Suomessa en muuttaisi pois pk-seudulta. Mä tykkään että on paljon ihmisiä, palvelut lähellä ja niitä on riittävästi ym ym ym
Mitas vikaa saamelaisissa on..Vahan inhottavasti sanottu etta joku ihmisryhma saa kylmat vareet.Pelkään Lappia ihan kuollakseni, en edes osaa selittää miksi. Puhe saamelaisista saa kylmät väreet vilisemään selässäni, hyh!
Mukavan positiivinen kommentti:flower:Voisin muuttaa melkein minne tahansa. Helsingin lähiöistä on negatiiviset mielikuvat, mutta miksei niihinkin sopeutuisi jos olisi aivan pakko.
Päivän paras! Tekisi mieli antaa halirutistus mutta mitä lie sitten tapahtuisikaanPelkään Lappia ihan kuollakseni, en edes osaa selittää miksi. Puhe saamelaisista saa kylmät väreet vilisemään selässäni, hyh!
Ei se mihinkään järkevään perustukaan Yleinen fiilis, jonka olen saanut tehtyäni mm. tiimityötä opiskelujen lomassa. Tultiin niin eri maailmoista, ettei oikein jutut klikanneet ja he olivat sitten ne, jotka heittivät ensimmäisen kiven Olen ehkä myös saanut asennekasvatusta vanhemmiltani... Mutta sen olen pyrkinyt tiedostamaan.Mitas vikaa saamelaisissa on..Vahan inhottavasti sanottu etta joku ihmisryhma saa kylmat vareet.
Pelkään, ettet ikinä päästäisi irti, vaan noituisit minut joksikin tunturin taimeksiPäivän paras! Tekisi mieli antaa halirutistus mutta mitä lie sitten tapahtuisikaan
t. saamelainen
Hähähhää, määpä oonki muuttanu oulusta helsinkiin jo viistoista vuotta sitte, täälä mää asun ja puhun mun kauhiaa murretta!! Kovvaan ääneen!Oulu olisi kaikkein hirvein paikka. Sijainti on äärettömän huono, kaukana kaikesta, haju kamala ja murre jotan järkkyä.
Myös lapissa olisi inhottavaa asua. Lapsena jouduin siellä kesiä kitumaan ja enää mua ei sinne saa. Hyttysiä, mäkäräisiä, paarmoja, polttiaisia. Ihan maanpäällinen helvetti. Talvella synkeän pimeää koko ajan. Ja luonto sellaista kurjaa ryteikköä.
Suomessa ainoastaan pääkaupunkiseudulla viihdyn. Kaunista luontoa, hyvät palvelut ja onnellinen tunnelma.
Moni Lapin asukas inhoaa varmasti eteläsuomalaisia nimenomaan minun ansiosta En tiedä huskysafarien vetäjien synnyinsijoista, enkä välitä. Mielestäni he matkailualan osaajina edustavat toimialuettaan, varsinkin jos yrityksen nimessä on mainittu Lappi En siis väitä lappi-/lappalaisten ihmisen olevan jonkinlaisia, olen vain ilmeisesti törmännyt niihin akanoihin tai sitten olen itse täysin mätäJa taisi kahvit pärskähtää pöydälle
Tosi ikävää että olet saanut huonoja kokemuksia Lapista ja paikallisista ihmisistä. Mutta ne huskysafarien vetäjät tulevat hyvin usein aivan muualta, ellet sitten ole ollut juuri jonkun paikallisen yrittäjän asiakkaana.
Käytiin kerran ajelulla jossain tosi pohjoisessa, että itse näin. Mentiin ihan Norjan puolellekin, mutta Suomen puolella noita pörräsi... eiköhän niitä kyllä Norjastakin löydy. En kestä edes pieniä ötökiä, joten saisin sydärin tuolla. :/Hih, mistä tällainen tieto on peräisin?
Ai..no harmi etta sun kokemukset on tollasia : / Mulla on ihan painvastaisia kokemuksia lappilaisista vaikka olenkin tosi kaupunkilaistytto.Ei se mihinkään järkevään perustukaan Yleinen fiilis, jonka olen saanut tehtyäni mm. tiimityötä opiskelujen lomassa. Tultiin niin eri maailmoista, ettei oikein jutut klikanneet ja he olivat sitten ne, jotka heittivät ensimmäisen kiven Olen ehkä myös saanut asennekasvatusta vanhemmiltani... Mutta sen olen pyrkinyt tiedostamaan.
Veikkaan vahvasti että olet itse täysin mätä. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.Moni Lapin asukas inhoaa varmasti eteläsuomalaisia nimenomaan minun ansiosta En tiedä huskysafarien vetäjien synnyinsijoista, enkä välitä. Mielestäni he matkailualan osaajina edustavat toimialuettaan, varsinkin jos yrityksen nimessä on mainittu Lappi En siis väitä lappi-/lappalaisten ihmisen olevan jonkinlaisia, olen vain ilmeisesti törmännyt niihin akanoihin tai sitten olen itse täysin mätä