Menkää ylipainoiset lenkille ja syökää terveellisemmin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin niin, tää on just tätä. Selitystä selitystä selitystä :D Jos te näkisitte sisällenne ihmiset, niin voipi olla että jäis seuraavat hesepullat vetämättä. "Ihan terve oon läskinäkin", kyllä joo :D

[QUOTE="Vieras";23829552]Niin niin, tää on just tätä. Selitystä selitystä selitystä :D Jos te näkisitte sisällenne ihmiset, niin voipi olla että jäis seuraavat hesepullat vetämättä. "Ihan terve oon läskinäkin", kyllä joo :D[/QUOTE]

En oo käynyt hesessä/mäkkärissä/pizzalla vuoteen. :P

Voisin kyllä siinä mielessä yhtyä ap:n, että totta on se, että ylipainoisia ihmisiä on Suomessa paljon ja se aiheuttaa menoja ym. negatiivisia asioita itselleen, läheisilleen ja yhteiskunnalle. En kuitenkaan ilmaisisi asiaa ehkä noin hyökkäävästi, loukata kun en halua. Kyllä lihavuus on kuitenkin pitkälti itsestä kiinni, oireena jostain muusta sairaudesta se on vähäisempää. Ärsyttävintä on se, että ihminen siirtää ongelman myös lapsilleen, kun tuputtavat niille kaikenlaista p*skaa ja moralisoivat/syyttävät normaalipainoisia tai hoikkia lenkille menosta tai salaatin syömisestä.

[QUOTE="Vieras";23829585]Se oli justiinsa se pointti tuossa tekstissä :D No ihan riittämiin oot syönyt jotain muuta sitten kuitenkin?[/QUOTE]

mitä sitte vaikka ois syöny paskaa ni mitä se sua kaivelee.Anna toisen syyä ja elää ja popsi sinä porkkanoita:snotty::popcorn:

Siksi se hyökkäävyys, koska lihavat ne ovat pahimpia mollaajia oikeasti. Itse olen täysin normaalipainoinen, en edes alarajalla, ja saan alvariinsa kuulla läskeiltä siitä että olen pakkasenraiskaama pulkannaru ymymym. mukavaa :D He ikään kuin kieltävät ongelmansa tekemällä normaalipainoisista sairaalloisen laihoja ja solvaamalla siitä. Toinen on se että koko ongelma torjutaan ja kielletään, ollaan mukamas vaan vähän isoluisia ja raamikkaita komeita naisia, jjjuupa juu!

Suomi hukkuu ihraan ja läski on tikittävä aikapommi, se on totuus, myönsitte sitä itsellenne tai ette.

mitä sitte vaikka ois syöny paskaa ni mitä se sua kaivelee.Anna toisen syyä ja elää ja popsi sinä porkkanoita:snotty::popcorn:

Periaatteessa oon samaa mieltä. Mutta, jos tätä lukee ketään joka on vähänkään niinkuin minä, niin kyllästyy ainaiseen läskeistä piikittelyyn, sisuuntuu ja laihduttaa. Silloinhan aloitus on saanut jotain hyvääkin aikaan.

Nimim. 30 kiloa keveämpi ja kaikin puolin paremmin voiva kuin viime kesänä

[QUOTE="vieras";23829656]Mun mielestä hyökkäävä asenne on kaikkea muuta kuin tehokas.[/QUOTE]

Voi olla, lihavat kun syövät jokaiseen negatiiviseen kommenttiin pari pussia perunalastuja.

[QUOTE="Vieras";23829628]Siksi se hyökkäävyys, koska lihavat ne ovat pahimpia mollaajia oikeasti. Itse olen täysin normaalipainoinen, en edes alarajalla, ja saan alvariinsa kuulla läskeiltä siitä että olen pakkasenraiskaama pulkannaru ymymym. mukavaa :D He ikään kuin kieltävät ongelmansa tekemällä normaalipainoisista sairaalloisen laihoja ja solvaamalla siitä. Toinen on se että koko ongelma torjutaan ja kielletään, ollaan mukamas vaan vähän isoluisia ja raamikkaita komeita naisia, jjjuupa juu!

