Syyskuun Sydänkäpyset *kesäkuu*



:heart: Syyskuun Sydänkäpyset :heart:


NIMI * IKÄ * MONES * SAIRAALA * TYTTÖ/POIKA


24.8.
Maitsu83 * kolmas * OAS


29.8.
Räpä * 19 * ensimmäinen * tyttölupaus
vauva-10 * toinen * VAS/TYKS


30.8.
Leo81 * kolmas * SEKS * poikalupaus
ansuliinu * 28 * kuudes * OAS


31.8.
heinäneito * 29 * ensimmäinen * PHKS * tyttöolo
Hillatar * EKKS
Miimi10
Riikka086 * 24 * toinen * PHKS


1.9.
innoM * ensimmäinen * PHKS * poikalupaus
punkku * kolmas * Jorvi * poikaolo
oliivimaria * ensimmäinen * KOS * tyttölupaus
Niksu79 * 32 * kolmas * TAYS * poikalupaus
Sokerihamsteri * 20 * ensimmäinen * OAS * poikalupaus


2.9.
minttumi * toinen
helmi76 * ensimmäinen * Jorvi
Anrika * 23 * neljäs * K-SKS
Lunea *ensimmäinen * Jorvi * tyttölupaus
merkkari * 26 * toinen * K-SKS


3.9.
Katie8 * toinen * OYS
Raisu * 28 * toinen * K-SKS * tyttölupaus
äippäliini-82 * toinen * poikalupaus


4.9.
Noopu * 27 * ensimmäinen * HYS * poikalupaus
Huldasharks * 33 * kolmas * K-HKS * tyttölupaus
Jiimii82 * 28 * toinen * LKS * poikalupaus


5.9.
Arminen * 31 * ensimmäinen * KOS * tyttölupaus
R-M * 24 * ensimmäinen * K-SKS * poikalupaus


6.9.
Lauraelina * toinen * PHKS
Jeeni * ensimmäinen * TAYS * poikalupaus
Viikuna * 28 * kolmas * K-SKS * tyttöolo
Muffi * 27 * ensimmäinen
Voikukka78 * 32 * ensimmäinen * OYS * poikalupaus


7.9.
-Laura- * 26 * ensimmäinen * MKS * poikalupaus
Piipura * 27 * ensimmäinen


8.9.
Maximilian * neljäs * SATKS * tyttölupaus
Tömpsis * 32 * ensimmäinen * LS * tyttölupaus
Eijukeiju * 28 * kolmas * EKKS
verus * toinen * NKL * tyttölupaus


9.9.
Hassel * 33 * neljäs


10.9.
Odottava&Onnellinen * 23 * toinen * NKL * poikalupaus
Miau! * 29 * toinen * EKKS * poikalupaus
Äpyli * 28 * kolmas * OYS/OAS * poikalupaus
Ruutinen * 29 * toinen * KAKS * poikalupaus


11.9.
Springrose * toinen * TAYS * poikaolo
Hipsunen * 29 * neljäs * HYS * tyttölupaus
Kerran vielä * 26 * kolmas * JORVI


12.9.
Kseena * 37 * ensimmäinen * EKKS


13.9.
Sariar * 37 * kahdeksas * tyttö
Tuikku83 * 27 * kolmas * OAS * tyttölupaus


14.9
Raksalainen
Pakkastyttö* * toinen
Miirikki * 30 * toinen * NKL * poikalupaus
Kurpitsainen * toinen * NKL


15.9.


16.9.
Mädchen * 35 * kolmas
Minea24 * 26 * kolmas
wren79 * ensimmäinen * NKL / Kät/H


17.9.
Casanna * 28 * toinen * poikalupaus
Jerika * 30 * toinen * Kät/H * poikalupaus
MökinAkka * 36 * ensimmäinen


18.9.
Mustikka83 * toinen * K-SKS * tyttöolo
Javelia * 22 * kolmas * OYS * poikalupaus
Miranna- * 27 * ensimmäinen * OYS


19.9.


