Suomessa en muuttaisi pois pk-seudulta. Mä tykkään että on paljon ihmisiä, palvelut lähellä ja niitä on riittävästi ym ym ym
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pelkään Lappia ihan kuollakseni, en edes osaa selittää miksi. Puhe saamelaisista saa kylmät väreet vilisemään selässäni, hyh!
Voisin muuttaa melkein minne tahansa.Helsingin lähiöistä on negatiiviset mielikuvat, mutta miksei niihinkin sopeutuisi jos olisi aivan pakko.
Pelkään Lappia ihan kuollakseni, en edes osaa selittää miksi. Puhe saamelaisista saa kylmät väreet vilisemään selässäni, hyh!
Mitas vikaa saamelaisissa on..Vahan inhottavasti sanottu etta joku ihmisryhma saa kylmat vareet.
Päivän paras! Tekisi mieli antaa halirutistus mutta mitä lie sitten tapahtuisikaan
t. saamelainen
Oulu olisi kaikkein hirvein paikka. Sijainti on äärettömän huono, kaukana kaikesta, haju kamala ja murre jotan järkkyä.
Myös lapissa olisi inhottavaa asua. Lapsena jouduin siellä kesiä kitumaan ja enää mua ei sinne saa. Hyttysiä, mäkäräisiä, paarmoja, polttiaisia. Ihan maanpäällinen helvetti. Talvella synkeän pimeää koko ajan. Ja luonto sellaista kurjaa ryteikköä.
Suomessa ainoastaan pääkaupunkiseudulla viihdyn. Kaunista luontoa, hyvät palvelut ja onnellinen tunnelma.
Ja taisi kahvit pärskähtää pöydälle
Tosi ikävää että olet saanut huonoja kokemuksia Lapista ja paikallisista ihmisistä. Mutta ne huskysafarien vetäjät tulevat hyvin usein aivan muualta, ellet sitten ole ollut juuri jonkun paikallisen yrittäjän asiakkaana.
Hih, mistä tällainen tieto on peräisin?
Ei se mihinkään järkevään perustukaanYleinen fiilis, jonka olen saanut tehtyäni mm. tiimityötä opiskelujen lomassa. Tultiin niin eri maailmoista, ettei oikein jutut klikanneet ja he olivat sitten ne, jotka heittivät ensimmäisen kiven
Olen ehkä myös saanut asennekasvatusta vanhemmiltani... Mutta sen olen pyrkinyt tiedostamaan.
Moni Lapin asukas inhoaa varmasti eteläsuomalaisia nimenomaan minun ansiostaEn tiedä huskysafarien vetäjien synnyinsijoista, enkä välitä. Mielestäni he matkailualan osaajina edustavat toimialuettaan, varsinkin jos yrityksen nimessä on mainittu Lappi
En siis väitä lappi-/lappalaisten ihmisen olevan jonkinlaisia, olen vain ilmeisesti törmännyt niihin akanoihin tai sitten olen itse täysin mätä
![]()