Menkää ylipainoiset lenkille ja syökää terveellisemmin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Tiesittekö että BMI 25 ja yli nostaa sairastumisriskiänne merkittävästi?? Tiesittekö että aiheutatte sen myötä pahaa mieltä läheisillenne ja kustannuksia yhteiskunnalle?? Lapsenne ja nykyiset/tulevat lastenne lapset kaipaavat äitiä & isoäitiä, itsekuria peliin!

Aamulla kävin just juoksemassa 7km, mut illalla aion avata sipsipussin. En usko, että aiheutan mielipahaa tällä kellekään tahi turhia kustannuksia muutamien kilojen ylipainollani :D

Mut jos sulle tulee, ni sori, koita elää sen kanssa.

[QUOTE="vieras";23829390]Enpä usko, että sellaista ihmistä Suomen maassa olisi joka ei tietäisi luettelemiasi asioita.[/QUOTE]

Voi kuule, kyllä niitä on! Ihmisiä kera täysin vääristyneen kehonkuvan, mielestään normaaleja vaikka totuus on että vyötärö paukkuu yli metrin mitan :(

Voiko näin idiootteja ihmisiä oikeasti olla olemassakaan.

Kukapa ylipainoinen ei tietäisi riskejä. Lisäksi, kuinkahan iso osuus yhteiskunnan kustannuksista tulee mm. narkkareista/alkkiksista. Mene niille itkemään että korkki kiinni ja lenkille.
Itse en ylipainoni takia ole kärsinyt mistään vaivasta vaikka bmi on päälle 35. Laihuttaa toki yritän mutta minulla on aineenvaihdunnassa ongelmia jotka on aivan todettu.
Lisäksi suvussani on monen monta ihmistä joilla reilua ylipainoa, mm. isomummoni oli reilusti satakiloinen ja eli 90 vuotiaaksi, hänen äitinsä vielä painavampi ja kuoli 99 vuotiaana. Joten enpä menis ylistämään jotta kaikki ylipainoiset kuolisivat nuorena. Kummallakaan ei muuten ollut sokeritautia tai muutakaan lihavuuteen liittyvää sairautta/vaivaa.

Aamulla kävin just juoksemassa 7km, mut illalla aion avata sipsipussin. En usko, että aiheutan mielipahaa tällä kellekään tahi turhia kustannuksia muutamien kilojen ylipainollani :D

Mut jos sulle tulee, ni sori, koita elää sen kanssa.

No mikäli kuulut joukkoon jonka BMI on yli 25, niin tilastot kyllä kertovat sairausriskin nousevan merkittävästi. Mutta toisaalta, eihän sitä kukaan ikinä itsestään usko, se on kyllä huomattu ja sen takia meillä kansa niin läskiä onkin.

[QUOTE="Vieras";23829406]Voi kuule, kyllä niitä on! Ihmisiä kera täysin vääristyneen kehonkuvan, mielestään normaaleja vaikka totuus on että vyötärö paukkuu yli metrin mitan :([/QUOTE]

Mitäs tekemistä vääristyneellä kehonkuvalla on kyseisten tietojen kanssa? No ei mitään.

[QUOTE="Vieras";23829380]Tiesittekö että BMI 25 ja yli nostaa sairastumisriskiänne merkittävästi?? Tiesittekö että aiheutatte sen myötä pahaa mieltä läheisillenne ja kustannuksia yhteiskunnalle?? Lapsenne ja nykyiset/tulevat lastenne lapset kaipaavat äitiä & isoäitiä, itsekuria peliin![/QUOTE]
No kiitos tiedosta,eiköhän kaikki ylipainoiset jo tiedä.
Tuskin kuitenkaan pahaa mieltä aiheuttaa kenenkään ylipaino.
Entäs kuntopyöräily ja kotikuntosali? Kai niitä saa käyttää vai pitääkö miun lähtee vaan lenkille,uudestaan?

Viimeksi muokattu:
Voiko näin idiootteja ihmisiä oikeasti olla olemassakaan.

Kukapa ylipainoinen ei tietäisi riskejä. Lisäksi, kuinkahan iso osuus yhteiskunnan kustannuksista tulee mm. narkkareista/alkkiksista. Mene niille itkemään että korkki kiinni ja lenkille.
Itse en ylipainoni takia ole kärsinyt mistään vaivasta vaikka bmi on päälle 35. Laihuttaa toki yritän mutta minulla on aineenvaihdunnassa ongelmia jotka on aivan todettu.
Lisäksi suvussani on monen monta ihmistä joilla reilua ylipainoa, mm. isomummoni oli reilusti satakiloinen ja eli 90 vuotiaaksi, hänen äitinsä vielä painavampi ja kuoli 99 vuotiaana. Joten enpä menis ylistämään jotta kaikki ylipainoiset kuolisivat nuorena. Kummallakaan ei muuten ollut sokeritautia tai muutakaan lihavuuteen liittyvää sairautta/vaivaa.

