....
mutta tosiaan täällä pitäisi olla mielissään "aijai, naapurin misse on taas käyny aamujaskalla lasten leluihin!" <33
pidä kissasi sitten omalla maallasi. idiootti.Ja jos joku joskus mun kissani tappais niin voin sanoa et turpaan tulis. Saatana et on hulluja ihmisiä täällä.
Sinä taas olet älykääpiö, joka vetelee toteen perustumattomia oletuksia hatusta.Siinä mielessä hyvä vertailukohta, että jokaisen elollisen elämää pitäis kunnioittaa sen verran, ettei huvikseen mitään tappais. Sä oot itsekäs ja julma ihminen. Surullista, että opetat lapsillesikin, että minkä tahansa elollisen saa tappaa, jos siitä ei satu tykkäämään.
Kai sitä nyt on parempiakin tapoja hoitaa asiat, kun tuollainen barbaarinen "HAA MINÄ TAPAN KAIKKI!!!" -asenne? Ei kai tässä mitään luolaihmisiä olla, jotka tappaa kaiken eteensä sattuvan?ja pyh. minä pidän kyllä kissoista, muttei kissat kuulu suomen luontoon.
itselläni on 2 kissaa, jotka ulkoileevat isossa aitauksessaan, eivät tee tuhojaan naapureille.
ja jos pihalle sattuu vieras kissa, jatkuvasti paskomaan, tasan tarkkaan on dobberilla lupa ottaa välipala.
Itse asiassa sinun tapauksessasi on, valtion rahojen tuhlausta.Niin. Kai se on sinun mielestäsi älykääpiömäistä kunnioittaa elämää.
Laita pahanhajuista kissankarkoitetta (eläinkaupasta) tai appelsiininkuoria ja etikkaa. Vie naapureiden postilaatikkoon ystävällinen kirje, niin ainakin joskus löytävät sen ja lukevat.Ymmärrän aloittajaa. Meillä sama ongelma, tosin kissa paskoo ja kusee suoraan meidän terassille. En oo nähnyt naapuria vielä että pääsisin sanomaan aiheesta. Kun oon sanonut ja jos pjaskaa vielä löytyy, kiikutan sen katin sitten löytöeläintarhalle. sdg