Lidlissä kä y enimmäkseen vain köyhät, sossutapaukset tai muutn vain rassukat

• Viestiketjun aloittaja mielipide!
  • Ensimmäinen viesti
Mihin kategoriaan ap kuuluu? Köyhä, sossutapaus tai muuten (muutn) vain rassukka?

Vai asuuko Lidliä vastapäätä & tuijottaa sitä kauppaa aamusta iltaan?

Vai työskenteleekö Lidlissä?

Mistäpä hän muuten tietäisi, keitä siellä käy.

Ihan hyvä aloitus sinänsä, kala käy syöttiin oikein hyvin :D

En ole kyllä huomannut, että Lidlissä kävis sen yhtään ihmeellisempää porukkaa, kun muuallakaan... Itse en tykkää Lidlistä yhtään, mutta se johtuu siitä, että siellä (ainakin täällä missä asun ) on pullokone AINA rikki... Jono pullokoneelle yltää joskus ulos asti ja se on jotenkin niin naurettavaa, että se voi olla niin usein epäkunnossa... Olin sitten viemässä sinne pulloja tai en, niin se rikkinäisen koneen piipitys ja närkästynyt jono ihmisiä ei houkuta... Koen myös, että Lidlissä saa hidasta palvelua... Lidlin tuotteissa sen sijaan ei ole valittamista ja sillon kun siellä käyn niin kassalla yllätyn joka kerta, että pääsi niin halvalla :) Herkkuja ja lihaa käydään silllontällön hakemassa ja limpparia... Mutta muutenkin, meidän perhe keskittää HOK:kiin, tulee aika edulliseksi, kun saa vähän rahaa takaisin bonuksina :) Huhtikuussakin tuli takaisin päin melkein 70e ;)

Ap näköjään sai hienosti provosoitua ihmisiä lähtemään tähän mukaan. :) Hauska ketju.

Se on kyllä jännä miten joku kauppaketju saa ihmiset varpailleen, puolustamaan omaa käyttäytymistään, mutta vielä enemmän mua ihmetyttää miten joku viitsii nähdä vaivaa siitä minkä kastin ihmisiä missäkin kaupassa käy.

Onko Prisman asiakkaat rikkaampia kuin Cittarin vai toisteperin? Miksi se ei kiinnosta ketään?

"vieras"
Aijaa. Miehen työpaikalta nuorehko yrityspomokin käy säännöllisesti lidlissä :D Rassukka mikä rassukka.... Kyllähän siellä käy kaikenlaista porukkaa, paljon nuoria ja fiksuja, jotka eivät arvosta keskon tai s-ketjun ylivaltaa ja naurettavia bonuksia plussakortteineen.

On tullut puheeksi tämä ja on monia syitä miksi siellä lidlissä käydään. Moni pitää lidlin erikoisemmista valikoimista ja tuotteista. Mekin käydään hakemassa sieltä erikoisempia tuotteita, mitä saa lidlistä halvemmalla. Erityismainintana lidlin lasipulloissa myytävä appelsiinimehu ja edullinen teevalikoima =) Samalla tulee ostettua edullisia pakastepizzoja ja kebabia.

Mun tuntemuksen perusteella pahimmat juntit eivät lidlissä käy. mieheni isä sellainen ennakkoluuloinen perus maalaisjuntti, joka ei ole kuulevinaankaan jos mainitaan, että lidlistä saisi sitä mitä hän etsii. Vaan sitä pitää saada prismasta. Erästä tuotettakin hän osti ensikertaa vasta viime kuussa kun sitä vihdoin alettiin prismassa myydä. Eli kyllä ne pahimmat juntit huomaa noista ennakkoluuloista.

