Ihan huippukiva fiilis, kun saatiin niin suuri saldo tasalaatuisia soluja. Vielä vaan kun kivut lakkais, niin ois ihan jees. Tosin en mä ihan hirmu kipeä voi olla (en siis tee kuolemaa) kun kykenen hetkisen palstailemaankin
Juu kyllä, kun omaa käyttöä niille ei ainakaan tällä hetkellä ole.Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen pas-lapsen äiti;23829174:Olikos se niin, että sinä lahjoitit ne? Joka tapauksessa onnittelut kevenneestä olotilasta.
En koe Eikä kyse itseasiassa edes ole siitä että koenko vaiko en. Lapsen biologinen äiti on se, joka tarjoaa lapselle kasvualustan, eli sen kohdun ja joka kantaa lasta sisällään 9 kuukautta lopulta synnyttäen lapsen.Koetko olevasi mahdollisten syntyvien lapsien biologinen äiti? Pystytkö mahdollisesti vielä tällaiseen kysymykseen vastaamaan?
Ihan yhtä suuri riski on olemassa, jos miehesi on käynyt pökkimässä jonkun random-naisen paksuksi.Itseäni kiinnostaa asia... Voiko siihen vaikuttaa että munasolut menisi tosiaan ulkomaille? En jotenkin haluaisi sitä riskiä ikinä että omat lapset ja mun sukusoluista mahdollisesti syntyneet lapset päätyisivät parisuhteeseen
No tuolla nyt ei voida poissulkea yhtään mitään. Ihmiset matkustelevat ja voivat tulevaisuudessa työskennellä ulkomailla jne...Pieni mahdollisuus, mutta mahdollisuus on olemassa :/.Itseäni kiinnostaa asia... Voiko siihen vaikuttaa että munasolut menisi tosiaan ulkomaille? En jotenkin haluaisi sitä riskiä ikinä että omat lapset ja mun sukusoluista mahdollisesti syntyneet lapset päätyisivät parisuhteeseen
En usko, että siihen voi vaikuttaa. Mä en siis saanut päättää minne solut menee. AVA-klinikalla yli puolet soluista menee ulkomaille, eli melko hyvä mahdollisuus sille kuitenkin on, ettei ne jää suomeen.Itseäni kiinnostaa asia... Voiko siihen vaikuttaa että munasolut menisi tosiaan ulkomaille? En jotenkin haluaisi sitä riskiä ikinä että omat lapset ja mun sukusoluista mahdollisesti syntyneet lapset päätyisivät parisuhteeseen