20.9
Carlotta * 27 * kolmas * TAYS * poikaolo
Zophie * 28 * ensimmäinen * TYKS
Mammax77
Piipaa * 33 * toinen * JORVI * tyttöolo
Marsa * 26 * ensimmäinen * NKL * poikalupaus
eleana * 25 * toinen * SeKS


21.9.
Mopotyttö * 35 * toinen * TYKS
myy73 * 38 * neljäs * OYS


22.9.
Horrorpop * 29 * ensimmäinen * KYS
Jemmiksi * ensimmäinen * KOS * tyttölupaus
kaz * 25 * ensimmäinen * KAKS
Hurrikas * 29 * ensimmäinen
Mayah * 28 * toinen * NKL * tyttöolo


23.9.
Yöperhonen * ensimmäinen
Nici * toinen * NKL
Talvicci * 23 * toinen * LKS * poikaolo
tiikkonen * 24 * ensimmäinen * EKKS


24.9.
Kaneli87 * 23 * kolmas * PKKS
Suffi * 25 * toinen * KOS


25.9.
Santzuu * 25 * ensimmäinen * TYKS * poikalupaus
Vaniljainen * 25 * ensimmäinen * K-SKS * tyttölupaus
eliiisa * 20 * ensimmäinen * SeKS *


26.9.
Liinukka81 * 29 * KOKS


27.9.
Pai-30 * 31 * seitsemäs * OYS * tyttölupaus


28.9.


29.9.
Elmiju * 25 * ensimmäinen * SAS * tyttöolo
Branwen * 29 * toinen * SeKS * tyttölupaus
marja76 * 34 * kuudes * TAYS * tyttö
nessu86 * 25 * toinen * K-SKS
Pixie- * 23 * ensimmäinen * SeKS * poikalupaus


30.9.
Santtu81 * 29 * kolmas * KOS * tyttölupaus
Straycat * kolmas * KYS


Laskettu aika?

Äippää * toinen
Ullis82 * toinen
Maarit* * 36 * neljäs





Synnytys-sairaaloita ja niiden lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus





Suuren surun kohdanneet :hug:

Jennae
Koiksa-79
Dijana
Miimau
Svantje
ReNu
Zouzou
Irmeli74
Meelia
Syysmyrsky
Elämän Ilo
Sandemar
Raphaella
Anazu
tehilla
Piiper75
cracotte
noppispoppis
Mammaz85
Tinke'
Memelisa
Sedna





Vanhat pinot:

Ensimmäiset löpinät Täällä
Tammikuun keskustelut Täällä
Helmikuun höpinät Täällä
Maaliskuun jutut Täällä
Huhtikuun jutut Täällä
Toukokuun tarinat Täällä


 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ruutinen
Heippa!

Kiitos uudesta pinosta! Miekään en tykännyt siitä vanhasta nimestä, tää uus on paaaaaaljon parempi! :)

Täällä ollaan yritetty ottaa vähän rauhallisemmin kun supistaa niin helposti, ja nyt on tullut vielä uusi vaiva, ilmeisesti liitoskipuja, vihloo niin vietävästi tuonne "alakertaan". Neuvolalääkärille olisi vielä muutama viikko, en oikein tiedä pitäiskö soitella ja kysellä pääsiskö jo aikaisemmin..

Miulla on toikokuun lopun jutut vielä lukematta niin kirjoittelen enemmin kunhan saan ne kahlattua läpi :)

Ainiin, miulle saisi iäksi päivittää 29 :whistle:
 
Korkataampa uusi pino, kiitos Mädchen!!! :wave:

Outoa, että huomenna on jo kesäkuu. Sen kunniaksi pesin jo pieniä vaatteita... En mä mitenkään hätäinen ole. Mutta kohta tulee uusi äippäpakkaus niin on jo vanhoja vähän pesty etukäteen. Ihan selvästi alkaa iskeä se eka pesän rakennus vietti, mutta ei haittaa. Paljon on vielä tekemättä ja hankkimatta.

