M
"Mia"
Vieras
Sanoit, että "ei sitä koskaan voi tietää milloin", vaikka sen tietäisi erinomaisen hyvin.
Niin? Ei voi koskaan tietää milloin havaitaan sellainen joka iskeytyy maahan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanoit, että "ei sitä koskaan voi tietää milloin", vaikka sen tietäisi erinomaisen hyvin.
Mia pieni, rauhoitu jo, tiedät varsin hyvin, että elämässä voi tapahtua yllättäviä asioita milloin vain. Tartu hetkeen ja nauti elämästä, ja lakkaa pelkäämästä tuollaista maailmanloppu-uutisointia.
No eikös taikauskovaisten ominaispiirre nimenomaan ole "minä uskon näin", ts. mitään ei perustella millään. Tai enintään nypitään raamatusta joitain kohtia, samalla omien mieltymysten mukaan jättäen huomiotta toiset kohdat. "Tästä mää en tykkää, mut tää on hyvä kohta. Kivitys aviorikkojille? Ei ei. Mut homot pahoja, tää kohta on taas mulle. Ei.. Ei.. Ei.. Joo täs on taas hyvä kohta."http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011052113758134_ul.shtml
Kyl on hullua väkeä noi "uskovaiset".Jännä että ei taida olla ykskään oikeasti sitä raamattua lukenut.
Ei, noin et sanonut, joskin tuo pitää paikkansa. Suora lainaus: "ei sitä voi koskaan tietää milloin se suuri maailmanmullistus tulee.. Esim Asteroidi iskeytyy maahan yms.." Ja tuo nyt on ihan tuubaa. Se asteroidin törmäysajankohta tiedettäisiin todella hyvällä tarkkuudella.
oi oi oi.. 45 minuuttia enää!
viihtiikö sitä ruokaa enää alkaa edes tekemäänkään..
Mä en. Avasin siiderin. Kävin hyvästelemässä kuopuksen ja Facebookin kautta tyttäreni ja sukulaisiani. Kohta otan puudelin kainaloon ja menen pihalle odottamaan maailmanloppua. Upea ilma kyllä viimeiselle päivälle, parempaa ei olisi voinut toivoa :heart:oi oi oi.. 45 minuuttia enää!
viihtiikö sitä ruokaa enää alkaa edes tekemäänkään..
Kooltaan maan tuhoamiseen riittävää asteroidia ei voisi havaita kuin vasta pari päivää etukäteen?Juust just. Onko taikasienet tänään herkullisia?
Turkissa voi esiintyä pahojakin maanjäristyksiä. Litosfäärilaattojen rajakohta kulkee siellä juuri suurten kaupunkien kohdalla.