Voi luoja, siinä puhuu idiotismista nainen(?) jonka koko hipoo sairaalloista lihavuutta. Miten te lihavat aina oikeutatte kilonne alkoholistien, tupakoitsijoiden tai narkomaanien kautta? Ja niin, ainahan teillä on ongelmia aineenvaihdunnassa, no totta perkeleessä on tolla painolla, kyllä silloin on sokeri- ja rasva-aineenvaihdunnat täysin sekaisin, TOTTA! :D

[QUOTE="vieras";23829418]Mitäs tekemistä vääristyneellä kehonkuvalla on kyseisten tietojen kanssa? No ei mitään.[/QUOTE]

No vaikka sitä että vaikka ihminen tietää painoindeksinsä olevan yli 30 niin hän on mielestään vaan vähän liian hyvässä lihaskunnossa eikä suinkaan lihava.

[QUOTE="Vieras";23829435]Voi luoja, siinä puhuu idiotismista nainen(?) jonka koko hipoo sairaalloista lihavuutta. Miten te lihavat aina oikeutatte kilonne alkoholistien, tupakoitsijoiden tai narkomaanien kautta? Ja niin, ainahan teillä on ongelmia aineenvaihdunnassa, no totta perkeleessä on tolla painolla, kyllä silloin on sokeri- ja rasva-aineenvaihdunnat täysin sekaisin, TOTTA! :D[/QUOTE]

En oikeuta mitään, kerroin vain faktan siitä että lihoin sairauden takia. Thats it. :)
Jos haluat tietää lisää sairaudesta googlaa Cushingin oireyhtymä.

[QUOTE="Vieras";23829417]No mikäli kuulut joukkoon jonka BMI on yli 25, niin tilastot kyllä kertovat sairausriskin nousevan merkittävästi. Mutta toisaalta, eihän sitä kukaan ikinä itsestään usko, se on kyllä huomattu ja sen takia meillä kansa niin läskiä onkin.[/QUOTE]

Kuulun kyllä ja väitän olevani paremmassa kunnossa kuin moni hoikempi. Elämäni ei pyöri terveysriskien ympärillä, myönnän että niitäkin on, mutta niitä on monessa muussakin asiassa. Hyvinvointini väitän olevan parempi muutaman ylimääräisen kilon kanssa kuin niistä enempää stressatessa. Se energia, joka multa liikenee painontarkkailulta, vapautuu elämästä ja läheisistä, työstä ja kunnosta huolehtimiseen.

Minkä kokoinen ap on? Tupakoitko, käytätkö alkoholia, epäterveellisiä tuotteita tai jopa autoa? Katsos kun jokainen päivä voi olla vika ja sitten jää läheiset harmittelemaan suakin. :(

[QUOTE="Vieras";23829445]No vaikka sitä että vaikka ihminen tietää painoindeksinsä olevan yli 30 niin hän on mielestään vaan vähän liian hyvässä lihaskunnossa eikä suinkaan lihava.[/QUOTE]

Niin, mutta eihän silti tarkoita sitä etteikö tämä henkilö jonka kehonkuva on sanojesi mukaan VÄÄRISTYNYT ymmärtäisi niitä asioita mitä ap luetteli. Sehän tarkoittaa vain sitä, ettei tämä henkilö tajua itse olevansa sairaalloisen lihava, koska kehonkuva on nimenomaan vääristynyt.

[QUOTE="vieras";23829390]Enpä usko, että sellaista ihmistä Suomen maassa olisi joka ei tietäisi luettelemiasi asioita.[/QUOTE]

Ja kummasti silti löytyy niitä jotka laittavat ylipainonsa tupakan lopettamisen, stressin tai ajanpuutteen piikkiin...

Ei mulla ainakaan ole mitenkään vääristynyt kehonkuva, kyllä mä tiedän olevani ylipainoonen ja tiedän, että paino on kertynyt johtuen vääristä ruokaalutavoosta ja vähäisestä liikunnasta. Mä kuitenkin laihdutan sitten kun mua huvittaa enkä palstahyeenojen mielen mukaan.

Mulla olis täysin samat terveydelliset ongelmat vaikka en ikinä olisi ollutkaan ylipainoonen.

[QUOTE="vieras";23829473]Ja kummasti silti löytyy niitä jotka laittavat ylipainonsa tupakan lopettamisen, stressin tai ajanpuutteen piikkiin...[/QUOTE]

Niin, mutta tarkoittaako se silti sitä etteivät he ymmärrä asioita joita ap luetteli? Ja nuo edellä mainitsemasi asiat voivat aivan hyvin olla yksi osa tekijä lihomisprosessissa.

[QUOTE="Heh";23829428]Emmää halua laihtua ettei mun tissit pienene ihan olemattomaksi. Kelpaan näin 13 kg ylipainosenakin miehille :p[/QUOTE]

Ihan ohimennen, olen laihtunut 20kg, eikä rinnat pienentyneet juuri ollenkaan.

Vodka & jäitä tuhoaa munuaiset, rommi & jäitä tuhoaa maksaa, viski & jäitä tuhoaa sydäntä, gini & jäitä tuhoaa aivoja, coca cola & jäitä tuhoaa hampaat. Tuo jää on hemmetin vaarallinen..
Eli pitääkin jättää jäät pois kokonaan ja nauttia nuita muita vain ? :D :laugh:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä