Huominen maailmanLoppu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rönsyilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
smiley-scared002.gif

smiley-scared003.gif

Kaikki nyt väestönsuojaan. Alle neljä tuntia enää jäljellä elinaikaa!

smiley-scared007.gif

Viimeksi muokattu:
Mia pieni, rauhoitu jo, tiedät varsin hyvin, että elämässä voi tapahtua yllättäviä asioita milloin vain. Tartu hetkeen ja nauti elämästä, ja lakkaa pelkäämästä tuollaista maailmanloppu-uutisointia.

Mia pieni, rauhoitu jo, tiedät varsin hyvin, että elämässä voi tapahtua yllättäviä asioita milloin vain. Tartu hetkeen ja nauti elämästä, ja lakkaa pelkäämästä tuollaista maailmanloppu-uutisointia.

Enhän minä tätä ketjua aloittanut ja jos luet tarkemmin niin sanoin että ei sitä ns maailmanloppua kannata sen enempää miettiä. Totesin vaan että esim noita asteroideja ei voi hallita.. Jos ne on iskeytyäkseen

[QUOTE="Mia";23813970]Niin? Ei voi koskaan tietää milloin havaitaan sellainen joka iskeytyy maahan..[/QUOTE]
Ei, noin et sanonut, joskin tuo pitää paikkansa. Suora lainaus: "ei sitä voi koskaan tietää milloin se suuri maailmanmullistus tulee.. Esim Asteroidi iskeytyy maahan yms.." Ja tuo nyt on ihan tuubaa. Se asteroidin törmäysajankohta tiedettäisiin todella hyvällä tarkkuudella.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011052113758134_ul.shtml
Kyl on hullua väkeä noi "uskovaiset".Jännä että ei taida olla ykskään oikeasti sitä raamattua lukenut.
No eikös taikauskovaisten ominaispiirre nimenomaan ole "minä uskon näin", ts. mitään ei perustella millään. Tai enintään nypitään raamatusta joitain kohtia, samalla omien mieltymysten mukaan jättäen huomiotta toiset kohdat. "Tästä mää en tykkää, mut tää on hyvä kohta. Kivitys aviorikkojille? Ei ei. Mut homot pahoja, tää kohta on taas mulle. Ei.. Ei.. Ei.. Joo täs on taas hyvä kohta."

Vietnamissa ennustuksella on ollut surullisempia seurauksia, sillä satojen Jeesuksen tuloa odottaneiden ihmisten arvellaan piileskelevän maan luoteiskolkan metsissä.

Tähän totean: Voi vitun jeesuspöpit. Taas kerran edustamassa.

Viimeksi muokattu:
Ei, noin et sanonut, joskin tuo pitää paikkansa. Suora lainaus: "ei sitä voi koskaan tietää milloin se suuri maailmanmullistus tulee.. Esim Asteroidi iskeytyy maahan yms.." Ja tuo nyt on ihan tuubaa. Se asteroidin törmäysajankohta tiedettäisiin todella hyvällä tarkkuudella.

Jaksat jankata.. Kaikkia asteroideja ei voi nähdä etukäteen kun vasta pari päivää etukäteen.. Lue vaikka netistä jos et muuten ymmärrä. Ja minun pointti oli se että koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu.. Mutta en jaksa jankata kun selvästikkin olet vaan provo joka haluaa olla aina erimieltä kuin muut..

[QUOTE="Mia";23814091]Jaksat jankata.. Kaikkia asteroideja ei voi nähdä etukäteen kun vasta pari päivää etukäteen.. Lue vaikka netistä jos et muuten ymmärrä. Ja minun pointti oli se että koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu.. Mutta en jaksa jankata kun selvästikkin olet vaan provo joka haluaa olla aina erimieltä kuin muut..[/QUOTE]
Kooltaan maan tuhoamiseen riittävää asteroidia ei voisi havaita kuin vasta pari päivää etukäteen? :D Juust just. Onko taikasienet tänään herkullisia?

oi oi oi.. 45 minuuttia enää!

viihtiikö sitä ruokaa enää alkaa edes tekemäänkään..
Mä en. Avasin siiderin. Kävin hyvästelemässä kuopuksen ja Facebookin kautta tyttäreni ja sukulaisiani. Kohta otan puudelin kainaloon ja menen pihalle odottamaan maailmanloppua. Upea ilma kyllä viimeiselle päivälle, parempaa ei olisi voinut toivoa :heart:

Kooltaan maan tuhoamiseen riittävää asteroidia ei voisi havaita kuin vasta pari päivää etukäteen? :D Juust just. Onko taikasienet tänään herkullisia?

Tuossa on kyllä totuuden siemen. Suunnilleen kaikkien 1100 Maan radan lähelle eksyneiden asteroidien radat on nyt selvitetty, mutta ne voivat syöksyä radaltaan milloin vain. Siksi niitä on nyt jatkuvasti seurattava.

Dinosaurukset tappaneen meteoriitin kokoinen osuu Maahan ka. kerran 100 miljoonassa vuodessa, joten eipä tässä liikoja kannata hätäillä.

[QUOTE="vieras";23814975]ohi aiheen,turkissa oli ollut maanjäristys.Ollaan viikon päästä sinne lähdössä...jotenkin sitäkin automaattisesti pitänyt turvallisena.[/QUOTE]

Turkissa voi esiintyä pahojakin maanjäristyksiä. Litosfäärilaattojen rajakohta kulkee siellä juuri suurten kaupunkien kohdalla.

[QUOTE="vieras";23815038]juu tuon tiesin mutta siellä ollut niin rauhallista pitkään että jotenkin ei käynyt edes mielessä.[/QUOTE]

Mitä pidempään rauhallista, sitä todennäköisemmin iso maanjäristys tulee, kun paine ehtii kasaantua valtavaksi. :) Mutta mitä tästä elämästä tulisi, jos koko ajan pitäisi pelätä kaikkea. Joten hyvää matkaa!

Meikä ainaki vielä hengissä...liekkö muut kupsahtanu,ku ei oo kukaa kommentoinu ton 17.48 jälkeen?? Vähä pettyny olo,olin jo valmistautunut ottamalla rennosti..ja PITI VIELÄ TISKIPÖYTÄKI raivata,vaikka luulin ettei sitä enää tarvi tehä!samoin lattia piti imuroida,ois nyt vaa loppunu nii ei ois tarvinnu enää noitakaa hommia tehä!

Yhteistyössä