Vodka & jäitä tuhoaa munuaiset, rommi & jäitä tuhoaa maksaa, viski & jäitä tuhoaa sydäntä, gini & jäitä tuhoaa aivoja, coca cola & jäitä tuhoaa hampaat. Tuo jää on hemmetin vaarallinen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vodka & jäitä tuhoaa munuaiset, rommi & jäitä tuhoaa maksaa, viski & jäitä tuhoaa sydäntä, gini & jäitä tuhoaa aivoja, coca cola & jäitä tuhoaa hampaat. Tuo jää on hemmetin vaarallinen..
Eli pitääkin jättää jäät pois kokonaan ja nauttia nuita muita vain ?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eräsiso;23829565:En oo käynyt hesessä/mäkkärissä/pizzalla vuoteen.![]()
mitä sitte vaikka ois syöny paskaa ni mitä se sua kaivelee.Anna toisen syyä ja elää ja popsi sinä porkkanoita:snotty:opcorn:
Taas näitä facebookin mukahauskoja tilapäivityksiä. "Laitanpa tän palstalle ni kohta kaikki pitää mua ziiz repäzevän hauzkana tyyppinä!"
No milläs se selitetään kun laihat ja normaalipainooset haukkuu ylipainoosia?
Olin mä ihan terve lihavanakin, mutta vasta nyt hoikempana tietää, millainen ero olossa ja jaksamisessa oikeasti onkaan.