Nyt lapset sänkyyn, alkaa taas kesä näkyä, kun ei lapsia meinaa saada nukkumaan. :kieh:

Leo rv 27+0 POKS :heart:
 
Josko liittyisin kanssa seuraanne :) Eli laskettuaika 29.9.ikää olisi 23v, esikoinen tulossa, synnäri SeKS ja poikaa on meille lupailtu :)

Huomenna olisi neuvola aamusta saa nähdä millainen uusi neuvolatäti on, kun muuton takia vaihtui uuteen :) Toivottavasti olisi nätti päivä huomenna kun osuu vapaapäiväkin kohdalle :)
 
Ihana uusi NIMI :heart:
Se vanha oli musta jotenki karsee.... Siis mulle tuli joku muu pervo sykkivä siitä mieleen... :ashamed: En vaan kehdannu ennen sanoa... :kieh:

Huldis ja pikkusisko 26+2
:LOL: Myönnän joskus ajatelleeni ihan samaa :whistle:


Kiitos Mädchen uudesta pinosta :)

Tervetuloa Pixie :wave:

Outoa tosiaan et ihan kohta on jo kesäkuu :O :D
Muutenki tää aika on menny hurjan nopeesti! Meni se raskausaika esikoisestaki loppujen lopuks aika nopeesti mut nyt tuntuu et tää aika on menny tuplaten nopeempaa...
Uimassa oon muka ajatellu et käyn mut jaa`a, tainnu viimeks käyä joskus rv.10 :confused: Ei oo muka kerenny, toisekseen oon huono kyllä lähtemään jos ei ole kaveria matkaan...

Leo puheli vaatteiden pesemistä...
Mullaki kovasti haluttas laitella niitä pikkusia vaatteita :whistle: Meillä on esikoisen jäliltä pieneks jääneet vaatteet ollu sisällä säilössä niin ei kait niitä tarttis pesemään alkaa ku pesun jäliltä on?
Jos kopistelis ja silittäs ryttysimmät... Hoksin tosin vain harmikseni että joihinki vaatteisiin on säilytyksessä ilmestyny puklutahroja :confused: Joku sano et niihin auttas aurinko mut onko muuta konstia... Kloriitti taitaa olla turhan äkästä litkua vauvan vaatteille :O

Meillä tosin mietinnässä että vaihetaanko makkareita mut en osaa päättää... Pojan huone on jotenki muka pienempi, vaikka mitoiltaan on kyllä yhtä suuri... Vai vaihtasko vasta sitten lapset isompaan makkariin ku vauva siirtyy pojan kanssa samaan huoneeseen nukkumaan...
Vähän ohi aiheen taas... Niin sitä olin selittämässä että ei taija oikeen vielä siks vaikuttaa mitään vaatteita laitella jos joutuuki huoneita vielä vaihtamaan...

Onko jollain vaipanvaihtoa varten paikka pesukoneen päällä? Me ajateltiin laittaa pesukoneen päälle paikka ku vieressä on sitten kylppäri niin on lähellä pyllynpesu paikka... Mut mietiskelin sitä vain et mihin laittas vaihtovaatteita, vaipat yms...? Meillä ei ole siinä mitään kaappeja, vieressä vaan kaks korkeeta kaappia ja pesukoneelle on sitten reunassa semmonen kolo... Siihen päälle mies aiko tehä puisen tason...


Eipä mulla mitään erikoista asiaa tainnu olla...

Talvicci ja Torsti rv.23+4 :heart:
 
Kiitos pinosta, eikä siinä edellisessä nimessä ollut mitään vikaa mielestäni, koska minä taisin sen keksiä :D Jännä ettei kukaan uskaltanut sanoa aiemmin mitään, mutta nyt, kun joku tuli "kaapista", niin muutkin tuli! Ihme porukkaa :D ;) Eipä sillä nimellä mitään merkitystä ja sopi mielestäni hyvin ainakin alkuun, koska sykkiviä SYDÄMIÄ kovasti siinä toivottiinkin. Ajatelkoot muut (pervot) ne sykkivät miten haluavat :) Kyllä kelpaa nykyinenkin!

