ylimielinen naapuri

  • Viestiketjun aloittaja "eko"
  • Ensimmäinen viesti
"eko"
ollaan valitettu naapurin kissoista koska ne tekevät jätöksensä meidän keittiön ikkunan alle..monta kertaa on pitänyt sanoa että pitäisivät kissansa kiinni...ensin ystävällisesti, sit ku ei sana meme perille niin tiukempaan sävyyn..

kissat juoksentelee edelleen vapaana paskomassa meidän pihalla. Ja naapuri on lakannut tervehtimästä meitä.. eivät katso päinkään..tai sitten mulkoilevat pahasti kuin ois joku iilimato takapuolessa..ja häviävät sisälle kun me tullaan ulos..argh mitä porukkaa..ollaanko me jotenkin ylireagoijia kun valitetaan niitten kissoista vai onko ne vaan hölmöjä?? ehkä tyhmä viesti, mut raivostuttaa,,,
 
"vieras"
Mua ei haitannut kun entisessä talossa naapurin kissa vietti paljon aikaa meidän pihalla, makaili mm. rappusilla joita aurinko lämmitti mukavasti, ja mä sain silitellä ja paijata (en voi ottaa omaa kissaa allergian takia), mutta naapuri kysyikin kun muutettiin siihen, että häiritseekö kissa. Ymmärrän kyllä että toisia haittaa, ja varsinkin jos kissa pilaa istututuksia ja paskoo niin että haittaa...
 
Laitat kissan kakat pussiin ja viet naapurille,sanot " mie palautan nää kissasi tekeleet,ole hyvä":D jatkat näin joka kerta,kun kissa tekee tarpeensa siun pihaan.
 
"..."
loukuta ja vie kissat eläinsuojeluyhdistykseen.

tai ota ilmakko ja ammu.
sanot että luulit villikissoiksi kun ei ole pantoja.

ja kyllä, kissan saapi kyllä ampua omalal maallaan (!!) jos villikissa. ja jos vaikka vuffen suuhun menee kissa omalla maalla, ei ole sinun syy.
 
--------
[QUOTE="...";23816949]loukuta ja vie kissat eläinsuojeluyhdistykseen.

tai ota ilmakko ja ammu.
sanot että luulit villikissoiksi kun ei ole pantoja.

ja kyllä, kissan saapi kyllä ampua omalal maallaan (!!) jos villikissa. ja jos vaikka vuffen suuhun menee kissa omalla maalla, ei ole sinun syy.[/QUOTE]

Saa ampua, jos on sydämetön idiootti. Muussa tapauksessa ei kannata. Eikä kissaa saa antaa koiran tappaa, jos se on estettävissä.
 
.......
[QUOTE="tööt";23816952]Omaan pihaan rotanmyrkyllä täytettyjä silakoita paikkaan, johon lapset eivät pääse. Paskominen loppuu laakista.[/QUOTE]

Toivottavasti syöt joskus itse rotanmyrkyllä täytettyjä silakoita. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että toisen lemmikkiä ei saa tappaa??? Vaikka itse et siitä pitäisikään, niin omistaja varmasti tykkää. Ei kai kukaan saa sinun lapsiakaan tappaa, jos ei satu niistä pitämään.
 
"tööt"
Toivottavasti syöt joskus itse rotanmyrkyllä täytettyjä silakoita. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että toisen lemmikkiä ei saa tappaa??? Vaikka itse et siitä pitäisikään, niin omistaja varmasti tykkää. Ei kai kukaan saa sinun lapsiakaan tappaa, jos ei satu niistä pitämään.
Lapsi vs. lemmikki, siinä onkin hyvä vertailukohta. Minä tapan jokaisen irtokissan tontillani.
 
"Mirja"
Siis onks täällä oikeesti näin paljon sairaita ihmisiä liikenteessä? Ei, en omista kissaa mut paskoo ne jänikset ja linnutkin teidän pihalle. Mun mielestä ihmisen täytyy olla päästään vialla jos rupeaa myrkyttämään toisten lemmikkejä. Ja kissat ku nauttii ulkoilusta niin sen verran kyseisestä lajikkeesta tiedän että jos on tottunut ulkoilemaan kotona niin ei se enää nauti elämästään vain sisäkissana vaan vinkuu lopun elämäänsä vapauteen. Teidän ongelmat on jossain muualla ku siinä kissan paskassa, nimittäin oman päänne sisällä.
 
....
Saa ampua, jos on sydämetön idiootti. Muussa tapauksessa ei kannata. Eikä kissaa saa antaa koiran tappaa, jos se on estettävissä.
ja pyh. minä pidän kyllä kissoista, muttei kissat kuulu suomen luontoon.

itselläni on 2 kissaa, jotka ulkoileevat isossa aitauksessaan, eivät tee tuhojaan naapureille.
ja jos pihalle sattuu vieras kissa, jatkuvasti paskomaan, tasan tarkkaan on dobberilla lupa ottaa välipala.
 

Yhteistyössä