hahaa
Ei siellä koskaan näy ketään "normaaleja" perheitä ostamassa ruokaa, kuten Citymarketissa, Prismassa tai Sokoksella tai missä tahansa muussa ruokakaupassa.
Ne Lidlin mainokset on naurettavia kalasteluyrityksiä päästä eroon siitä maineesta, että on narkkien ja köyhien kauppa.
:LOL:
Ootko sä se mainoksen miehen kaltainen tapaus :D
Maine menee jos joku aavistaa sun käyneen liiterissä ;)
No täällä meillä päin kyllä ihan normaalitkin perheet käy Lidlissä.
Ootko sä tehnyt sellaista päivän parin kestävää seurantaa? Koska jos sinä et niin tee, niin et sinä totuutta tiedä! :)

<3
[QUOTE="minä";23892022]Meidän kaupungissa Prismassa on leveimmät käytävät...[/QUOTE]

Sinne sopii siis pari "seittemänleivän uunin" kokoista perää kohtaamaan toisensa. Ihanaa :heart:

hhhhhhh
määki käyn lidlissä ja mun suku käy, vaikka isi on hammaslääkäri ja äiti on sairaanhoitaja, setä on arkkitehti ja sen vaimo on opettaja, minä opiskelen puheterapeutiksi ja mies lakimieheksi.

"argh"
En ole kyllä huomannut, että Lidlissä kävis sen yhtään ihmeellisempää porukkaa, kun muuallakaan... Itse en tykkää Lidlistä yhtään, mutta se johtuu siitä, että siellä (ainakin täällä missä asun ) on pullokone AINA rikki... Jono pullokoneelle yltää joskus ulos asti ja se on jotenkin niin naurettavaa, että se voi olla niin usein epäkunnossa... Olin sitten viemässä sinne pulloja tai en, niin se rikkinäisen koneen piipitys ja närkästynyt jono ihmisiä ei houkuta... Koen myös, että Lidlissä saa hidasta palvelua... Lidlin tuotteissa sen sijaan ei ole valittamista ja sillon kun siellä käyn niin kassalla yllätyn joka kerta, että pääsi niin halvalla :) Herkkuja ja lihaa käydään silllontällön hakemassa ja limpparia... Mutta muutenkin, meidän perhe keskittää HOK:kiin, tulee aika edulliseksi, kun saa vähän rahaa takaisin bonuksina :) Huhtikuussakin tuli takaisin päin melkein 70e ;)
Nuo bonukset ovat kyllä naurettavaa silmänlumetta. Tuntuuhan se juhlalta, että 1,5 tonnin mentyä s-ryhmän kassaan, he palauttavat muutaman kympin, jolla voi sitten ostaa lisää kyseisistä ketjuista joista tosiaan pahiten ansaan menneet ostavatkin aina kaiken ja he sen tietävät. Moni tankkaa kallista bensaa sen vuoksi kun "tästä saa palautuksia" . moni ostaa kaiken imurista kännykkään prismasta, koska niistä saa herranjestas bonuksia, kallista meikkiä sokkarilta, syödäkin on pakko buffassa tai rossossa välillä ja mikä parempaa, niin terrasta vielä puutarhakalusteet. vaikka samat tuotteet olisi kymppejä edullisemmin muualla ja rahaa säästyisi ihan kilpailuttamallakin, :)

Jos nyt ajatellaan, että palautukset on 5% maksimissaan. te olette ostaneet 1400 eurolla tässä kuussa, siitä voi laskea miten pieni se 70 euroa on siitä edes. Ja mihin se todennäköisesti menee, no prisman kassaan tietenkin. Viidenkymmenen euron kertaostoksista laskettuna se on vain 2,5 euroa pois jos viiden prosentin korolla lasketaan. Jos siis ostaa sillä suurimmalla määrällä mikä pitää ostaa saadakseen tuon prosentin. Ai ja joo sitten on vielä tämä naurettava prosentin ylijäämäpalautus koko vuoden ostoksista. Ostat kuukaudessa 1400 eurolla, niin saat siltä kuukaudelta 14 euroa vuoden päästä takaisin :D Kyllä melkein kannattaa ostaa kaikki s-ketjulta :)

Yhteistyössä