Tasan 3kk laskettuun aikaan! :)

innoM + Pulla 26+6
 
Kiiiiiiitos uudesta pinosta!ja mä en ajatellut tuota vanhaa nimeä kaksmielisestä,en edes huomenna nimenvaihosta xDja juuri kuten Inno sanoi niin alussa sitä sydemäen sykettä todella toivoi =) kivoja nimiä kummatkin =)

(.)Pää ei olis tallessa ellei olis kiinni hartioiden välissä,siis mikä huonomuistisuuskausi on nyt alkanu!ja turvotukset+närästykset,terffetulloo!!!:stick: Niin ja nukkuakaan ei osaa vissiin enää,4ja puol tuntia Matti viihtyi viime yönä eli nousin puolen tunnin sängyssä pyörimisen jälkeen tuos 5jälkeen ylös!että mua raivostuttaa ku olisin nyt halunnu nukkua ku on nälkä ja on jano,mutta on sokerirasitus tuos reilun tunnin päästä niin ei EIEII!!!!No toivottavasti kesällä nukuttaa,syksyllä sitä ei saakaan nukkua muuta ku katkonaisia yöunia,toivottavasti tää kaveri on hyvin nukkuvaa muuten..
Käytiin eilen kattomassa elämämme ekaa omaa asuntoa mut ei..nyt huomaa et sitä osaa oikeesti kattoo sillee et ei ota ihan mitä vain,se pitää olla just hyvä ja mahdollisesti pienellä pintaremontilla sit viel hienompi =)
Vein eilen vanhan puhelimen huoltoon,takuu umpeutuu 22.6,noh nyt sieltä vissiin tulee jo uus puhelin ku kolmatta krt lähti huoltoon,niin ainaki se mies meinas...mulla ollu tarkoitus vaihtaa älypuhelin joten mie sen nyt sit laitoin ja myyn tuon eteenpäin uutena ku tulee =)Et nokian 6600slide tulee mahdollisesti huutonettiin myyntiin jossain vaihees ellen muuten saa sitä menemään..
JEps mut jos nyt alkais laittaan itteensä ja täytteleen kelan papereita et sais vammaistukihakemukset eteenpäin kelalle,atooppiseen ihottumaan haen yrittäähän saa ja tästä oli joku aika sitte lehdessä juttua et kannattaa yrittää....ja sit sinne terveyskeskukseen!
Kovin on sateinen ilta ja yö ollut ainaki näin pohjoisessa mutta toivotaan että se kaunis ja helteinen kesäpv sieltä tulee tänään!!!lämmin ainaki on jo tähän aikaan,päälle 13astetta =)
Jiimii&poju26+2
 
Kiitos pinosta ja kaunis nimi minustakin, vaikka en itse muutosta ensin edes huomannut :) :flower:

Pixie tervetuloa, saas nähdä, törmätäänkö synnärillä :D Meillä on sama laskettu aika, täällä vaan toinen jo tulossa :)
 
Kiitos uudesta pinosta. Mun mielestä se vanhanimi sopi oikein hyvin pinon aloitusnimeksi kun kaikki me niitä sykkiviä sydämiä toivoimme (paitsi jotkut ajatteli näemmä ihan muuta :LOL::LOL:). Nyt uusi nimi kuullostaa oikein hyvältä kun näin pitkällä jo ollaan.

Leo Valoisuus näkyy niin lapsissa. Normaalisti mukulat kellistyy hyvin puol ysin aikaan, mutta nyt olis siihen aikaan vielä leikit parhaimmillaan :stick: Mitäpä se sitten haittaa kun jään kesä/äippälomalle, mutta nyt kun pitäis repiä katras aamulla ylös..
 
Siis huh heijaa ei kyllä pitäny lähettää vielä tota tekstiä. Mulla on ihan järkky raskausdementia tai mikälie muistihäiriö. Uusi pankkikortin tunnusluku on tilauksessa (katosi ihan totaalisesti muistista vaikka käytän korttia joka päivä), tankkasin väärää bensaa autoon, ajoin päin meidän omaa autotallia jne..Mies jo totes että rupee rouvan raskaus käymään aika kalliiki, no hyvät asiat ei ole koskaan ilmaisia :ashamed: Nyt sekoileen lapsille aamupalaa..

