sannili
ihan liikaa syödään kaikkea muuta.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23793731:No, peruna on melkein pelkkää tärkkelystä. Onhan se ihan hyvä ruoka, mutta kyllä sitä syödään ihan liikaa.
ihan liikaa syödään kaikkea muuta.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23793731:No, peruna on melkein pelkkää tärkkelystä. Onhan se ihan hyvä ruoka, mutta kyllä sitä syödään ihan liikaa.
Ei todellakaan syödä liikaa, vaan liian vähän. Nuori polvi on siirtynyt pastaan ja riisiin, mikä on sekä ravitsemuksellisesti että ekologisesti huono juttu. Perunaa tuotetaan lähellä, Suomessa ja sen ravintoarvo on hyvä. Toinen aivan liian aliarvostettu 'ruoka' on maito.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23793731:No, peruna on melkein pelkkää tärkkelystä. Onhan se ihan hyvä ruoka, mutta kyllä sitä syödään ihan liikaa.
näin!Ei todellakaan syödä liikaa, vaan liian vähän. Nuori polvi on siirtynyt pastaan ja riisiin, mikä on sekä ravitsemuksellisesti että ekologisesti huono juttu. Perunaa tuotetaan lähellä, Suomessa ja sen ravintoarvo on hyvä. Toinen aivan liian aliarvostettu 'ruoka' on maito.
Pöh, pöh. Kyllä suurin osa taitaa lihota ihan sillä terveellisellä kotiruoalla! Sitäkin voi syödä liikaa.Nykynaiset on pullamössökansaa ja eivät osaa tehä ite ruokiaankaan vaan mässyttävät hampurilaisbaarien roskatuotteita ja huuhtovat siiderillä hampurilaisen paskan maun suustaan. :attn:
Amen.Pistä laput silmille kyylä ja anna ihmisten olla!
Vittu sunkaltasten ihmisten takia olin vuosikaudet kotona ja pelkkä kaupassa käynti oli ylivoimasta kun sai aina ilkeitä kommentteja ja katseita.
Onko oma elämä liian tylsää kun pitää läskejä kyylätä?
perunasta voi tehdä liimaa tai syöttää sen possuille. Syödään me sitten se possu eikä takuulla ole huolta ylipainostaEi todellakaan syödä liikaa, vaan liian vähän. Nuori polvi on siirtynyt pastaan ja riisiin, mikä on sekä ravitsemuksellisesti että ekologisesti huono juttu. Perunaa tuotetaan lähellä, Suomessa ja sen ravintoarvo on hyvä. Toinen aivan liian aliarvostettu 'ruoka' on maito.
Tavallaan totta, mutta ei aina Minä olen ainakin saanut kiloni ihan perusruokaa syömällä, ovat vain turhan suuria annoksia. Siideriäkään ei voi juoda kun närästääNykynaiset on pullamössökansaa ja eivät osaa tehä ite ruokiaankaan vaan mässyttävät hampurilaisbaarien roskatuotteita ja huuhtovat siiderillä hampurilaisen paskan maun suustaan. :attn:
Hei hae hoitoa ja ole avaamatta tällaisia ketjuja, jos et kestä keskustelua asioista. Kukaan ei puhunut mitään kyyläämisestä, mutta tuskin kukaan laput silmillä ihmisten keskuudessa kulkee. Kyllä sen läskitrendin huomaa ihan kyyläämättäkin.Pistä laput silmille kyylä ja anna ihmisten olla!
Vittu sunkaltasten ihmisten takia olin vuosikaudet kotona ja pelkkä kaupassa käynti oli ylivoimasta kun sai aina ilkeitä kommentteja ja katseita.
Onko oma elämä liian tylsää kun pitää läskejä kyylätä?