy, käyvät cittarireissun jälkeen hakemassa Lidlistä niitä hyviksi havaitsemiaan lempituotteita joita ei muista kaupoista saa. :)

knghs
Mä kyllä sanoisin että, Lidlissä on enemmän laitapuolen kulkijoita asiakkaina kuin muissa kaupoissa, mutta suurin osa Lidlin asiakkaista on kuitenkin ihan tavallisia perheitä.

Yhteistyössä