Maximilian ja vauveli 26
 
Kiitos pinosta, eikä siinä edellisessä nimessä ollut mitään vikaa mielestäni, koska minä taisin sen keksiä :D Jännä ettei kukaan uskaltanut sanoa aiemmin mitään, mutta nyt, kun joku tuli "kaapista", niin muutkin tuli! Ihme porukkaa :D ;) Eipä sillä nimellä mitään merkitystä ja sopi mielestäni hyvin ainakin alkuun, koska sykkiviä SYDÄMIÄ kovasti siinä toivottiinkin. Ajatelkoot muut (pervot) ne sykkivät miten haluavat :) Kyllä kelpaa nykyinenkin!

Tasan 3kk laskettuun aikaan! :)

innoM + Pulla 26+6
No älä nyt loukkaannu!
En kai mä nyt viittiny alussa mennä sanomaan, että vaihtakaa tuo nimi kun se mun silmääni vaikuttaa pervolta???? Eikös se ongelma ole mun korvien välissä, jos ihan asian vierestä ajattelen noin? :D :D :D

Huumoria huumoria..... ;)
 
Siis huh heijaa ei kyllä pitäny lähettää vielä tota tekstiä. Mulla on ihan järkky raskausdementia tai mikälie muistihäiriö. Uusi pankkikortin tunnusluku on tilauksessa (katosi ihan totaalisesti muistista vaikka käytän korttia joka päivä), tankkasin väärää bensaa autoon, ajoin päin meidän omaa autotallia jne..Mies jo totes että rupee rouvan raskaus käymään aika kalliiki, no hyvät asiat ei ole koskaan ilmaisia :ashamed: Nyt sekoileen lapsille aamupalaa..

Maximilian ja vauveli 26
:LOL:
 
:flower: Ihanaa KESÄKUUN ensimmäistä päivää kaikille!! :flower:


Ensimmäisenä kommentoin että molemmat nimet ovat ihania ei kummassakaan mitään vikaa :heart:


2päivää ollut töissä saikun jälkeen ja nyt jo tuntuu taas pahalta olla töissä kun masuun ottaa vähän väliä. En vaan millään vielä haluais jäädä pois :/

Ihania ilmoja luvattu ja tänään vasta lämmintä onkin kun esikoisen vein tarhaan niin meinas läkähtyä matkalla.

Mitenkäs teillä muuten työterveyslääkäri on suhatutunut sairasloman antoon raskaus aikana vai onko vain ohjannut/ sanonut että on mentävä neuvolan kautta?
Viimeksi kun kävin työterveyslääkärillä ja mainitsin supisteluista niin sanoi että neuvola varmaan hoitaa sitten nuo asiat..

O&O + pikku jäppinen 25+4 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
No älä nyt loukkaannu!
En kai mä nyt viittiny alussa mennä sanomaan, että vaihtakaa tuo nimi kun se mun silmääni vaikuttaa pervolta???? Eikös se ongelma ole mun korvien välissä, jos ihan asian vierestä ajattelen noin? :D :D :D

Huumoria huumoria..... ;)
Niinpä :D Meilläpäin ainakin joskus muinoin, mun nuoruudessani, oli sellainen ei niin mukava "toivotus" jossa mainittiin tuo kyseinen sykkivä ja siksi siitä on valitettavasti jäänyt negatiivinen kaiku kyseiseen sanaan :whistle:

Mutta kiva, että uusi nimi kelpaa ja toivottavasti kelpaa loppuun saakka ;) Toki jos päivittäjä joskus vaihtuu, niin mun puolestani saa hän tehdä omat ratkaisunsa.