Suomi hukkuu ihraan ja läski on tikittävä aikapommi, se on totuus, myönsitte sitä itsellenne tai ette.[/QUOTE]

No milläs se selitetään kun laihat ja normaalipainooset haukkuu ylipainoosia?

Tiedän juu.

Kiinnostaako? Joskus. Joskus ei.

Ruoka on hyvää, karkki myös.

Tänään tosin söin vaan salaattia, kävelin koulumatkat, ja illalla palstalainen koirineen raahaa mut vielä lenkille, eli ihan hyvä päivä.

[QUOTE="Vieras";23829679]Voi olla, lihavat kun syövät jokaiseen negatiiviseen kommenttiin pari pussia perunalastuja.[/QUOTE]

Täytyy tähäs sarkastiseen kommenttiisi todeta, että voi se ihan oikeastikkin mennä niin. Kaikkien itsetunnot eivät ole rautaa. Negatiivinen harvoin tuottaa mitään positiivista.

[QUOTE="Vieras";23829679]Voi olla, lihavat kun syövät jokaiseen negatiiviseen kommenttiin pari pussia perunalastuja.[/QUOTE]

Ei kaikki ylipainooset syö suruunsa ja pahaan oloonsa. Mulla ainakin menee ruokahalu kun on paha olo.

No niinkuin sanoin, mulle tämmöset oli se viimeinen sysäys aloittaa terveempi elämä. Enkä muuten ole katunut hetkeäkään.

Olin mä ihan terve lihavanakin, mutta vasta nyt hoikempana tietää, millainen ero olossa ja jaksamisessa oikeasti onkaan.

[QUOTE="Vieras";23829628]Siksi se hyökkäävyys, koska lihavat ne ovat pahimpia mollaajia oikeasti. Itse olen täysin normaalipainoinen, en edes alarajalla, ja saan alvariinsa kuulla läskeiltä siitä että olen pakkasenraiskaama pulkannaru ymymym. mukavaa :D He ikään kuin kieltävät ongelmansa tekemällä normaalipainoisista sairaalloisen laihoja ja solvaamalla siitä. Toinen on se että koko ongelma torjutaan ja kielletään, ollaan mukamas vaan vähän isoluisia ja raamikkaita komeita naisia, jjjuupa juu!

Suomi hukkuu ihraan ja läski on tikittävä aikapommi, se on totuus, myönsitte sitä itsellenne tai ette.[/QUOTE]
Ei kaikki lihavat mollaa,miulla ei ole tapana mollata hoikkia tai normaalipainoisia.Miun kokemuksen mukaan taas hoikat tai normaalipainoiset ovat niitä pahimpia mollaajia,haukkuessa mennään henkilökohtauksiin ja yritetään kaupan päälle viedä itsetuntokin.Olkoon jokainen sen kokoinen ja näköinen kun on ja haluaa olla.:)

[QUOTE="vieras";23829703]Täytyy tähäs sarkastiseen kommenttiisi todeta, että voi se ihan oikeastikkin mennä niin. Kaikkien itsetunnot eivät ole rautaa. Negatiivinen harvoin tuottaa mitään positiivista.[/QUOTE]

Oikeasti oikeasti

Olin mä ihan terve lihavanakin, mutta vasta nyt hoikempana tietää, millainen ero olossa ja jaksamisessa oikeasti onkaan.

NIIN totta.
Tai no en mä hoikaksi voi itseäni vielä sanoa, vaikka paino onkin tippunut n. 8 kg parissa kuukaudessa. Mutta ero entiseen on jo huima. Olen paljon pirteämpi, mitä enemmän liikun sitä parempi olo mulla on, ja mässäily ei kiinnosta enää entiseen malliin.

Oikein odotan kesätyötä: saan polkea työmatkat 10 km/päivä, ja ottaa terveelliset eväät töihin. Elokuussa painoa voi olla, ja toivottavasti onkin, 10 kg vähemmän kuin nyt.

Yhteistyössä