Tänään sitten saadaan kunnon esimakua kesähelteistä! Mua hirvittää jo valmiiksi :D

M :heart: 24+5
 
Oon jo pitemmän aikaa seuraillu teidän juttuja, mutta en oo vaan saanu aikaseks rekisteröitä foorumille. Lueskelin aluksi enemmän noita Vauvan keskusteluja ja harmittaa kun en heti hoksannu tulla tänne!
Meillä odotellaan esikoista, synnäri on SeKS. Viikkoja kasas 23+3, LA siis 25.9. Mitä muuta? Niin oon 20.
Tarkotus olis jaksaa töissä heinäkuun 21(?)päivään asti, sillon alkaa kesäloma, mutta seisomatyö, yhdellä vartin tauolla per päivä kuumassa ympäristössä ei lupaile hyvää seljälle eikä muulle jaksamiselle. Meillä on ollu jo monta viikkoa töissä +30celssiusta vaikkei pihalla oo vielä edes valtavan lämmin. Viime kesänä mittari näytti yli neljääkymmentä:) Pahoinvoinnista en oo päässy eroon vieläkään, edelleen saa oksentaa muutaman kerran viikos ja yökkiä päivittäin. Pelkään että se jää päälle vielä synnytyksen jälkeenkin kun oon aina ollu aika oksennusherkkä! Vauva potkii ihan valtavasti, maha vaan hytkyy! Ensimmäisen kerran tunsin jotain viikolla 16 mut vielä pari viikkoa sitten neuvolassa sanoin etten oo noiden viikkojen jälkeen tuntenu mitään. Sitten kun mitattiin sf-mittaa muksu rupes moukaroimaan niin että terkkarikin tunsi sen käteensä. En tiiä kuinka kauan olis menny ennen ku olisin ite hoksannu että kyllä se potkii jossei terkkari olis sanonu:) Sen jälkeen potkuista ei oo kyllä voinu erehtyä.
Rak.ultras ei olla käyty vieläkään, 13.6 ollaan menos ja odotan sitä ylikovaa! Ollaanko Seinäjoella kuinka vastentahtoisia kertomaan sukupuolta jos se yhtään näkyy, onko kokemuksia? Haluttais selvittää se, mutta oon saanu käsityksen että siellä suhtaudutaan aika nuivasti kysymiseen. Luulis että se viikolla 25 näkyis aika hyvin jos vauva on yhtään sopivas asennos jos teille on veikkailtu jo n.20viikollakin?
Meiltä tosiaan kysyttiin että halutaanko ultra n. viikolle 20 vai n. viikolle 25 jolloin ei voi enää aborttia tehdä vaikka siellä olis mikä. Luulin että kaikilta kysytään kumman tahtoo, mutta nyt tuntuu ettei kukaan oo kuullutkaan noin myöhäisestä ultrasta. Onko teiltä kysytty ja kumpaan olette päätyneet? Vielä ainakin oon tyytyväinen meidän valintaan.
Vakuutuksista ollaan haettu tarjouksia Ifiltä ja lähivakuutukselta, odotusajavakuutuksen saamisella alkaa olla jo kiire! Vauvavakuutuksen lisäksi ajateltiin jo olemassa olevat vakutukset keskittää ja ottaa meillekin henkivakuutukset. Kauhee paperirumba!
Äitiysvaatteita oon hankkinu parit housut vaikka kaikki vanhat meneekin, paidoissa teekee enemmän tiukkaa. Mutta housujen "maharesoorin" tai masutuubin kans nekin menee. Henkkamaukan mamahousuista tykkään eivätkä oo kalliita!
Maha pompsahti tuohon viime viikolla! Yhtäkkiä se vaan oli siinä. Koska oli vähän ylipainoa en oo lihonu (viime neuvolakäyntiin mennes) kuin 900grammaa, uskon että vauva on lahjakkaasti kuluttanu jo olemassa olevia rasvavarastoja. Mies ainakin meinaa jotta muksu ottaa ravintonsa mun reisistä:)
Tuli kauheen pitkä viesti, mutta on vaan reilua että tekin tiedätte millanen taustapiru teidän juttuja on lueskellu monta viikkoa!
 
Tervetuloa Eliisa :)

Me oltiin rakenneultrassa tuossa vime viikolla Seinäjoella ja sanottiin että saa sanoa jos sukupuoli näkyy. Niin heti harjoitteleva kätilö+ kätilö sanoivat että kyllä siellä jotain jo jalkovälissä näkyi aiemmin ja näyttivät meille vielä myöhemmin uudelleen :) Hirveän mukavia olivat siellä :)

Neuvolassa oli kaikki ok, saatiin nyt ne kelan jutut ja pitäisi niitä ruveta pikkuhiljaa katselemaan :)
Seuraavalla kerralla onkin sit lääkärin neuvola juhannuksen jälkeen :)
 
R-M
Kiitos uudesta pinosta! :) Uusi nimi on kyllä kivaa vaihtelua, mutta ei vanhassakaan ollu yhtikäs mitään vikaa :) Mä en ollu ees älynny ajatella mitään muuta sykkivää ku ne sydämet :D Mutta kuten moni jo sanoikin, niin alkuunhan niitä sykkiviä sydämiä toivoimme ja nyt kun ollaan jo näin pitkällä niin uusi nimi sopii oikein hyvin.

Masukommentointeja on saanut kuulla jo jonkin aikaa. Töissä ennen kesälomaa alkoi asiakkaatkin kommentoimaan masua ja kyselemään vointia. Moni oli kattonut jo monia viikkoja että taijan olla raskaana mut eivät viittineet sanoa mitään, mutta sitten kun ei voinu mitenkään enää erehtyä niin onnittelivat ja kyselivät millon jään lomalle. Tutuista sitten jotkut päivittelee et miten mulla voi olla vasta syyskuussa LA kun masu on jo niin iso ja toiset sitten on sitä mieltä että ihan normaalin kokoinen söpö masu viikkoihin nähden.. Että oonko valas vai en?? :D Ite ei meinaa ees tajuta mahan kasvua, välillä vaan kattoo peilistä/kuvasta että ohhoh, onpas se kasvanut! Vois muuten ottaa kuvia ja laittaa vaikka tännekin.
Tuossa yks päivä sain kuvapätkää napattua pojun melskaamisesta, harmi vaan että tekee ne isoimmat potkut aina sillon kun kamera ei oo lähimaillakaan..

Huomenna kylpylöimään, jeij! :) Toivottavasti on mukava ja rentouttava reissu, sitä kuitenkin tää parisuhde kaipaa, siis vaihtelua tähän kotona möllöttelyyn ja kinasteluun...

R-M & Eemeli :heart: 26+2.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen;23892048:
Niinpä :D Meilläpäin ainakin joskus muinoin, mun nuoruudessani, oli sellainen ei niin mukava "toivotus" jossa mainittiin tuo kyseinen sykkivä ja siksi siitä on valitettavasti jäänyt negatiivinen kaiku kyseiseen sanaan :whistle:


M :heart: 24+5
Olisko kyse toivotuksesta: Ime sykkivää??? :LOL: Ajattelin vaan, kun ollaan oltu nuoria suunnilleen samoihin aikoihin :D :ashamed:

No niin kuin sanoin, hullulla halvat huvit ja idiootilla ilmaiset ;) Vika mun korvien välissä.... Huh... :D
 
Olisko kyse toivotuksesta: Ime sykkivää??? :LOL: Ajattelin vaan, kun ollaan oltu nuoria suunnilleen samoihin aikoihin :D :ashamed:

No niin kuin sanoin, hullulla halvat huvit ja idiootilla ilmaiset ;) Vika mun korvien välissä.... Huh... :D
:LOL: :LOL: :ashamed:

Miulla ei tullu kyl tuollaista pervoa mielleyhtymää ;) mut miusta se sykkivät sydämet oli jotenkin kliininen (onkohan se oikee sana tähän :confused:)

Pitää muuten kehuskella kun sain mieheltä synttärilahjaksi Bola-korun :) oisin halunnu jo esikoisen odotusaikana sellaisen mut jäi ostamatta, niin nyt sit toivoin kun sattui sopivaan saumaan.
Tiiä sit toimiiks se mut se ajatus siinä on miusta tosi ihana =)

Miau ja vohveli 25+4
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä